اسنک گوشت چرخ کرده، یک اسنک هیجان‌انگیز

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
گاهی اوقات پیش می‌آید به‌قدری گرسنه‌ هستیم که طاقت منتظر ماندن برای درست‌کردن غذا را نداریم و می‌خواهیم در کم‌ترین زمان ممکن یک خوراکی خوشمزه درست کنیم. این وقت‌ها باید سراغ انواع اسنک‌ها رفت.
اسنک

اسنک گوشت و قارچ یکی از انواع خوشمزه و مجلسی اسنک‌ها است که به راحتی می‌توانید در منزل تهیه کنید. شما حتی اگر دستگاه ساندویچ‌ساز نداشته باشید می‌توانید داخل تابه این اسنک را تهیه کنید. این غذا برای مهمانی و تولدها بسیار مناسب است. شما به دلخواه می‌توانید اسنک‌ها را در طعم‌ها و مزه‌های مختلفی داشته باشید. اگر از دستگاه ساندویچ‌ساز استفاده می‌کنید دقت کنید که دستگاه را خوب چرب کنید و بگذارید ۵ دقیقه داغ شود تا نان تست‌ها داخل آن نچسبند. مهم‌ترین نکته در تهیه اسنک این است که نان تست بسیار تازه باشد. شما می‌توانید اسنک گوشت را در ساندویچ‌ساز، ماهیتابه و فر بپزید. امروز در مجله دلتا اسنک گوشت و قارچ را به شما آموزش خواهیم داد با ما همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه اسنک گوشت و قارچ

  • گوشت چرخ کرده ۳۰۰ گرم
  • فلفل دلمه‌ای یک عدد
  • پیاز یک عدد
  • قارچ ۱۰ عدد
  • رب گوجه فرنگی یک قاشق غذاخوری
  • پنیر پیتزا یا پنیر ورقه‌ای به مقدار لازم
  • نان تست یک بسته
  • گوشت چرخ کرده به مقدار لازم

طرز تهیه اسنک گوشت و قارچ

مرحله اول

ابتدا پیاز را پوست گرفته و نگینی ریز خرد کنید. پیاز را داخل تابه با زردچوبه تفت دهید تا کمی سبک و طلایی شود. سپس گوشت چرخ کرده را به همراه کمی فلفل سیاه و نمک اضافه کنید و تفت دهید تا رنگ گوشت تغییر کند.

مرحله دوم

در ادامه فلفل دلمه نگینی شده و قارچ اسلایس شده را اضافه کنید. خوب مواد را تفت دهید تا آب قارچ کشیده شود اصلا نباید مواد مرطوب باشد و آب آن باید کاملا کشیده شود. در ادامه تمام ادویه‌ها را به همراه رب گوجه فرنگی اضافه کنید و خوب تفت دهید تا بوی خامی رب از بین برود. سپس از روی حرارت بردارید و اجازه دهید تا خنک شود.

مرحله سوم

نان‌های تست را از نایلون خارج کرده سپس روی هر لایه نان تست برای خوشمزه‌تر شدن کمی کچاب بزنید. مقداری از مواد گوشتی را به همراه پنیر ورقه‌ای یا پنیر پیتزا بریزید و یک نان تست دیگر روی آن قرار دهید. این کار را برای همه نان‌ها و مواد گوشتی انجام دهید.

مرحله چهارم

برای پخت در ساندویچ‌ساز باید دستگاه را کمی گرم کنید. سپس اسنک‌ها را داخل ساندویچ‌ساز قرار دهید و درب دستگاه را برای ۱۰ دقیقه بسته تا اسنک‌ها طلایی شود. سپس داخل دیس قرار دهید و روی آن سس قرمز و سفید بریزید.

برای پخت اسنک به روی گاز، اسنک‌ها را در یک تابه نچسب چرب شده قرار دهید و یک جسم سنگین روی آن‌ها قرار دهید. سپس تابه را روی حرارت ملایم قرار دهید تا پخته و طلایی شود. سپس آن‌ها را برگردانید تا اسنک‌ها طلایی شوند. نوش جان.

نکات کلیدی در تهیه اسنک گوشت و قارچ

  • می‌توانید رب را حذف کنید.
  • برای عطر و بو بیشتر می‌توانید کمی زعفران به مواد اضافه کنید.
  • افزودن قارچ سلیقه‌ای و قابل حذف است.
  • می‌توانید به‌جای گوشت از مرغ یا کالباس هم استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه : برای آشنایی با طرز تهیه انواع غذاهای لذیذ مطلب اسنک گوشت و اسفناج؛ ساندویچی پروتئینی و خوشمزه را مطالعه کنید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ در ۶:۴۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۴ ب٫ظ

    اسنک یه غذای فوق العاده خوشمزه،عاشقشم

    پاسخ

    • سارا امیرانی

      ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ در ۹:۳۹ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر گرامی و عزیز.
      نوش جانتون.

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ در ۲:۵۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در آشپزی

همچنین بخوانید

طرز تهیه لیمو عمانی خانگی + ویدئو

درست کردن بعضی از چاشنی‌ها مانند رب گوجه فرنگی یا لیمو عمانی در خانه می‌تواند برای ما بسیا…