همه چیز درباره ست کردن پیراهن بلند

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ست کردن لباس یکی از دغدغه های زنانی است که دوست دارند خوش‌پوش و شیک‌پوش باشند.
ست کردن پیراهن بلند

لباس و پیراهن‌های بلند معمولاً با رویدادهای رسمی مرتبط هستند، اما می‌توان از این لباس‌ها در مکان‌های بسیار زیادی استفاده کرد. از سبک‌های مختلف لباس، پارچه‌ها، اکسسوری و کفش، می‌توانید برای ست کردن پیراهن بلند خود در موقعیت‌های مختلف استفاده کنید. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

پیراهن شل و آزاد

پیراهن شل و آزاد

با پوشیدن یک پیراهن شل و آزاد، استایل‌هایی زیبا بسازید. به طور کلی انتخاب یک پیراهن بلند می‌تواند راهی عالی برای صرفه جویی در وقت باشد. شما می‌توانید پیراهن خود را از رنگ‌های خنثی انتخاب کنید. به عنوان مثال، یک پیراهن بلند با رنگ خاکستری انتخابی جذاب و مناسب خواهد بود.

پیراهن‌های رنگی

پیراهن‌های رنگی

اگر می‌خواهید به دنبال استایلی متفاوت باشید، پارچه‌های رنگی و طرح‌دار را برای ست کردن با پیراهن خود انتخاب کنید. با انتخاب پیراهن‌های چند رنگ، می‌توانید استایلی شاد و زیبا داشته باشید. شما می‌توانید از رنگ‌های روشن و اشکال هندسی برای استایل خود استفاده کنید. پس از انتخاب پیراهن خود می‌توانید آن را با کفش و اکسسوری‌هایی با رنگ خنثی ست کنید.

پیراهن‌های غیر رسمی

پیراهن‌

هنگام ست کردن یک استایل غیررسمی، از پیراهن‌های راحت وزیبا استفاده کنید. سعی کنید از پیراهن‌های بلند با جنس پنبه و لطیف استفاده کنید. وقتی پیراهن‌هایی با این جنس انتخاب می‌کنید دیگر لازم نیست در مورد تعرق خود در این لباس‌ها نگران باشید.

پیراهن ابریشم

پیراهن ابریشم

برای مناسبت‌های رسمی، پیراهنی از جنس ابریشم را برای ظاهری زیبا و تاثیر‌گذار انتخاب کنید. اگرچه ممکن است انتخاب پارچه ابریشمی برای گردش با دوستان‌تان خیلی رسمی و سنگین باشد، اما شما می‌توانید با پوشیدن این پیراهن در یک مهمانی مهم، بسیار جذاب به نظر برسید. شما می‌توانید از رنگ‌هایی مانند پاستلی، بژ، یاسی و سبز روشن استفاده کنید.

ست کردن پیراهن بلند طرح‌دار

با انتخاب پارچه‌هایی با طرح گل، ظاهری زنانه و شاد ایجاد کنید. سعی کنید پارچه‌های بیش از حد شلوغ را انتخاب نکنید.

ست کردن پیراهن بلند با صندل

شما می‌توانید در فصول گرم از صندل‌ها و کفش‌های پاشنه بلند جلو باز استفاده کنید. اگر قصد پیاده روی دارید می‌توانید از صندل‌های تخت و راحت استفاده کنید.

استفاده از کمربند

ست کردن پیراهن بلند با کمربند

شما می‌توانید پیراهن خود را با کمربندی نازک به دو قسمت تقسیم کنید. با بستن کمربند دور کمر خود، استایل جدیدی به لباس خود اضافه کنید.

استفاده از روسری

با پیچیدن یک دستمال گردن به دور گردن، استایلی خاص را برای خودتان ایجاد کنید. روسری مورد نظر را با رنگ‌های خنثی و متناسب با لباس خود انتخاب کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب ۱۰ مدل لباس مجلسی‌ آستین دار زیبا و جذاب را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…