چگونه تونیک‌های خود را ست کنیم؟

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تونیک، پیراهن یا ژاکت بلند و گشادی است که مفصل ران و پایین آن را کاملاً می‌پوشاند.
تونیک زنانه

تونیک زنانه بلندتر از بلوز معمولی‌ است. در فروشگاه‌ها، ممکن است تونیک را به عنوان پیراهن کوتاه نیز برچسب‌گذاری کنند. این لباس همه کاره را می‌توان به روش‌های مختلفی و در افراد با هر نوع فرم بدنی استفاده کرد. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

دستیابی به ظاهری لاغر و باریک با ست کردن تونیک

دستیابی به ظاهری لاغر و باریک

وقتی تونیک‌ زنانه را با شلوار جین تنگ ست کنید، هر بار یک لباس کاملاً متناسب ایجاد خواهید کرد. پارچه، الگو و خط گردن، متناسب با  فرم بدن خود انتخاب کنید. خط لبه تونیک باید به وسط ران شما برخورد کند. این طول برای نشان دادن کمی از پاها ایده‌آل است.

پوشیدن تونیک به عنوان پیراهن

پوشیدن تونیک به عنوان پیراهن

اگر قد تونیک زنانه بلند باشد، می‌توان آن را به عنوان پیراهن نیز استفاده کرد. این استایل بخصوص برای پاییز و زمستان بسیار ایده‌آل است. فقط مطمئن شوید که تونیک کاملا پشت شما را می‌پوشاند. شما می توانید انواع جوراب شلواری‌های ساده و طرح‌دار مانند لونه زنبوری را نیز با آن امتحان کنید.

ست کردن تونیک با دامن

ست کردن تونیک با دامن

یک شلوارک یا دامنی را انتخاب کنید که به وضوح در زیر تونیک زنانه شما دیده شود. لباس راحتی و سبک را برای پوشیدن انتخاب کنید. جنس لباس و دوخت آن باید با استایل شما مطابقت داشته باشد.

استفاده از تونیک در تعطیلات گرمسیری

این لباس‌های متنوع را می‌توان در ساحل پوشید. تونیک مورد علاقه خود را روی شلوارک برمودا یا شورتک بپوشید.

استفاده از تونیک به عنوان لباس راحتی

انواع تونیک زیبا و راحت، مناسب پوشیدن هنگام قهوه خوردن با یکی از دوستان، صرف صبحانه یا رفتن به خرید است. شلوار تنگ را با تونیک ست کنید. می‌توانید شلوار جین یا شلوار استرچ بپوشید.

استفاده از تونیک به عنوان لباس کار

تونیک به عنوان لباس کار

در حالی که تونیک‌ها ذاتاً اسپرت هستند، اما می‌توان آن‌ها را برای محل کار نیز پوشید. تونیکی را انتخاب کنید که برای محل کار شما مناسب باشد. تونیک زنانه خود را با شلوارهای تنگ یا دامن تا زانو ست کنید.

متعادل سازی فرم بدن با صحیح ست کردن تونیک

 

تونیکی انتخاب کنید که فرم بدن شما را متعادل کند. اگر بالاتنه شما از پایین تنه شما باریک‌تر است، به دنبال یک تونیک باشید که توجه‌ را به سمت شانه‌های شما جلب کند. برای برجسته کردن شانه‌های خود، یک تونیک با یقه V شکل یا یقه پهن انتخاب کنید.

اگر قسمت بالاتنه شما از پایین تنه شما عریض‌تر باشد، تونیکی ایده‌آل شما است که توجه‌ را به سمت پایین تنه لاغر شما جلب می‌کند و بدن شما متناسب‌تر به نظر می‌رسد.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب اگر اضافه وزن دارید این مانتوها را نپوشید! را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۹:۲۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ در ۲:۵۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ در ۴:۵۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ در ۱:۰۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…