انواع مدل‌های بلوز دامن خنک و راحت

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ترکیب بلوز و دامن، قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین استایل راحتی خانم‌ها است.
مدل بلوز و دامن

این لباس‌های محبوب سال‌ها است که توسط بانوان خوش‌سلیقه استفاده می‌شوند. در این مقاله تلاش کرده‌ایم شما را با مدل بلوز و دامن و نحوه ست کردن آن‌ها باهم آشنا کنیم. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

از بلوز و دامن‌هایی با جنس پارچه نخی و خنک استفاده کنید

بلوز و دامن‌هایی با جنس پارچه نخی و خنک

جنس پارچه بلوز و دامن خانگی بهتر است که از پارچه‌ای دارای الیاف طبیعی، نخی، ابریشمی، خنک و نرم باشد. از آنجایی‌ که این یک استایل چهارفصل است، انتخاب جنس پارچه مناسب هر فصل را هنگام خرید باید مدنظر قرار دهید.

انواع مدل‌های بلوز دامن

  • دامن بلند و تاپ دخترانه

دامن بلند

ترکیب تاپ با دامن بلند انتخاب مناسبی برای استایل تابستانه به‌ حساب می‌آید. در روزهای گرم تابستان سعی کنید از رنگ‌های روشن تاپ و دامن استفاده کنید. ترکیب تاپ مجلسی با دامن کوتاه، می‌تواند گزینه مناسبی برای جشن تولدهای دوستانه شما باشد.

  • آیا تیشرت را با دامن می‌توانیم بپوشیم؟

ترکیب تیشرت و دامن

ترکیب تیشرت و دامن، ترکیب درستی است اما به شرطی که از تیشرت ساده استفاده کنید. در این ترکیب هر میزان دامن شما با طرح‌های فانتزی و خوش‌رنگی همراه باشد جذابیت استایل شما نیز بالاتر می‌رود.

  • ترکیب پیراهن دکمه دار را با دامن امتحان کنید

پیراهن دکمه دار

پوشیدن پیراهن دکمه‌دار و دامن بلند، انتخاب مناسبی برای یک میهمانی به‌ حساب می‌آید. در این ترکیب می‌توانید از پیراهن آستین بلند یا آستین کوتاه استفاده کنید.

بلوز دامن انتخاب همه خانم‌های خوش سلیقه

مدل بلوز و دامن دخترانه

تنوع بالای بلوز زنانه و شومیزهای زنانه، باعث شده که خانم‌ها بیشترین استفاده از آن‌ها را داشته باشند. در ادامه چند روش کاربردی برای انتخاب مدل بلوز و دامن را به شما معرفی می‌کنیم.

  • دامن گل‌دار یا دامن ساده، کدام را انتخاب کنیم؟

دامن گل‌دار

با توجه به حال و هوای هرروز خود و مناسبت یا کاربردی که لباس می‌تواند داشته باشد باید تصمیم گرفت. اما اگر بخواهید بلوز و دامن بپوشید، قدرت انتخاب شما بیشتر می‌شود. مثلاً می‌توانید دامن ساده و تک‌رنگ خود را با بلوز یا شومیز گل‌دار بپوشید و یا از دامن گل‌دار و بلوز ساده استفاده کنید.

  • بلوز را روی دامن نیندازید

مدل بلوز و دامن خانگی

بلوز زنانه در ترکیب با دامن کوتاه و دامن بلند مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر از دامن‌های بلند و گشاد استفاده می‌کنید لبه پایین بلوز را روی دامن نیاورید. رابطه بلوز و دامن کوتاه نیز به همین شکل است، اما با این تفاوت که در این ترکیب می‌توانید بلوز خود را روی دامن هم بیندازید.

  • سعی کنید بلوز و دامن همرنگ نپوشید

مدل بلوز و دامن نخی

ترکیب بلوز و دامن یک‌رنگ نمی‌تواند جذابیتی برای استایل شما داشته باشد. اگر می‌خواهید دو لباس هم‌رنگ بپوشید، بهتر است از پیراهن‌های بلند زنانه که تنوع زیادی دارند استفاده کنید.

  • دامن مشکی بپوشید اما دامن‌های رنگی را از یاد نبرید

مدل بلوز و دامن کتان

بیشتر خانم‌ها دامن‌های مشکی رنگ را ترجیح می‌دهند. دامن‌های مشکی، جذاب هستند اما بهتر است در کنار استفاده از این دامن‌ها، از دامن‌های رنگ روشن نیز استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب ۱۰ مدل لباس مجلسی‌ آستین دار زیبا و جذاب را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳ تیر ۱۴۰۰ در ۲:۳۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۳ تیر ۱۴۰۰ در ۱۲:۵۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…