نکات طلایی برای تزئین کنج‌های اتاق پذیرایی

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای داشتن خانه شیک و مدرن، ایده‌های متنوع و متفاوتی وجود دارد که یکی از آن‌ها سر و سامان دادن به کنج‌های خالی خانه است.
تزیین کنج پذیرایی

با فضاهای بدون استفاده‌ای همچون کنج و گوشه‌های خانه چه باید کرد؟ فضاهایی که نه وسایل بزرگ در آن جا می‌گیرند و نه می‌توان کاربرد خاصی از آن‌ها انتظار داشت. در این مطلب از مجله دلتا به سراغ یکی از همین کنج‌های بدون استفاده، آن هم در دکوراسیون پذیرایی برویم و راه‌های تزیین کنج پذیرایی را با هم بیشتر بشناسیم.

استفاده از گیاهان آپارتمانی

یکی از بهترین ایده‌ها برای تزیین کنج پذیرایی استفاده از گیاهان آپارتمانی است. همه ما دوست داریم که با کمک گل و گلدان‌های متنوع، فضای خانه خود را زیباتر و گرم‌تر کنیم. بهتر است راه‌های نگه‌داری از گیاهان آپارتمانی را نیز بدانید تا در نهایت، سلامت گیاه شما تضمین شود.

تزیین گوشه پذیرایی

نکته‌ای که باید در‌این‌باره ذکر کنیم این است که احتمالا در بسیاری از شرایط کنج پذیرایی از نور چندان خوبی برخوردار نیست. در نتیجه می‌توانید برای این فضا از گیاهانی که به نور کمی نیازمند هستند استفاده کنید.

استفاده از وسایل دکوری

یکی دیگر از راه‌های تزیین کنج پذیرایی این است که به سراغ وسایل دکوری و تزیینی بروید. سپس آن‌ها را در گوشه پذیرایی خود چیدمان کنید. برای این کار هم راه‌های بسیار متنوعی وجود دارد. با این کار فضای بدون استفاده پذیرایی احیا شده و به بهترین شکل ممکن طراحی می‌شود.

راه های تزیین کنج پذیرایی

استفاده از کتابخانه

یکی از راه‌های هوشمندانه و مناسبی که می‌توانید برای تزیین کنج پذیرایی خود انجام دهید استفاده از یک کتابخانه است. شما می‌توانید به تناسب ابعادی که در گوشه پذیرایی دارید، کتابخانه خود را انتخاب کنید.

استفاده از کتابخانه

اگر گوشه پذیرایی شما کوچک است می‌توانید به سراغ نمونه‌های سفارشی بروید. ابعاد کنج پذیرایی خود را به خوبی اندازه بگیرید و کتابخانه‌ای متناسب با آن سفارش دهید.

 استفاده از شلف

این کار به شما کمک می‌کند که درست‌ترین و خردمندانه‌ترین استفاده را از این فضای بدون کاربرد در خانه داشته باشید. برای این کار هم ممکن است نتوانید از نمونه‌های شلف موجود در بازار گزینه‌ای را انتخاب کنید. در این صورت با سفارش شلف از یک متخصص، شلف مورد نیاز خود را متناسب با ابعاد گوشه پذیرایی خود داشته باشید.

 استفاده از شلف

استفاده از آباژور

اگر خانه شما نورپردازی کافی ندارد می‌توانید با قرار دادن یک آباژور در گوشه پذیرایی، هم فضا را روشن‌تر کنید و هم استفاده مفیدی از گوشه پذیرایی خود داشته باشید. به سراغ آباژورهایی بروید که از نظر ظاهری، سبکی و ابعاد با سایر فضاهای موجود در دکوراسیون پذیرایی هماهنگ باشند.

استفاده از آباژور

پیشنهاد مطالعه: مطلب شیک‌ترین تابلوهای تزئینی برای دکور خانه شما را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳۱ تیر ۱۴۰۰ در ۲:۵۵ ب٫ظ

    عالی فقط عکس بیشتربگذارید

    پاسخ

    • سارا امیرانی

      ۵ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۵ ق٫ظ

      سپاس از شما کاربر گرامی.
      با مطالب بعدی ما همراه باشید.

      پاسخ

  2. مسعود

    ۱۶ تیر ۱۴۰۰ در ۴:۳۷ ب٫ظ

    مرسی

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۶ تیر ۱۴۰۰ در ۴:۴۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…