مدل‌های جدید شومیز مجلسی

۱
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آیا با انواع و اقسام بلوز زنانه آشنا هستید؟ بلوز لمه و شومیز مجلسی از آن دسته لباس‌هایی است که هر خانمی باید یکی از آن‌ها را در کمد خود داشته باشد.
شومیز مجلسی زنانه

شومیز خواستگاهی اروپایی دارد و به زبان فرانسوی به بلوز گفته می‌شود؛ اما این مدل بلوز، امروزه در کشور ما تغییرات زیادی پیدا کرده و به نوع خاصی از لباس زنانه گفته می‌شود. شومیز مجلسی زنانه با طرح‌ها و مدل‌های متفاوت می‌تواند هر خانمی را به خود جذب کند. در مقابل، لمه نیز نوعی پارچه زیبا و خیره‌کننده است که نه‌تنها چشم‌ها را به خود خیره می‌کند، بلکه نرم و راحت نیز هست. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

بلوز لمه پولکی

شومیز مجلسی

بلوز لمه و شومیز مجلسی زنانه ، با طرح‌ها و رنگ‌های شاد می‌تواند برای انواع استایل‌های شاد، راحت و اسپورت مناسب باشد. در مقابل، استفاده از رنگ‌های تیره مثل خاکستری، قهوه‌ای، سیاه یا حتی رنگ‌هایی مانند کرم و انواع تنالیته‌های خاکستری می‌تواند یک استایل رسمی را ایجاد کند.

بخصوص که نوعی از این پارچه (به دلیل نوع بافت شنی آن) زمانی که به رنگ اُکر باشد، پارچه لمه شنی نامیده می‌شود.

مدل شومیز لمه

بلوز لمه و مدل‌های متنوع!

بلوز لمه فرم خاصی ندارد. در تهیه این مدل بلوزها ممکن است از تور، حریر و یا موارد دیگر استفاده شود اما همه آن‌ها چند ویژگی مشترک دارند. درواقع، لمه از چنان تنوعی برخوردار است که می‌توانید از آن لباس‌های متنوعی داشته باشید؛ از شومیز گرفته تا لباس شب!

شومیز لمه

معمولاً قد آن‌ها تا ۸۰ سانتی‌متر است و آستین‌دار هستند. ممکن است دکمه‌دار یا بدون دکمه باشند اما عموما یقه‌های بازی ندارند.

از آن جا هم که برای سایزهای بزرگ قواره‌های مناسبی دارند، شومیزهای لمه انتخاب خوبی برای خانم‌ها هستند. البته این‌که چه سایزی داشته باشید مهم نیست، این مدل شومیز مجلسی زنانه می‌تواند برای قامت شما کاملا برازنده باشد.

چگونه بلوز لمه را بشوییم؟

لباس زنانه

یکی از نکته‌هایی که باید درمورد نگهداری لباس‌ها با پارچه لمه به خاطر داشته باشید این است که به شست و شوی آن‌ها توجه داشته باشید. اگر برای دفعه اول آن را می‌شویید، انتظار داشته باشید با اکلیل‌ها و نخ‌های براق زیادی مواجه شوید که از آن جداشده است.

نکته دیگر این‌که مواظب باشید از مواد شوینده قوی برای شست و شوی آن‌ها استفاده نکنید. چرا که این مدل شومیز مجلسی زنانه، بسیار حساس بوده و ممکن است به راحتی آسیب ببیند.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب ست‌هایی متفاوت با یک شومیز! را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ در ۵:۳۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…