ایده‌هایی جذاب برای دیزاین اتاق خواب

۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
هر فضای خانه، مبلمان مخصوص به خود را دارد که به فضا شخصیت مستقل از دیگر فضاهای داخلی خانه می‌بخشد.
دیزاین دکوراسیون اتاق خواب

یکی از وسایل اتاق خواب که دکوراسیون داخلی آن را تحت تاثیر قرار می‌دهد، تخت خواب‌ است. تخت خواب‌ها را می‌توان متناسب با دکوراسیون داخلی اتاق خواب تزئین کرد. به عنوان مثال می‌توانید با ایجاد تغییراتی در دیوار پشت تخت خواب‌ها، آن‌ها را با اتاق خود هماهنگ کنید. در این مطلب از مجله دلتا می‌خواهیم ایده‌هایی برای دیزاین دکوراسیون اتاق خواب به شما پیشنهاد بدهیم.

استفاده از کاشی‌های نقش برجسته

شما می‌توانید با ایجاد تغییر در دیوار پشت تخت خواب خود بر زیبایی آن تاثیر گذار باشید. به طور مثال می‌توانید مانند تصویر زیر از کاشی‌های جذاب و زیبای نقش برجسته بر روی دیوار اتاق استفاده کنید. همچنین سایر اجزای اتاق خود را هماهنگ با رنگ این کاشی‌ها انتخاب کنید.

چیدمان اتاق خواب

کاغذ دیواری‌های زیبا و منحصر به فرد

حتی می‌توانید دیوار پشت تخت خواب خود را با استفاده از کاغذ دیواری‌های جذاب و منحصر به فرد تزئین کنید. در این صورت دیزاین دکوراسیون اتاق خواب شما دست‌خوش تغییرات زیبایی می‌شود. همچنین تخت خواب شما جلوه‌ای جذاب‌تر پیدا می‌کند.

دیزاین اتاق خواب

زیبایی اتاق خواب با رنگ‌هایی جذاب

اگر می‌خواهید بر تاثیرگذارترین عنصر اتاق خواب که همان تخت است تاکید کنید، تصویر زیر می‌تواند ایده خوبی باشد. دیوارپشت تخت را یک دست خاکستری تیره کنید و دیوار تخت خواب را با استفاده از تابلوهای کوچک تزئین کنید. همچنین از رنگ زرد و خاکستری روشن  نیز برای رنگ سایر وسایل اتاق استفاده کنید.

زیبایی اتاق خواب با رنگ‌ هایی جذاب

دیواری با متریال متفاوت در پشت تخت خواب

اگر به دنبال تغییرات چشمگیرتری هستید می‌توانید از مواد و مصالح متفاوت‌تری برای دیوار پشت تخت خواب خود استفاده کنید. مثلا متریال پشت دیوار را از سنگ‌های آنتیک کار کنید و کنسولی کوتاه پایه پشت تخت خود قرار دهید تا بتوانید آباژور‌های زیبا و جذاب روی آن قرار دهید.

متریال متفاوت در پشت تخت خواب

استفاده از تابلوها و رنگ‌های کلاسیک

در اینجا پیشنهادی هم برای طرفداران سبک کلاسیک داریم. شما می‌توانید از رنگ‌های معمول در سبک کلاسیک برای دیوار پشت تخت خواب خود استفاده کنید و زیبایی آن را به وسیله یک تابلو کلاسیک کامل کنید. به تصویر زیر نگاه کنید و از آن برای اتاق خواب خود ایده بگیرید.

استفاده از تابلوها و رنگ‌های کلاسیک 

قاب عکس‌های زیبا برای دیوار پشت تخت خواب

استفاده از قاب عکس‌های زیبا، تغییراتی دل‌نشین در دیوار پشت تخت خواب شما ایجاد می‌کند. استفاده از این قاب عکس‌ها شاید ایده‌ای ساده به نظر بیاید، اما دکوراسیون داخلی اتاق شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. پس دست به کار شوید و نتیجه شگفت انگیز آن را ببینید.

قاب عکس‌های زیبا در چیدمان اتاق خواب

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۷ چیدمان متفاوت برای اتاق پذیرایی را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۳ تیر ۱۴۰۰ در ۶:۴۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…