دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

بهترین پارچه‌ها برای تابستان

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتخاب لباس با پارچه مناسب، یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید در فصل تابستان به آن توجه کنید.
پارچه‌های مناسب تابستان

انواع پارچه تابستانی خنک

در فصل گرم تابستان باید سراغ لباس‌های دوخته‌شده از پارچه‌های پنبه‌ای، کتانی، ابریشم و… بروید. با پوشیدن لباس‌هایی از این پارچه‌ها، از بهار و تابستان طلایی لذت خواهید برد و گرما، تعرق و خستگی، تصویر شما از این فصل زیبا نخواهد بود.

۱. پارچه‌ پنبه‌ای، برای تمام فصول

عکس پارچه

الیاف این پارچه از گیاه به دست آمده‌اند و به همین دلیل ضد حساسیت هستند. پارچه‌های پنبه‌ای خاصیت رطوبت‌زدایی دارند و گرما و عرق بدن را در خود حبس نمی‌کنند. هوا به خوبی در لباس‌های دوخته‌شده از پارچه‌های پنبه‌ای گردش دارد و حس خوشایندی ایجاد می‌کند.

۲. پارچه‌ کتان، مناسب‌ترین پارچه‌ تابستانی

پارچه دخترانه

این الیاف طبیعی از خنک‌ترین پارچه‌های مناسب تابستان است و با گردش هوا، دمای بدن را متعادل نگه می‌دارد. بافت پارچه‌های کتانی به اندازه‌ پنبه‌ای، فشرده نیستند و هوای بیشتری در آن جریان دارد. این پارچه‌ها رطوبت و گرما را در خود حبس نمی‌کنند و لباس بعد از تعرق زیاد هم به تن نمی‌چسبد.

۳. پارچه‌ ابریشمی، پوشش لوکس بهاری و تابستانی

پارچه جدید

پارچه‌های ابریشمی از انواع پارچه‌های لوکس و با کیفیت در صنعت نساجی است که چندان به‌ عنوان پارچه‌ تابستانی و بهاری معرفی نشده است. این پارچه بهترین انتخاب برای داشتن پوششی خنک و شیک در بهار و تابستان است. پارچه‌ ابریشمی وزن بسیار کمی دارد و به همین دلیل می‌توان آن را در زمره‌ انواع پارچه‌ تابستانی دانست.

۴. پارچه‌ ریون، ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی

پارچه ماسک

پارچه‌ ریون ترکیبی از الیاف طبیعی پنبه و الیاف مصنوعی است که از سلولز گرفته می‌شود و طی پروسه‌ای تغییر پیدا می‌کند تا حسی شبیه به ابریشم، پنبه یا لینن پیدا کند. این پارچه می‌تواند در فهرست انواع پارچه‌ تابستانی و مناسب برای آب و هوای گرم قرار گیرد.

۵. پارچه شمبری، جایگزینی برای جین در تابستان و بهار

پارچه‌های مناسب تابستان دخترانه

این نوع پارچه آبی‌رنگ یکی از گزینه‌های جایگزین برای پارچه جین در فصول گرم است. این پارچه نسبت به جین سبک‌تر است و انتخاب خنک‌تری برای تابستان محسوب می‌شود. در بافت این پارچه تار و پود سفید و آّبی وجود دارد، اما رنگ غالب، پارچه آبی است.

۶. پارچه‌ چروک و تابستانی شیرشکری

پارچه‌های مناسب تابستان زنانه

پارچه‌ی شیرشکری از دیگر انواع مناسب پارچه برای بهار و تابستان است که بافتی مرکب از پنبه و نخ دارد. ظاهر این نوع پارچه، چروک و راه‌راه است و رنگ‌های روشن و شادی دارد. از این پارچه معمولا برای دوخت بلوز و پیراهن آستین کوتاه در تابستان استفاده می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب ست‌هایی جدید برای مانتو‌های تابستانه را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds