استایلی با دامن شلواری زنانه

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
این مدل شلوار، پاچه‌های گشادی دارد که شبیه به دامن است. از این رو در ایران این مدل شلوار زنانه، دامن شلواری نام دارد.
دامن شلواری مجلسی زنانه

یکی از شلوارهای تابستانه خنک و راحت که می‌توانید به صورت روزمره یا در مهمانی به تن کنید، دامن شلواری مجلسی زنانه است. بهترین انتخاب برای خرید شلوار نخی زنانه، دامن شلواری است. نه تنها جریان هوا از بافت نخی و خنک آن عبور می‌کند، در عین حال استایل جذابی را تجربه می‌کنید. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

استایل تابستانه و دامن شلواری زنانه

معمولاً استایل تابستانه از لباس‌های خنک و رنگارنگ تشکیل می‌شود. یکی از ترفندهای محبوب لباس تابستانه، دامن شلواری زنانه است که در دو مدل دامن شلواری اسپرت و مجلسی تقسیم می‌شود. معمولاً دامن شلواری اسپرت زنانه مناسب لباس‌های خانگی و راحت است. شما می‌توانید آن را با تیشرت زنانه طرح‌دار ست کنید.

۱. دامن شلواری سفید

مدل شلوار زنانه

دامن شلواری سفید مجلسی را می‌توانید با بسیاری از رنگ‌های مورد علاقه‌تان ست کنید. یک شومیز سفید یا یک تاپ‌ مجلسی زنانه سفید، انتخاب منحصربه‌فردی همراه با این مدل شلوار زنانه خواهد بود. ترکیب رنگ سفید با سفید، بسیار جذاب و خاص است و ظاهرتان را درخشان و متمایز می‌کند.

۲. دامن شلواری آجری

دامن شلواری آجری

رنگ آجری از رنگ‌های مهم فصل تابستان محسوب می‌شود چرا که رنگ آجری، نارنجی، قرمز و زرد یادآور گرمای تابستان و نشاط هستند.  دامن شلواری مجلسی آجری، مناسب خانم‌هایی است که از رنگ‌های خنثی یا سفید و مشکی خسته شده‌اند. اگر می‌خواهید انتخاب و خرید شومیز زنانه مجلسی مناسبی را تجربه کنید، توصیه می‌کنیم سراغ مدل شومیز، تاپ یا بلوز طرح‌دار بروید.

۳. دامن شلواری مشکی

دامن شلواری مجلسی مشکی

شما می‌توانید هر مدل بلوز زنانه‌ای را در رنگ‌های مورد علاقه خود تهیه کنید و همراه با این مدل شلوار زنانه استایل جذابی داشته باشید. شومیز یقه‌ قایقی، بلوز ساده زنانه یا تاپ مجلسی زنانه انتخاب مناسبی برای مدل دامن شلواری مجلسی مشکی خواهد بود. همچنین رنگ سفید، کرم، آبی، سبز، بنفش و زرشکی نیز انتخاب جذابی برای خرید شومیز زنانه یا بلوز مورد علاقه‌تان خواهد بود.

۴. دامن شلواری جین زنانه

شلوار جین زنانه

ست لباس با شلوار جین زنانه بسیار ساده است. شما می‌توانید مانتو یا بلوز زنانه مورد علاقه خود را با دامن شلواری جین زنانه ست کنید.

مانتو زنانه در رنگ‌های سفید، کرم، شتری، صورتی، گلبهی و سرمه‌ای انتخاب جذابی برای دامن شلواری جین زنانه خواهند بود. بلوز زنانه خال‌خالی، راه‌راه، گل‌دار و حتی بلوز زنانه پلنگی، باعث می‌شوند که استایل زنانه تابستانه‌تان متفاوت و جذاب شود.

البته ناگفته نماند که شلوار جین زنانه تابستانه، جین نیستند، اما شباهت بسیاری به جین دارند که به آن‌ها جین نازک گفته می‌شود.

۵. دامن شلواری کرم

دامن شلواری کرم

دامن شلواری کرم یک مزیت بزرگ به‌ همراه دارد. شما می‌توانید دامن شلواری زنانه کرم را به همراه لباس مجلسی یا اسپرت ست کنید که این مسئله به خاصیت رنگ کرم مربوط است.

رنگ‌هایی که می‌توانید برای خرید مانتو و بلوز زنانه استفاده کنید، آبی، سفید، رزگلد و سبز است. در این صورت شما می‌توانید مانتو، بلوز و حتی کفش و کیف خود را به سادگی با دامن شلواری مجلسی یا اسپرت زنانه کرم ست کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب جدیدترین مانتو‌های تابستانه را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۵ تیر ۱۴۰۰ در ۸:۴۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۵ تیر ۱۴۰۰ در ۵:۰۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…