ایده‌هایی جذاب و متفاوت برای رنگ آشپزخانه شما

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شاید به رنگ‌های مختلفی برای کابینت آشپزخانه علاقه‌مند باشید، اما هنوز تصور واضحی از نتیجه کار در ذهن ندارید. شاید هم رنگی باشد که در فکرتان نیست، اما وقتی ببینید، عاشقش شوید.
رنگ های مناسب آشپزخانه

آشپزخانه قلب هر خانه‌ای است. چه‌ بهتر که قلب خانه‌ شما رنگی باشد که می‌پسندید. رنگی که برایتان تکراری نمی‌شود و هرقدر هم که ببینید، همچنان برایتان بی‌نهایت دوست‌داشتنی است. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی رنگ های مناسب آشپزخانه می‌پردازیم.

لاجوردی + سفید

آبی و سفید ترکیب مخصوص کسانی است که رنگ آبی را خیلی دوست دارند. آبی‌ پیشنهادی ما لاجوردی است که در کنار سفید جلوه‌ای تقریبا کلاسیک پیدا می‌کند. اما لاجوردی مورد پسند اکثر افراد نیست.

در مورد رنگ‌هایی که برای کابینت رایج نیستند و به‌نوعی خاص و منحصربه‌فردند، حواس‌تان به آینده هم باشد، چراکه اگر روزی تصمیم به فروش یا اجاره خانه‌تان بگیرید، احتمالا رنگ کابینت‌هایتان با سلیقه خیلی‌ها جور نخواهد بود.

لاجوردی + سفید

سرمه‌ای + سفید

اگر به طیف آبی علاقه‌مند هستید، اما مثلا لاجوردی برایتان زیادی آبی است، می‌توانید سراغ سرمه‌ای بروید. یادتان باشد که سرمه‌ای با یراق‌آلات برنجی‌رنگ ترکیب شیکی به‌دست می‌دهد.

سرمه‌ای + سفید

خاکستری + سفید

در آشپزخانه‌های سفید و مشکی می‌توانید تضاد رنگی موجود را با اضافه‌کردن خاکستری روشن به‌سمت ملایم‌تری ببرید. ترکیب خاکستری و سفید مکمل خوبی برای ست‌کردن با لوازم و یراق‌آلات استیل است. پیشنهاد می‌کنیم به ترکیب خاکستری تیره و سفید هم نیم‌نگاهی داشته باشید. سفید را برای ردیف بالایی کابینت‌ها در نظر بگیرید تا فضا باز و پرنور به نظر برسد.

خاکستری + سفید

آبی + خاکستری

تضاد آبی و سفید شاید برایتان زیادی تند باشد، اما آبی و خاکستری تضاد ملایم‌تری ایجاد می‌کند. ترکیب آبی و خاکستری همچنین دارای حس‌وحال آرامش‌بخشی است.

آبی + خاکستری

کرم + خاکستری

کرم و خاکستری هر دو رنگی خنثی بوده و رنگ‌های خنثی از رنگ های مناسب آشپزخانه به‌شمار می‌روند. با ترکیب کرم و خاکستری می‌توانید به فضای آشپزخانه‌تان گرمی ملایم و دلپذیری ببخشید. این ترکیب همیشه مد است و احتمالا تا مدت‌ها نخواهید آن را عوض کنید.

رنگ مناسب آشپزخانه

آبی روشن + سفید

ردیف بالایی کابینت‌ها را سفید و ردیف پایینی را از طیف آبی روشن در نظر بگیرید تا فضا همچنان باز و پرنور به نظر برسد. حتی می‌توانید برای برخی کابینت‌ها در شیشه‌ای سفارش دهید تا فضا وسعت بیشتری پیدا کند.

رنگ آشپزخانه

چوب + شیشه

اگر به کابینت‌های رنگ چوب علاقه‌مندید، اما از طرفی نمی‌خواهید که به‌خاطر استفاده زیاد از چوب درنهایت به دیزاین روستیک (سبک روستایی) برسید، می‌توانید برای قسمتی از کابینت‌ها به فکر نمای شیشه‌ای باشید.

چوب + شیشه

پیشنهاد مطالعه: مطلب دیوار پشت مبل را چگونه تزیین کنیم؟ را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۸ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در ۵:۴۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در ۴:۴۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در ۲:۵۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…