با این ترفند‌ها، لباس‌های تنگ خود را دوباره بپوشید!

2
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
حتما برای شما هم اتفاق افتاده که لباسی را دوست دارید، ولی دیگر اندازه شما نیست.
لباس تنگ شده

اگر کمد خود را باز کنید، لباس‌های نوی زیادی دارید که دیگر برای شما تنگ شده است. لباس تنگ شده خود را از کمد بیرون بیاورید و با ترفندهایی که به شما آموزش داده می‌شود دوباره از آن‌ها استفاده کنید. در ضمن اگر لباس‌های تنگ شده ندارید می‌توانید لباس‌های ساده و تکراری خود رانیز تغییر دهید و بعنوان لباسی جدید از آن‌ها استفاده کنید. با ما در دلتامگ همراه باشید.

۱-اگر بلوز شما در قسمت سینه و کمر تنگ شده است

تغییر سایز مانتو

برای لباس‌ تنگ شده در قسمت سینه و کمر می‌توانید در قسمت جلو یا پشت لباس، برش مستقیم از پایین تا نزدیکی یقه ایجاد کنید. پارچه‌ توری یا هر طرح و رنگ دیگری که لباس شما را زیبا کند به شکل مثلثی برش بزنید. برش مثلثی به اندازه‌ای باشد که می‌خواهید لباس گشاد‌تر شود. پارچه مثلثی برش داده شده را به قسمت جلو یا پشت لباس بدوزید.

راه دیگر، اضافه کردن پارچه به پهلوی بلوز است. برش‌ها را از پهلوی لباس انجام دهید. دوباره پارچه دیگری به شکل مثلثی برش دهید و در این قسمت بدوزید.

۲-اگر بلوز شما در قسمت شکم و کمر تنگ شده است

گشاد کردن لباس تنگ

اگر لباس تنگ شده شما در قسمت شکم تنگ شده و در قسمت سینه سایز مناسبی دارد، بر روی لباس از پایین تا قسمت کمر برش مستقیم ایجاد کنید. می‌توانید چند برش در اطراف لباس ایجاد کنید. فقط توجه داشته باشید فاصله برش‌ها با یکدیگر برابر باشد. سپس پارچه مورد نظری را که می‌خواهید به این قسمت اضافه کنید را به شکل مثلثی برش بزنید.

مطلب پیشنهادی:  فواید گلاب برای زیبایی را جدی بگیرید + ویدیو

مانند تصاویر قبل می‌توانید برش‌ها را در قسمت پهلو ایجاد کنید. پارچه مورد نظر را نیز به قسمت پهلو تا قسمت کمر اضافه کنید.

۳-اگر بلوز شما در قسمت آستین تنگ شده است

چگونه لباس تنگ را گشاد کنیم

اگر حلقه آستین و دور بازوی لباس برایتان تنگ شده، برشی که بر روی آستین ایجاد می‌کنید باید تا تاج آستین ادامه پیدا کند. توجه داشته باشید باید دور حلقه آستین نیز اضافه شود. بنابراین برش را تا سر شانه ادامه دهید و یا از قسمت زیر بغل پارچه مورد نظر را اضافه کنید.

می‌توانید به قسمت برش خورده تور و یا پارچه زیبای دیگری که دوست دارید اضافه کنید. حتی می‌توانید این قسمت را باز بگذارید و دور تا دور قسمت برش را با تور و یا نوار تزیین کنید.

2 دیدگاه

  1. فاطمه

    8 آبان 1402 در 9:16 ق.ظ

    عالی بود

    پاسخ

  2. ناشناس

    9 آبان 1402 در 7:19 ق.ظ

    عالی بود

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

درباره بیماری کیت میدلتون، عروس خاندان‌سلطنتی، بریتانیا چه‌می‌دانیم؟

کمتر دو ماه پس از آنکه چارلز سوم، پادشاه بریتانیا از ابتلای خود به سرطان خبر داد، کیت میدل…