پذیرایی کوچک خانه را بزرگ‌تر نشان دهید

۸
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر نمی‌دانید مبلمان خانه‌ خود را چطور بچینید یا اگر فضای کمی در اختیار دارید، پیشنهاد می‌کنیم این راهکارهای خلاقانه را برای چیدمان بهتر و دکوراسیون پذیرایی کوچک بخوانید.
اتاق پذیرایی کوچک

دکوراسیون اتاق پذیرایی کوچک برای بسیاری از ما به چالشی بزرگ تبدیل شده است. افراد به این فکر می‌کنند که چطور خانه‌ کوچک‌ خود را زیباتر کنند. در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم تا ایده‌های جالبی را برای تزئین منزل و دکوراسیون خانه‌های کوچک ارائه کنیم. با استفاده از این ایده‌های ناب با هزینه‌ای کمتر چیدمان منزل خود را زیباتر کنید.

استفاده‌ بهینه از فضا

هدف اصلی در دکوراسیون پذیرایی کوچک این است که بتوانید از تمامی فضاها به بهترین شکل استفاده کنید. احتمالا شما هم از میزهایی استفاده می‌کنید که فضای زیرین آن خالی است؛ بنابراین می‌توانید از این قسمت برای قرار دادن زیرپایی‌‌ها و مبلمان راحتی استفاده کنید.

استفاده‌ بهینه از فضا

پر کردن فضا

اگر پذیرایی یا اتاق کوچکی دارید، احتمالا تصور می‌کنید که نمی‌توانید از مبلمان بزرگ استفاده کنید؛ اما گاهی اوقات، این تأثیر کاملا برعکس است. اگر از مبلمان و لوازم بزرگی استفاده کنید که دیوارها را کاملا بپوشانند، از دو ویژگی بهره‌مند می‌شوید؛ اول اینکه جای نشستن برای افراد بیشتری ایجاد کرده‌اید و دوم اینکه فضای امن و آرامی را فراهم آورده‌اید.

چیدمان پذیرایی کوچک

استفاده از بازتاب نور

آینه‌ها می‌توانند نمای داخلی خانه را بزرگ و‌ دلباز نمایش دهند. در تصویر زیر مشاهده می‌کنید که آینه‌ها تأثیر قابل‌توجهی داشته‌اند. آینه‌ها همچنین می‌توانند تمام نور محیط را بازتاب دهند و فضای اتاق را روشن‌تر کنند.

دکوراسیون پذیرایی کوچک

توجه به خطوط

سعی کنید از الگوهای خطی و هندسی استفاده کنید. این الگوها برای دکوراسیون پذیرایی کوچک بسیار مناسب‌اند؛ چرا که باعث ایجاد ساختاری در فضا می‌شوند که توهم طول و عرض بیشتر را القا می‌کند.

توجه به خطوط

حذف پایه‌ها

ممکن است بخواهید در دکوراسیون اتاق پذیرایی کوچک خود از قفسه یا لوازم تزئینی استفاده کنید. استفاده از مدل‌های پایه‌دار از اشتباهات در چیدمان خانه کوچک بشمار می‌رود. می‌توانید به جای آن قطعات متصل‌شونده به دیوار را انتخاب کنید. قطعات بزرگی که همچون تصویر زیر به دیوار متصل شده‌اند، باعث می‌شوند که سطح زمین خالی به‌نظر برسد و همین مسئله نمای اتاق را بزرگ‌تر نشان می‌دهد.

حذف پایه‌ها

از لوازم تزئینی کوچک و جذاب استفاده کنید

در اتاق پذیرایی کوچکی که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، تمام توجه به لوازم و اثاث جالبی جلب می‌شود که محیط اتاق را زیباتر کرده‌اند. این کار باعث می‌شود تا در هر گوشه‌ اتاق، ویژگی قابل‌توجهی وجود داشته باشد.

لوازم تزئینی کوچک و جذاب

پیشنهاد مطالعه: مطلب نکاتی مهم برای نصب تابلو در منزل را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ در ۵:۴۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ در ۴:۴۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ در ۴:۴۱ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ در ۴:۴۰ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ در ۴:۳۸ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ در ۴:۲۷ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ در ۴:۲۶ ب٫ظ

    البته اگراین عکسها وبرنامه ها نبودکه دیگه ما دق میکردیم ممنونیم

    پاسخ

  8. ناشناس

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ در ۱۲:۰۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…