چند مدل شومیز کرپ حریر که شما را جذاب می‌کند

۶
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در کمد هر خانم خوش سلیقه‌ای، حداقل یک یا دو شومیز پیدا می‌شود.
مدل شومیز کرپ حریر

شومیز یکی از لباس‌های جذابی است که می‌توان آن را همراه با انواع مدل لباس زنانه همچون دامن و شلوار در دو استایل رسمی و کژوال به تن کرد. در این مقاله قصد داریم مدل شومیز کرپ حریر را به شما معرفی کنیم. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

انواع مدل شومیز کرپ حریر زنانه

همان گونه که می‌دانید، مدل شومیز کرپ حریر زنانه تنوع بسیاری دارد. بنابراین شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود بهترین خرید شومیز زنانه را تجربه کنید.

مدل شومیز کرپ حریر اینستاگرام

  • پشت باز

این مدل، یک انتخاب خاص خواهد بود. این مدل شومیز کرپ حریر مجلسی را می‌توانید همراه با شلوار کتان جذب زنانه در رنگ‌های سفید یا روشن ست کنید. همچنین ست کیف و کفش پاشنه بلند به رنگ شومیز حریر زنانه‌تان، انتخاب جذابی خواهد بود.

  • ساده

خانم‌هایی که ترجیح می‌دهند لباس ساده با طرحی جذاب تهیه کنند، شومیز حریر سفید، بهترین انتخاب برای آن ها خواهد بود. در صورتی که در انتخاب رنگ دامن یا شلوارتان مطمئن نیستید، می‌توانید دامن یا شلوار کرپ زنانه مشکی را انتخاب کنید تا آن را با هر رنگ و طرح شومیزی ست کنید.

مدل شومیز مجلسی

  • کژوال

در صورتی که می‌خواهید در یک مهمانی یا دورهمی دوستانه استایل جذابی داشته باشید، شومیز حریر کژوال انتخاب مناسبی خواهد بود. شما می‌توانید آن را همراه با شلوار کرپ زنانه یا کتان ست کنید.

مجله دلتا

  • گل‌دار دخترانه

در این چند سال اخیر، دختران جوان علاقه خاصی به طرح پارچه گلدار داشته‌اند. در واقع شومیز گلدار دخترانه یک هدیه خاص و جذاب نیز خواهد بود. با این مدل شومیز می‌توانید جذاب‌ترین استایل کژوال را همراه با شلوار جین دخترانه تجربه کنید.

گل‌دار دخترانه

  • مجلسی

در مهمانی‌های رسمی و نیمه‌رسمی، شومیز کرپ حریر مجلسی بهترین انتخاب خواهد بود. با این حال شما می‌توانید استایل خود را همراه با دامن کوتاه زنانه و شومیز طرح‌دار مجلسی جذاب‌تر کنید.

مجلسی

  • پلنگی

بهترین استایلی که می‌توانید همراه با این مدل شومیز مجلسی تجربه کنید، خرید دامن چرم کوتاه یا شلوارک کرپ است.

پلنگی

  • گیپور

شومیز کرپ حریر گیپور اگرچه ظاهری مجلسی دارد، اما شما می‌توانید آن را در دو استایل کژوال و رسمی ست کنید. در صورتی که به استایل رسمی علاقه دارید، شما می‌توانید شومیز گیپور را با دامن کرپ کوتاه مجلسی ست کنید و اگر به استایل کژوال علاقه دارید، می‌توانید این مدل لباس را همراه با شلوار جین زنانه به تن کنید.

گیپور

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب شومیز‌های حریر، مناسب برای هر سلیقه را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ تیر ۱۴۰۰ در ۱۲:۵۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ در ۶:۴۳ ب٫ظ

    عااااااااللللللییییییی

    پاسخ

    • سارا امیرانی

      ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ در ۶:۱۹ ب٫ظ

      سپاس از شما همراه عزیز.

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در ۴:۱۸ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ در ۱:۵۱ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ در ۱:۴۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…