با این ایده‌ها آشپزخانه خود را مدرن کنید!

۲
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر هدف شما ایجاد یک آشپزخانه شیک و مدرن است اما نمی‌دانید چگونه این کار را انجام دهید، ما بهترین ایده‌ها برای دکوراسیون آشپزخانه مدرن را با شما بررسی کنیم.
ایده‌ های مدرن آشپزخانه

یک آشپزخانه مدرن باید طراحی زیبا داشته باشد. از آن‌جایی که آشپزخانه یکی از مهم‌ترین بخش‌های منزل است، مطمئنا ایده‌ های مدرن آشپزخانه نکات الهام بخشی را برای طراحی درست و اصولی آن به شما نشان می‌دهد. با مجله دلتا همراه باشید.

کاغذ دیواری برجسته و پررنگ انتخاب کنید

بهتر است برای آشپزخانه سراغ کاغذ دیواری‌های برجسته و پررنگ با مقیاس بزرگ بروید. اگر این پوشش موردپسند شما نبود، می‌توانید الگوی ریز و ظریف‌تر آن را انتخاب کنید. در این‌صورت کاغذ دیواری جدید آشپزخانه شما دارای رنگ‌هایی است که سال‌ها از آ‌ن‌ها راضی خواهید بود. این کار هزینه زیادی دارد. اگر از آن خوشحال نباشید و لذت نبرید هیچ سودی برای شما ندارد. پس با دقت انتخاب کنید.

کابینت‌های درب شیشه‌ای داشته باشید

کابینت‌های شیشه‌ای از ایده‌‌های مدرن آشپزخانه است که باعث می‌شود آشپزخانه شما بزرگ‌تر و گران‌تر به نظر برسد. کابینت‌های با درب شیشه‌ای ممکن است کمی پرهزینه برایتان تمام شود. بنابراین مطمئن شوید که طراحی و سبک شما با این مدل کابینت‌ها هماهنگ باشد.

با این کابینت‌ها می‌توانید آنچه در داخل آن است را به نمایش بگذارید. همچنین قادر خواهید بود آنچه را که نیاز دارید بسیار سریع‌تر پیدا کنید.

چیدمان آشپزخانه مدرن

از کابینت‌های طبقه بالا صرف نظر کنید

برای داشتن آشپزخانه‌ای بازتر و روشن‌تر، از کابینت‌های بزرگ و جاگیر طبقه‌های بالا صرف نظر کنید. با این کار شما یک ظاهر تمیزتر خواهید داشت. این کار به شما فضایی برای نصب قفسه‌های باز و زیبا می‌دهد. همچنین سقف آشپزخانه شما بلندتر به نظر می‌رسد و آشپزخانه شما احساس سبک‌تری دارد. شما می‌توانید روی این قفسه‌ها را با ظروف شیشه‌ای و وسایل مربوط به آشپزخانه مدرن دکور کنید.

تناژ رنگ‌های ملایم و خنثی بکار ببرید

شاید برای شما سوال باشد که رنگ آشپزخانه مدرن چه رنگی است؟ رنگ‌های خنثی نیز جایگزین بسیار خوبی برای آشپزخانه‌های سفید هستند. استفاده از پالت رنگ‌های ملایم و لوازم جانبی با همین رنگ، باعث می‌شود آشپزخانه شما صمیمی و گرم‌تر شود.

آشپزخانه مدرن

به جای اینکه سراغ رنگ‌های جسورانه و رنگارنگ بروید، به رنگ‌های صورتی چرک، بژ و سایه‌های کرمی فکر کنید. کابینت‌های ساده آشپزخانه در سایه‌های رنگ‌های مبهم باعث می‌شوند نور پردازی بسیار ساده و زیبا به نظر برسد.

به نورپردازی خلاقانه اهمیت دهید

روشنایی در دکوراسیون آشپزخانه مدرن یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین نکاتی است که باید به آن توجه کرد. نور خوب تعیین می‌کند که شما در آشپزخانه خود احساس خوبی داشته باشید. پس نور فضا باید به قدری مناسب باشد که شما در هر حالتی از بودن در این مکان لذت ببرید. همچنین با افزودن نور کافی و مناسب، آشپزخانه شما می‌تواند بزرگٰ‌تر به نظر برسد.

دکور آشپزخانه مدرن

فضاهای تاریک مانند زیر کابینت‌ها را روشن کنید و بالای کمدهای کابینت را نیز لامپ با نور سفید نصب کنید. اگر آشپزخانه شما یک یا دو پنجره داشته باشد بهترین حالت برای ایجاد روشنایی است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب خانه تاریک خود را روشن‌ کنید! را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ در ۸:۰۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ در ۱۲:۵۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…