تبدیل یک اتاق به دو اتاق، چگونه ممکن است؟

۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر می‌خواهید دو اتاق را در یک اتاق ایجاد کنید، روش‌های مختلفی برای آن وجود دارد. می‌توانید از پرده‌ها، دیوارهایی با رنگ‌های مختلف و ... استفاده کنید.
جداکردن فضای اتاق

آیا می‌خواهید یک اتاق بزرگ را بدون انجام هیچ کاری به دو قسمت مجزا تقسیم کنید؟ گزینه‌هایی از جمله مبلمان، پارتیشن، جلوبند، قفسه کتاب و سایر وسایل به شما کمک می‌کنند تا بدون پارتیشن‌بندی دو فضا را جدا کنید. در این مطلب از مجله دلتا ترفندهایی هوشمندانه برای جدا کردن فضای اتاق ارائه می‌شود.

جداسازی یک اتاق نشیمن یا اتاق خواب

برای ایجاد دو فضای مجزا در یک اتاق واحد به راحتی، نصب پارتیشن یا یک کتابخانه بزرگ کافی است. یک قفسه کتاب را انتخاب کنید که به راحتی در اتاق جابه‌جا شود.

جداسازی اتاق

اگر فقط می‌خواهید اتاق خود را با یک مبلمان تزئینی جدا کنید، صفحه‌ای را انتخاب کنید که شما به راحتی بتوانید فضا تغییر دهید.

کمدها نیز به شما این امکان را می‌دهند که فضاهایی مجزا ایجاد کنید و در عین حال فضاهای جدیدی برای ذخیره‌سازی و انبار کردن وسایل نیز در اختیار شما قرار می‌دهند.

جداسازی اتاق خواب

استفاده از پارتیشن و پانل‌های کشویی

پارتیشن‌ها اغلب به صورت کشویی امکان باز و بسته شدن فضا را به میل شما فراهم می‌کنند.

جداسازی فضای خانه

اگر می‌خواهید فضا را کم و بیش به طور دائمی تقسیم کنید، این راه حل عالی خواهد بود. پانل‌های کشویی و مات به عنوان گزینه دیگری ظاهر می‌شوند که اجازه می‌دهند فضا را بدون پنهان کردن نور جدا کنید.

استفاده از پرده یا پانل‌های ژاپنی

سیستم پرده گیاهی برای جدا کردن یک اتاق بدون ایجاد مانع در دید بسیار مناسب خواهد بود. پرده‌ها روی میله نصب می‌شوند و این مزیت را دارند که می‌توانند در چند لحظه فضا را گسترش دهند.

بسته به جلوه مورد نظر، پرده‌های ضخیم، حتی خاموشی یا برعکس یا پرده ظریف را انتخاب کنید و از لحاظ شفافیت فضای آن را جدا کنید.

جداسازی فضای اتاق

الگوهای پارچه‌ای، پنبه‌ای، ساده، گلی یا گرافیکی را متناسب با فضای دلخواه انتخاب کنید. همه چیز ممکن است که در یک چشم به هم زدن سبک دیگری به فضای داخلی شما ببخشد.

در همین راستا پانل‌های فیلتر پارچه‌ای یا پانل‌های زیبای ژاپنی نیز می‌توانند گزینه جالبی باشند.

یک اتاق را با رنگ روی دیوار جدا کنید

بدون پارتیشن بندی یا سیستم عامل هم می‌توانید از جدا کردن فضای اتاق استفاده کنید. با انتخاب دو رنگ مختلف روی دیوار یا دو طبقه با الگوها یا مواد مختلف روی زمین می‌توانید فضا را جداسازی کنید. بنابراین شما بصورت بصری دو فضای یک اتاق را جدا خواهید کرد.

جداکردن اتاق

پیشنهاد مطالعه: مطلب نکات طلایی برای زیباتر شدن چیدمان آشپزخانه را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰ در ۱:۲۹ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…