چند ترفند برای ست کردن بلوز حریر

۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
همه خانم‌ها در کمد لباس‌شان حداقل یک لباس حریر دارند. برای ست کردن لباس حریر خود به شیوه‌های متفاوت این مطلب از مجله دلتا را مطالعه کنید.
بلوز حریر

بلوز حریر یک انتخاب جالب و زیبا و ایده‌ای مناسب برای افزودن به کمد لباس شما است. با توجه به سلیقه و سبکی که دارید، می‌توانید تاپ‌هایی با جنس حریر را برای یک مهمانی انتخاب کنید. بطور کلی این تاپ‌ها راهی عالی برای نشان دادن پوست بدن بدون احساس باز بودن لباس می‌باشند. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

ست کردن تاپ حریر با شومیز سفید

تاپ حریر با شومیز سفید

شما می‌توانید یک بلوز حریر شل و بلند را روی یک تاپ سفید بپوشید. همچنین می‌توانید برای مکان‌های رسمی‌تر از بلوز‌های دکمه‌دار استفاده کنید. هنگامی که از بلوز حریر، روی لباس‌های خود استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که تاپ شما به اندازه کافی شل و آزاد باشد.

استفاده از تاپ زیر پیراهن حریر

تاپ زیر پیراهن حریر

شما می‌توانید از تاپ یا نیم تنه‌های جذب برای زیر پیراهن حریر خود استفاده کنید. تاپ‌های زیادی وجود دارند که می‌ٰتوانید زیر پیراهن خود از آن‌ها استفاده کنید.

پوشیدن شلوار یا دامن بلند

شما می‌توانید بلوز حریر خود را با شلوار یا دامن بلند بپوشید. برای ظاهری رسمی‌تر، سعی کنید زیر آن از نیم‌تنه یا تاپی جذب استفاده کنید.

تاپ ورزشی

سوتین ورزشی

شما می‌توانید زیر بلوز خود یک تاپ ورزشی بپوشید. تاپ ورزشی یا اسپرت با هر نوع تاپ حریر ست می‌شود و استایلی اسپرت برای شما خلق می‌کند. شما می‌توانید رنگ‌های متنوعی را امتحان کنید تا ظاهرتان جذاب و جالب شود. برای اینکه ظاهرتان اسپرت به نظر برسد، می‌توانید از کفش‌های اسپرت، شلوار استرچ و لگ‌های ورزشی استفاده کنید.

استفاده از تاپ های کوتاه

یک بلوز حریر گشاد و بلند را روی تاپی جذب و کوتاه بپوشید. شاید شما از نشان دادن شکم خود احساس راحتی نکنید. در این صورت می‌توانید از شلوار‌های فاق بلند استفاده کنید تا شکم شما نیز دیده نشود.

استایل با شلوار جین

تاپ حریر خود را با شلوار جین آبی ست کنید. این استایل برای آب و هوای معتدل بسیار مناسب است. شما می‌توانید از ژاکت بر روی تاپ استفاده کنید. این کار باعث گرم شدن شما می‌شود و در عین حال مقداری هوا از آن عبور می‌کند. بطور کلی این استایل بسیار راحت به نظر می‌رسد.

انتخاب کفش

شما می‌توانید از کفش‌های راحتی، کتانی، تخت، صندل و حتی چکمه استفاده کنید.

استفاده از تزئینات

تزئینات

بلوز حریر را با مهره، توری، گلدوزی و تزئینات مختلف می‌توان تزئین کرد. بطور کلی این تزئینات، پوشش بیشتری ایجاد می‌کنند و باعث می‌شوند شما کمتر احساس برهنگی کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب چند مدل شومیز کرپ حریر که شما را جذاب می‌کند را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۳ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…