بهترین رنگ‌ها برای دکور اتاق خواب شما

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ترکیب رنگ اتاق خواب تنها به معنای استفاده از رنگ‌ها برای زیباتر شدن فضا نیست. هارمونی رنگ‌ها در اتاق خواب با توجه به میزان استرس و اضطرابی که در طول روز تحمل می‌شود، است.
رنگ‌ ها در دکوراسیون اتاق خواب

یکی از اصل‌های مهم در چیدمان، شناختن ترکیب رنگ‌های اصولی است. ترکیب‌های رنگی بسیار زیبا و متنوعی وجود دارند. شما می‌توانید برای رنگ کردن اتاق‌ خواب خود یکی از این رنگ‌ها را انتخاب کنید. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی رنگ‌ ها در دکوراسیون اتاق خواب می‌پردازیم.

رنگ سبز و قهوه‌ای

شما باید بتوانید تعادل و توازن خوبی را در اتاق خود ایجاد کنید. به همین دلیل می‌توان گفت ترکیب رنگی سبز و قهوه‌ای یکی از انتخاب‌های بسیار عالی برای اتاق خواب است. استفاده از اکسسوری‌های متمایل به طلایی می‌تواند زیبایی اتاق را چند برابر کند.

رنگ اتاق خواب

رنگ آبی و خاکستری

آبی نماد آرامش است و یکی از بهترین انتخاب‌ها نه تنها برای ترکیب رنگ اتاق خواب، بلکه برای سایر فضاها نیز به‌شمار می‌رود. این رنگ که در گروه رنگ‌های سرد قرار دارد را می‌توان با رنگ‌های گرم و خنثی به خوبی استفاده نمود. به عنوان مثال، آرامش رنگ آبی را می‌توان با خاکستری و طوسی به بهترین شکل در اتاق خواب بکار برد.

رنگ در دکوراسیون اتاق خواب

رنگ آبی تیره و قهوه‌ای

برای داشتن اتاق خوابی با رنگ‌بندی متعادل، ترکیبی از رنگ‌های گرم و سرد را در کنار هم استفاده کنید. از نمونه‌های بسیار عالی رنگ‌‌ها در دکوراسیون اتاق خواب می‌توان به آبی تیره و قهوه‌ای اشاره نمود. این ترکیب رنگ در کنار روتختی یا بالشت‌های سفید می‌تواند چهره‌ای کاملا متفاوت را در اتاق خواب ایجاد کند.

رنگ آبی تیره و قهوه‌ای

رنگ طلایی و سبز

طلایی از جمله رنگ‌هایی است که اگر صحیح استفاده شود، می‌تواند ترکیبی بسیار لوکس و مجلل را ایجاد نماید. اتاق خواب با کاغذ دیواری‌های طلایی، روتختی سبز و مبلمان آبی روشن ترکیبی زیبا برای اتاق خواب است که نباید از آن غافل شد.

رنگ طلایی و سبز

رنگ قهوه‌ای و مرجانی

مرجانی از ملیح‌ترین رنگ‌های گرمی است که با اغلب رنگ‌ها ترکیب خوبی ایجاد می‌کند. به عنوان مثال، می‌توان برای ترکیب رنگ اتاق خواب زوجین و بزرگسالان از قهوه‌ای کمرنگ و مرجانی استفاده نمود. با استفاده از روتختی‌های قهوه‌ای کم‌رنگ، دیوار کرم یا صورتی بسیار کم‌رنگ و اکسسوری‌های مرجانی اتاقی روشن و گرم را به همراه خواهید داشت.

رنگ قهوه‌ای و مرجانی

پیشنهاد مطالعه: مطلب چگونه مبل راحتی مدرن و شیک انتخاب کنیم؟ را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ تیر ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۶ تیر ۱۴۰۰ در ۴:۴۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…