دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

چند مدل جذاب‌ و زیبا‌ برای مو

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای بسیاری از خانم‌ها داشتن موهای خوش‌حالت و زیبا بسیار اهمیت دارد.
مدل شنیون

در این مطلب چند مدل شنیون معرفی کردیم، که می‌توانید مو‌های خود را به زیبایی آرایش کنید و بر جذابیت خود بیفزایید. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

۱. مدل موی دم اسبی پایین و حالت‌دار

می‌توانید با استفاده از بابلیس و یا اتوی مو، بخش پایینی موهایتان را حالت‌دار کنید. می‌توانید با استفاده از بیگودی‌های بزرگ موهایتان را حالت‌دار کنید. در ادامه مو‌هایتان را از پشت بصورت شل ببندید و بعد مقداری از مو‌ها را روی صورتتان بریزید. شما هم می‌توانید ابتدا موهایتان را حالت داده و بعد دم اسبی ببندید و هم می‌توانید اول موهایتان را ببندید و بعد آن‌ها را حالت بدهید.

مدل موی دم اسبی

۲. مدل بافت هالو

برای این مدل ابتدا کمی سرم مو و یا اسپری حجم‌دهنده به موهایتان اسپری کنید. سپس موها را به دو بخش تقسیم کرده و با یک تکه‌  کوچک از موهای جلوی صورت در سمت راستتان شروع کنید. به شیوه‌ بافت فرانسوی ابتدا یک بافت گندمی ساده بزنید و بعد از هر طرف از قسمت تعیین شده یک تکه مو به بافت گندمی از روی بافت اضافه کنید.

این کار را تا پشت سر و تا انتهای پشت گردن تا جایی که رویش مو تمام می‌شود انجام دهید. در قسمت سمت چپ هم مانند قسمت سمت راست سر همین مراحل را انجام دهید و انتهای موی بافته شده را با کش شنیون ببندید.

حالا نوار بافته‌شده‌ سمت راست را بالای سرتان بیاورید و به شکل تاج از بالای سر رد کرده و پشت گوش چپ‌تان سنجاق کنید. برای نوار سمت چپی هم همین عمل را تکرار کنید.

مدل بافت هالو

۳. شنیون آشفته

این مدل مو هم بسیار سریع است و هم موهایتان را حجیم‌تر نشان می‌دهد. برای این که موهایتان را به شکل آشفته شنیون کنید، ابتدا به موهایتان اسپری تافت بزنید پس از آن با استفاده از بابیلیس، اتوی مو و یا بیگودی بخش انتهایی موهایتان را حالت‌دار کنید. حالا موهایتان را به شکل دم‌اسبی با کش شنیون شل ببندید و پس از آن موهایتان را بصورت تکه تکه حلقه‌ای کنید و به پشت سرتان محکم کنید. آنقدر این کار را ادامه دهید تا تمام موها بصورت حلقه‌ای و نا‌منظم به پشت سرتان سنجاق شوند.

شنیون آشفته

۴. گره بالای سر

یکی از ساده‌ترین و شیک‌ترین مدل‌ها برای خانم‌هایی که موهای کم‌پشت دارند گره‌ بالای سر است. برای این مدل مو ابتدا موهایتان را با اتوی مو یا بابیلیس موج‌دار کنید سپس آن‌ها را در قسمت تاج سرتان جمع کنید و با کش ببندید.

بهتر است مقداری از موهایتان را باز بگذارید تا جلوی صورتتان بریزد. حالا موهایی را که دم اسبی کرده‌اید را دور پایه‌ دم‌اسبی بپیچید و سنجاق بزنید. قسمت جلوی موهایتان که باز گذاشته‌اید را هم می‌توانید پوش بدهید تا حجیم‌تر به نظر برسد.

گره بالای سر

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب بهترین مدل مو برای فرم صورت شما چیست؟ را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ در ۶:۵۰ ب٫ظ

    ممنون عالی بود

    پاسخ

    • سارا امیرانی

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ در ۸:۵۲ ق٫ظ

      سپاس از شما کاربر عزیز.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds