اتاق پذیرایی خانه خود را زیباتر کنید!

۴
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آیا شما نیز می‌خواهید در تزیین اتاق پذیرایی خانه خود به فضایی دنج و راحت دست یابید؟ تا انتهای مطلب همراه ما باشید.
تزیین دکوراسیون اتاق پذیرایی

اتاق پذیرایی رویایی شما چه شکلی است؟ آیا از سبک‌های بسیار ساده، اما شیک لذت می‌برید؟ یا راحتی و دنج بودن اتاق پذیرایی مد نظر شما است؟ یا شاید شما ترکیبی از رنگ‌ها و الگوها را ترجیح می‌دهید؟ علاقه و سلیقه شما هر چه باشد، بدون شک سبک منحصر به فردی برای تزیین دکوراسیون اتاق پذیرایی شما وجود دارد. با مجله دلتا همراه باشید.

در نظر گرفتن دنج و راحت بودن فضا

دنج بودن همیشه کلمه‌ای کلیدی برای فضایی آرامش‌بخش است. آیا شما نیز می‌خواهید در تزیین دکوراسیون اتاق پذیرایی به فضایی دنج و راحت دست یابید؟

این ترفند در واقع بسیار ساده، اما بسیار کاربردی و شیک است، شما تنها باید مبلمان خود را، درست همانند تصویر زیر، بسیار نزدیک به هم و به‌گونه‌ای صمیمی و خودمانی بچینید. همچنین از یک فرش مخمل خواب‌دار و بسیار نرم و در عین حال بسیار زیبا و متناسب دکوراسیون خود استفاده کنید.

تزیین دکوراسیون اتاق پذیرایی

رنگ سفید، لمس روشنایی و زیبایی

آیا می‌خواهید از شر تاریکی و تیرگی فضای اتاق پذیرایی خود خلاص شوید؟ استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون بسیار زیاد است. می‌توانید یکی از دیوارها را با تابلوهای نقاشی با زمینه و قاب‌هایی به رنگ سفید، تزیین کنید.

همچنین از مبلمان رنگی، البته با رنگ‌های روشن استفاده کنید. در تصویر زیر به زیبایی هر چه تمام‌تر از گالری دیواری برای تزیین دکوراسیون اتاق پذیرایی استفاده شده است.

تزیین دکوراسیون اتاق پذیرایی

استفاده از ترکیب رنگ آبی و سفید

این ترکیب رنگ در تزیین اتاق پذیرایی یکی از ترکیب رنگ‌هایی است که از جانب طراحان دکوراسیون توصیه می‌شود. استفاده از این ترکیب رنگ باعث القای حس آرامش می‌شود. همچنین سلامت جسم و روح انسان را بهبود می‌بخشد و زیبایی خیره کننده‌ای دارد.

تزیین دکوراسیون اتاق پذیرایی

بنابراین شما با توجه به سلیقه و شخصیت خود می‌توانید از تناژهای مختلف این رنگ منحصر به فرد نیز استفاده کنید. اگر شما نیز از طرفداران بی‌شمار این رنگ هستید، پس وقت را تلف نکنید و حتما در تزیین اتاق پذیرایی خود از این رنگ خاص و شیک استفاده کنید.

طبیعت در اتاق پذیرایی شما

اکثر افراد در تزیین دکوراسیون اتاق پذیرایی خود از اشیاء طبیعی استفاده نمی‌کنند و آن‌ها را نادیده می‌گیرند. استفاده از یک شومینه، پارکت‌های چوبی، گل و گیاه‌های متنوع در اتاق پذیرایی حس سر زندگی و نشاط را در هر فردی القا می‌کند.

طبیعت در اتاق شما

پس این سبک می‌تواند برای القای حس نشاط و شادابی انتخاب بسیار مناسبی باشد. پس اگر شما نیز به طبیعت علاقه دارید از این سبک زیبا استفاده کنید. در این صورت حس زیبایی، ظرافت، شیک بودن، سر زندگی و شادابی را در اختیار دارید.

تزیین اتاق پذیرایی به سبک کلاسیک

اگر شما به دنبال اتاق پذیرایی کلاسیک باشید، بدون شک تمامی طراحان دکوراسیون این چند مورد را نام خواهند برد: لوستر، سقف تزیین شده و صندلی‌های تابی. تمام این موارد در سبک کلاسیک یافت می‌شوند، اما آن‌ها همچنین با سبک مدرن نیز ترکیب شده و دکوراسیون منحصر به فردی ایجاد می‌کنند.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال زیبایی خانه خود هستید، مطلب چرا باید در خانه از آینه استفاده کنیم؟ را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ در ۳:۳۹ ب٫ظ

    🙏🏻🌹

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ در ۳:۳۹ ب٫ظ

    🙏🏻🌹

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰ در ۰:۴۸ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۶ تیر ۱۴۰۰ در ۴:۵۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…