بیمارستان ترسناک ارواح سرگردان

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بیمارستان مرموز ویورلی هیلز درایالت کنتاکی آمریکا قرار دارد و ۱۰۷ سال است که سرپا ایستاده است. گذشته ترسناک این بیمارستان وقتی با اتفاقات ماوراطبیعه امروزی مخلوط می‌شوند ابعاد وحشتناکی پیدا می‌کند و حالا داستانی که باعث مورمورشدن پوست شما می‌شود.

بیمارستان ویورلی هیلز آمریکا در ایالت جنوبی جفرسون در کنتاکی واقع شده است و در ابتدا ساختمانی دو طبقه بوده است که در آن از بیماران مبتلا به سل مراقبت می‌شده‌اند. بیمارستان تسخیر‌شده‌ای که محل وقوع اتفاقات ماوراءالطبیعه است. با دلتا همراه باشید تا به این بیمارستان ترسناک برویم.

مرگ سفید

اگر به داستان‌های ماوراءالطبیعه اعتقاد داشته باشید و عاشق گردشگری سیاه و ماجراجویانه باشید‌، یک‌سری مناطق متروکه مثل بیمارستان ویورلی هیلز وجود دارند که داستان‌های ترسناکی در مورد آنها گفته می‌شود. برخی از این داستان‌ها در مورد ارواحی است که سال‌ها سرگردان هستند و حتی شکنجه شده‌اند.

بیمارستان ویورلی هیلز آمریکا

بیمارستان ویورلی هیلز در سال ۱۹۰۸ اولین کلنگش زده شد و درسال ۱۹۱۰ رسما به‌عنوان بیمارستان بیماران مبتلا به ‌سل افتتاح شد. این ساختمان در ۵‌ طبقه بنا‌ شد و طبق معیارهای آن‌ دوره بسیار زیبا و مدرن ساخته‌ شده بود.

بیمارستان ویورلی هیلز

با  فراگیرشدن بیماری سل و نبود درمان مناسب برای آن و مرگ ۶۴ هزارنفر فقط در این بیمارستان شهرتش رو به افول رفت. تا آنکه درمان سل در سال ۱۹۶۱ کشف شد و طبیعتا دیگر نیازی به وجود این بیمارستان نبود. به مدت یک سال درهایش بسته شد و بعد با‌ شهرتی جدید دوباره شروع به‌کار کرد: تیمارستان ویورلی هیلز!

مرگ سفید در ویورلی هیلز

علت شهرت سل به نام مرگ سفید این بود که زمانی‌که فرد به این بیماری مبتلا می‌شد، رنگ پوست او رو به سفیدی می‌رفت.

وجود زخم‌های بسیار عمیق روی بدن بعضی بیماران نشان از آزمایشات مرگباری دارد که در این دوره روی قربانیان صورت می‌گرفت. در این زمان، کم‌کم اتفاقات ماوراء الطبیعه این بیمارستان شروع شدند.

آمریکا

در بیمارستان ویورلی هیلز راهرویی به نام تونل بدن وجود داشت که بیماران خودکشی کرده و یا به‌هر نحو دیگر جان‌باخته را بدون آن‌که  دیگر بیماران ببینند به‌خارج از بیمارستان انتقال می‌دادند. امروزه گفته می‌شود از این راهرو صدای فریاد و گریه شنیده می‌شود و سایه‌های سرگردان مشاهده می‌شود.

مطلب پیشنهادی:  بهترین شهرهای ایران برای گردش

مرگ سفید در ویورلی هیلز

اهالی خانه‌هایی که در همسایگی بیمارستان درآن دوره بودند، از شبح‌های سیاهی می‌گفتند که دورتادور بیمارستان سرگردان بوده و باعث  وحشت آنان می‌شدند.

هزاران شکایت از افرادی وجود دارد که به عیادت خویشاوندان خود می‌رفتند و با اشباح در بیمارستان روبه‌رو می‌شدند.

گردشگری سیاه

اتاق ۵۰۲ تیمارستان ویورلی هیلز

اما ترسناک‌ترین ‌محل در ویورلی هیلز در دو طبقه ۳ و ۵ این ساختمان مشهود است و همچنین اتاق ۵۰۲ که محل خودکشی همزمان دو پرستار بود.

یکی از پرستاران به‌وسیله یک طناب خود را در اتاق حلق‌آویز کرد. دومین پرستار از پنجره به بیرون پرید و متاسفانه فوت کرد.

ماجرا وقتی عجیب می‌شود که صحنه دار زدن بارها در مقابل چشمان وحشت‌زده مردم کنجکاو و علاقه‌مند به تور ارواح که به این اتاق می‌روند، اجرا می‌شود. بعضی از افراد که به این اتاق سرزده‌اند ادعا می‌کنند توسط موجود مجهولی از پشت هل‌ داده شده‌اند.

تیمارستان ویورلی هیلز

افرادی هم بوده‌اند که زنی را از حیاط بیمارستان می‌بینند که خودش را از پنجره اتاق ۵۰۲ به بیرون پرت می‌کند ولی به‌ زمین نرسیده ناپدید می‌شود.

بیمارستان وحشت ویورلی هیلز درسال ۲۰۰۶ دست‌مایه فیلمی در ژانر وحشت به‌نام ( The Ghosts of Waverly Hills) شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

درباره بیماری کیت میدلتون، عروس خاندان‌سلطنتی، بریتانیا چه‌می‌دانیم؟

کمتر دو ماه پس از آنکه چارلز سوم، پادشاه بریتانیا از ابتلای خود به سرطان خبر داد، کیت میدل…