ترفندهایی ساده و ارزان برای شیک شدن خانه

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از بهترین روش‌ها برای ایجاد تغییرات مثبت در طراحی داخلی منزل استفاده از ایده‌های ارزان قیمت است. شما می‌توانید بدون صرف هزینه زیاد در دیزاین داخلی منزل خود تنوع ایجاد کنید. 
تغییر دکوراسیون کم هزینه

برای ایجاد تغییرات در دکوراسیون منزل روش‌های زیادی وجود دارد. شما می‌توانید به کمک آن‌ها فضایی بی‌نظیر و در عین حال آرامش بخش را در منزل خود ایجاد کنید. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی روش‌هایی برای تغییر دکوراسیون با هزینه کم پرداخته می‌شود.

دست سازه‌های خلاقانه و ارزان

وسیله‌های دست ساز و خلاقانه حال و هوای خوبی را به فضای منزل می‌بخشند. شما می‌توانید به کمک وسیله‌های دور ریختنی وسایل دکوری ارزانی را بسازید. سپس از آن‌ها برای تزئین منزل یا وسایل ساده استفاده کنید. علاوه بر این تغییرات ارزان و مقرون به صرفه‌ای را در دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید.

تغییر دکوراسیون ارزان

گلدان‌های رنگارنگ و زیبا

به کمک بطری‌های بلا استفاده می‌توانید گلدان‌هایی زیبا و متفاوت بسازید. سپس گل‌هایی زیبا را درون گلدان‌ها قرار دهید و از این طریق فضایی بی‌نظیر را در قسمت‌های مختلف منزل خود ایجاد نمایید. همچنین این ایده از انواع ایده‌های ارزان برای ایجاد تغییر در دکوراسیون منزل است.

تغییر در مدل کابینت‌های آشپزخانه

اگر کابینت آشپزخانه منزل شما قدیمی است می‌توانید کابینت‌ها را رنگ بزنید. همچنین از برچسب برای ایجاد تغییرات در کابینت‌های آشپزخانه استفاده کنید.

تغییر دکوراسیون کم هزینه

نورپردازی فانتزی

برای خرید لامپ و آباژورهای فانتزی باید هزینه‌های زیادی را متحمل شوید از این رو بهتر است کمی خلاقیت و مهارت به خرج دهید و خودتان دست به کار شوید و به کمک کتاب‌ها و مجله‌ها آباژورهایی فانتزی را بسازید.

 رنگ زدن یکی از دیوارها

لازم نیست همه دیوارها را رنگ بزنید. می‌توانید یکی از دیوارها را رنگی متفاوت با سایر رنگ‌ها بزنید. در این صورت حال و هوایی متفاوت را در دکوراسیون منزل خود ایجاد می‌کنید. بهتر است این رنگ را روی دیواری بزنید که بیشتر در معرض دید است.

 رنگ زدن یکی از دیوارها

به کف خانه رنگ بیفزایید

برای ایجاد تغییر دکوراسیون با هزینه کم ، کفپوش منزل خود را به کمک گلیم رنگی یا فرش رنگی بپوشانید. همچنین از گلیم و فرش برای پوشاندن کف قسمت‌های مختلف منزل استفاده کنید.

پارچه مبلمان را تغییر دهید

در صورت تمایل می‌توانید پارچه مبلمان قدیمی خود را عوض کنید و تغییرات مثبتی را در طرح مبلمان منزل خود ایجاد کنید.

تغییر پارچه مبلمان

 رنگ زدن قفسه کتاب

اگر قفسه کتاب در دکوراسیون داخلی منزل خود دارید، قفسه را رنگ بزنید. در این صورت تغییرات بی‌نظیری در دکوراسیون منزل شما ایجاد می‌شود.

شال تخت در فضای اتاق خواب

شال تختخواب از انواع وسایل پرطرفدار و محبوب بوده که در انواع طرح و رنگ‌های متنوع موجود است. شما می‌توانید به کمک آن تغییرات مثبتی را در دکوراسیون اتاق خواب منزل خود ایجاد کنید.

شال تخت در فضای اتاق خواب

پیشنهاد مطالعه: مطلب چگونه نشیمن مستطیلی را چیدمان کنیم؟ را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۴ آبان ۱۴۰۰ در ۳:۰۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در ۴:۵۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در ۳:۰۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…