دکوراسیون منزل را با ماه تولدتان ست کنید!

۱۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ماهی که در آن متولد شده‌اید می‌تواند به شما در پیدا کردن بهترین راه برای طراحی داخلی محیط زندگی و سبک مناسب دکوراسیون کمک کند.
تاثیر ماه تولد بر دکوراسیون

از روش‌های متنوعی می‌توانید کمک بگیرید تا به سبک مناسب دکوراسیون خانه خود دست پیدا کنید. یکی از این روش‌ها، توجه به ماه تولد است. در این مطلب از مجله دلتا به بررسی تاثیر ماه تولد بر دکوراسیون پرداخته می‌شود.

متولدین فروردین

دکوراسیون اتاق خواب برای متولدین این ماه اهمیت زیادی دارد. این افراد تمایل زیادی به خانه‌های صاف دارند و پله دوست ندارند. فضاهای نورگیر و خالی را بیشتر از خانه‌های دنج و تاریک دوست دارند.

  دکوراسیون ماه من

متولدین اردیبهشت

برای متولدین این ماه تاثیر ماه تولد بر دکوراسیون این است که به ظرافت‌های دکوراسیون توجه زیادی می‌کنند. سبک کلاسیک و سلطنتی را دوست دارند. علاقه زیادی به ظرف‌های تاریخی و عتیقه دارند.

ماه تولد بر دکوراسیون

متولدین خرداد

زندگی در برج‌های بلند برای متولدین این ماه جذابیت دارد. علاقه‌مند به سبک مدرن در دکوراسیون هستند. علاقه زیادی به تلفیق دکوراسیون با طبیعت دارند. این کار را معمولاً با قرار دادن گل و گیاه و داشتن گل‌خانه‌های کوچک در خانه انجام می‌دهند.

گلخانه‌های کوچک در خانه

متولدین تیر

برای متولدین این ماه خانواده ارزش بسیار زیادی دارد. معمولاً دکوراسیونی که توسط این افراد طرح می‌شود طوری است که پاسخگوی همه نیازهای افراد خانواده باشد.

دکوراسیون ماه تولد

متولدین مرداد

خانه‌ای که مختص این افراد است دارای دکوراسیونی است که آسایش زیادی در خانه فراهم است. معمولا با مبل‌های بزرگ و راحت این چیدمان را تکمیل می‌کنند. قسمت پذیرایی و نشیمن خانه، نقطه تمرکز آن‌ها برای چیدمان است.

متولدین شهریور

متولدین این ماه معمولا خانه‌های ساده را می‌پسندند. بیشترین چیزی که برای آنها اهمیت دارد نظم و ترتیب است. در چیدمان دکوراسیون خانه، ظرافت و دقت خاصی بکار می‌برند. تمایل آن‌ها بیشتر به داشتن دکوراسیون مینیمالیستی است.

دکوراسیون مینیمالیستی

متولیدن مهر

این افراد به دنبال خانه‌های بزرگ‌تر و خانه‌های ویلایی هستند. تمایل دارند در خانه خود وسایلی داشته باشند که آرامش و خوش‌گذرانی خود آن‌ها را فراهم کند. همچنین تمایل دارند در خانه خود میز و صندلی‌های زیادی داشته باشند.

متولدین آبان

این افراد رفتارهای مرموزی دارند و تمایل آن‌ها به خانه‌های بزرگ ویلایی مخصوصا خانه‌هایی که خارج از شهر و قسمت‌های ساکت‌تر باشد بیشتر است. معمولا هم خانه آن‌ها مثل خودشان، مرموز و عجیب و غریب است. متولدین این ماه سعی می‌کنند با توجه به سلیقه شخصی خودشان چیدمان را انجام دهند.

متولدین آبان

متولدین آذر

 دکوراسیونی که دلخواه متولدین این ماه است دکوراسیون جدید و مدرن است. متولدین آذر، وسیله‌ها را بصورت هدف‌مند خریداری می‌کنند.

دکوراسیون جدید و مدرن

متولدین دی

دکوراسیون منزل متولدین این ماه با دقت و ظرافت زیادی همراه است. معمولا از وسایل دست‌ساز که با خلاقیت خود آن‌ها درست شده است، در دکوراسیون خانه استفاده می‌کنند. دکوراسیون ساده و اصولی و مدرن را بیشتر می‌پسندند.

دکوراسیون ساده و مدرن

متولدین بهمن

دکوراسیون مد نظر متولدین این ماه بیشتر خانه‌های معاصر و مدرن است. این افراد در خانه‌های خود صاحب کلی ایده‌های جدید هستند. این موضوع  باعث می‌شود خانه‌ای پر از انرژی داشته باشند.

دکوراسیون خانه مدرن

متولدین اسفند

تنوع زیادی در خانه این افراد وجود دارد. معمولاً دکوراسیون خانه آن‌ها رنگارنگ است و از ایده‌های ناب پیروی می‌کنند. متولدین این ماه، تمایل زیادی به نزدیک بودن به آب و دریا دارند.

دکوراسیون در ماه تولد

پیشنهاد مطالعه: مطلب اشتباهات پرتکرار در چیدمان اتاق خواب را بخوانید.

۱۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳ مهر ۱۴۰۰ در ۳:۱۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰ در ۹:۱۱ ق٫ظ

  3. آذر

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ در ۴:۳۶ ب٫ظ

    خیلی جالب بود

    پاسخ

    • سارا امیرانی

      ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ در ۴:۵۳ ب٫ظ

      سپاس از شما و همراهیتون

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ در ۴:۲۹ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ در ۴:۲۴ ب٫ظ

    👌🏻❤

    پاسخ

    • سارا امیرانی

      ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ در ۴:۵۳ ب٫ظ

      سپاس از همراهی شما

      پاسخ

  6. ناشناس

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ در ۳:۴۷ ب٫ظ

    به عنوان یک متولد اردیبهشت تکذیب می کنم 🙂

    پاسخ

    • سارا امیرانی

      ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ در ۴:۵۴ ب٫ظ

      سپاس از همراهی مهربانانه شما.

      پاسخ

  7. ناشناس

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ در ۳:۴۱ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ در ۳:۱۶ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ در ۳:۰۵ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ در ۲:۳۳ ب٫ظ

  11. ناشناس

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ در ۲:۳۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…