غار ترسناک جادوگر، نماد تسخیرشدگی در آمریکا

۱۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای کسانی که به داستان‌های ارواح و افسانه‌ها علاقه‌مندند، شنیدن داستان بل جادوگر کافی است تا لرزه بر بدن همه‌ کسانی که داستان را می‌شنود بیندازد، چه برسد به اینکه به این غار بروند.
جادوگر بل در تنسی

دوران ویکتوریا پر از خطرات شناخته‌شده و ناشناخته بود. افسانه‌ ترسناک غار جادوگر بل در تنسی که با نام تسخیر جادوگر بل نیز شناخته می‌شود، داستانی است که از ادبیات فولکلور جنوب آمریکا نشأت گرفته است. اگر به گردشگری وحشت علاقه‌مند هستید با مجله دلتا همراه باشید تا بیشتر با جادوگر بل آشنا شویم.

غار جادوگر بل

داستان جادوگر بل در تنسی

این داستان به دهه ۱۸۰۰ بازمی‌گردد که خانواده بل در شهرستان رابرتسون در تنسی مستقر شدند. بل کشاورزی بود که همراه با همسر و فرزندش در سال ۱۸۸۰ در شهر رابرتسون در ایالت تنسی زندگی می‌کرد. آن‌ها در مزرعه‌ای به مدت ۱۳ سال ساکن بودند.

در تابستان ۱۹۱۷ اتفاقات غیرعادی زیادی در خانه آن‌ها اتفاق افتاد. برخی از اعضای خانواده حیوان‌های عجیبی را می‌دیدند که در مزرعه در حال چریدن هستند. برخی دیگر نیز نیمه‌شب‌ها صدای کوبیدن در را می‌شنیدند. همچنین صدای کشیده شدن زنجیر بر کف زمین شنیده می‌شد. از داخل خانه صداهای غیرانسانی دیگر به گوش می‌رسید.

نماد تسخیر شدگی

تنها یک سال بعد بود که خانواده بل برای خلاص شدن از مشکل از همسایگان خود کمک خواستند و پس‌ از اینکه دیگران شاهد پدیده‌های ناخوشایند بودند، تحقیقات رسمی توسط مسئولین این شهر آغاز شد.

سرانجام منشأ صدا پیدا شد. آن‌ها گفتند که نام او کیت است و هدف او این بود که جان «بل» را بگیرد و همچنین از ازدواج دخترش با پسر همسایه جلوگیری کند.

 جادوگر بل

در طول سه سال، خانواده متحمل شکنجه روانی و نیز سو‌ءاستفاده‌های فیزیکی توسط فردی به نام کیت قرار گرفتند تا اینکه سرانجام جان بل به هر چیزی که سال‌ها او را آزار داده بود تسلیم شد. سرانجام در تاریخ ۲۰ دسامبر سال ۱۸۲۰ آقای بل نفس‌های آخر را کشیده و جان سپرد.

مردم محلی امروزه هم جادوگر بل را مسئول اصلی تمامی اتفاقاتی می‌دانند که در آن حوالی رخ می‌دهد.

ایالت تنسی

در آن حوالی هنوز هم گاهی صداهای عجیب شنیده می‌شود. برخی اوقات در تصاویر عکاسی شبح انسانی مشاهده می‌شود که اصلا در آن زمان در آنجا حضور نداشته است.

غار جادوگر

داستان بل ساحره به‌قدری در تاریخ تنسی ریشه دوانده است که غالبا در مدارس افسانه‌ای، در میان بچه‌ها به‌عنوان آخرین داستان ترسناک تدریس می‌شود.

بل ساحره

این داستان حتی پس از ایجاد کنجکاوی در مورد جادوگری که خانواده بل را آزار داده بود، به اندرو جکسون نیز که قرار بود رئیس‌جمهور باشد راه پیدا کرد.

غاری که جادوگر در آن زندگی می‌کند ترسناک است. هفته‌ای شش روز در طول ماه‌های تابستان باز است. در ورودی غار به‌تنهایی ترسناک است، یک در آهنی بزرگ پس از ورود بازدیدکنندگان بسته می‌شود.

اندرو جکسون

فضای داخلی غار، تونل‌های طولانی است که قطعا شبیه به چیزی هستند که بیشتر افراد به آن فکر می‌کنند. جادوگر، در گذرگاه‌های طویل آن راه می‌رفته است. برخی از مکان‌ها روشن است و در مواقعی که بازدیدکنندگان به گوشه و کناری می‌روند، ممکن است اتاق‌ها تاریک باشند.

اگر به مطالب گردشگری علاقه دارید، خانه مشهورترین معشوقه جهان کجاست؟ را بخوانید.

جان بل

بااین‌حال هیچ خطری در رابطه با کشف این غار وجود ندارد. غار جادوگر بل که در مزرعه جان بل قرار دارد در سال ۲۰۰۸ در  لیست ثبت تاریخ ملی قرار گرفت.

پیشنهاد مطالعه: مطلب با خودرو شخصی خود به وان سفر کنید! را بخوانید.

۱۱ دیدگاه

  1. آسو

    ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱:۲۲ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۸:۵۹ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۹ تیر ۱۴۰۰ در ۶:۵۳ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۷ تیر ۱۴۰۰ در ۴:۱۸ ب٫ظ

  4. ولی الله ازفارس

    ۲ تیر ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۰ ق٫ظ

    عالی ممنونم

    پاسخ

    • ریحانه آهن کار

      ۲ تیر ۱۴۰۰ در ۲:۲۴ ب٫ظ

      ممنون از توجه شما

      پاسخ

  5. ناشناس

    ۱ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۰۵ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۱ ب٫ظ

    👍👍👍

    پاسخ

  7. ناشناس

    ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ در ۴:۲۶ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ در ۲:۴۴ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ در ۲:۳۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…