ایده‌های شیک و جدید برای تز‌ئین دیوار خانه

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
استفاده از کاغذ دیواری به ما کمک می‌کند تا خانه‌ای زیباتر و دل‌پذیرتر داشته باشیم. کافی است بدانیم آن را در کجا و به چه نحوی به‌کار بگیریم.
کاغذ دیواری مناسب منزل

استفاده از کاغذ دیواری یکی از موثرترین روش‌ها برای تغییر دکوراسیون داخلی منزل و ایجاد فضای متفاوت در خانه است. همچنین می‌توانید با استفاده از الگوی متنوع و رنگ‌های شاد، سبک دکوراسیون خود را تجدید کنید. با مجله دلتا همراه باشید تا در انتخاب کاغذ دیواری مناسب منزل شما را همراهی کنیم.

هوای خانه را تازه کنید

با استفاده از طرح گل‌های تازه، الگوهای زیبا، نقوش هندسی که جلوه‌های سبک رترو را ارائه می‌دهند و طرح‌های کلاسیک داماسک، می‌توانید حس و حال خانه خود را تغییر داده و تغییرات چشمگیری را در دکوراسیون خانه ایجاد کنید.

کاغذ دیواری مناسب منزل

نقوش و خطوط مونوکروم در کاغذ دیواری

همانطور که همیشه می‌گوییم، راه‌راه‌های عمودی باعث می‌شوند فضاها مرتفع و بزرگ به‌نظر برسند. اما مراقب ضخامت خط باشید زیرا خطوط ضخیم فضای کوچک را کوچک‌تر نشان می‌دهند. این نوع کاغذ دیواری را با محصولات بازتابنده و براق مانند آینه ترکیب‌ کنید تا خانه شما بیشتر برجسته و شیک شود.

کاغذ دیواری مناسب منزل

کاغذ دیواری با نقش هندسی ساده

الگوهای هندسی یکی از الگوهایی است که هرگز از مد نمی‌افتند. ممکن است فکر کنید کمی پیچیده و خسته کننده باشد. اما در واقع اگر به درستی انتخاب شوند، حس فضا را تغییر می‌دهند. اگر الگوهایی پهن و کم‌نظیر را ترجیح می‌دهید، بهتر است مبل پارچه‌ای تک‌رنگ و ساده به همراه کوسن‌هایی طرح‌دار را انتخاب کنید. طرح کوسن‌ها هم باید مشابه طرح هندسی کاغذ دیواری باشد.

کاغذ دیواری مناسب منزل

بگذارید در کاغذ دیواری گل‌ها باز شوند

یکی دیگر از الگوهای رایج برای کاغذ دیواری مناسب منزل، طرح گل است. این طرح‌ها گاهی بزرگ‌تر شده و گاهی کوچک‌تر می‌شود. در واقع بهتر است با توجه به تناسبات فضای موجود ابعاد گل‌ها را انتخاب کنید. سعی کنید یک رابطه بین فضای خود و الگوی مورد نظر ایجاد کنید. اگر فضای شما کوچک است از طرح‌های کوچک و اگر فضای شما بزرگ است از الگوهای بزرگ استفاده کنید.

انتخاب کاغذ دیواری مناسب

اگر کاغذ دیواری گل‌دار شما رنگ برجسته‌ای دارد بهتر است برای ایجاد یک‌پارچگی در فضا، آن را با یک صندلی مناسب یا مبلمان پارچه‌ای با پایه چوبی که رنگ ساده‌ای داشته باشد، کامل کنید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۵ مبل خاص و شیک برای خانه‌های ایرانی را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۴ تیر ۱۴۰۰ در ۸:۱۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۴ تیر ۱۴۰۰ در ۶:۲۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…