خوش‌مزه‌ترین موزه جهان

۶
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شاید همه ما در کودکی آرزوی رفتن به اتاقی پر از بستنی را داشته‌ایم. جایی که هرچقدر که دوست داشته باشیم بستنی بخوریم و تمام نشود. حالا موزه‌ای در لس‌آنجلس این رویا را به واقعیت تبدیل کرده است.
موزه بستنی

کمتر کسی پیدا می‌شود که بستنی دوست نداشته باشد. حالا فکرش را بکنید که موزه‌ای اختصاصا برای بستنی وجود دارد و در این موزه بستنی ؛ همه چیز، سقف و دیوارها و دکوراسیون بر اساس محور بستنی ساخته شده است. با مجله دلتا  همراه باشید تا با هم سری به دنیای خوشمزه و دلچسب بستنی ها بزنیم.

موزه بستنی

این موزه خوشمزه، حاصل ایده‌ای خلاقانه بوده که با استقبال زیادی هم روبرو شده است. موزه بستنی ابتدا در منهتن نیویورک افتتاح شد و با افزایش استقبال مردم در شهرهای دیگر مثل لس آنجلس، سن فرانسیسکو و میامی هم افتتاح شده است.

موزه بستنی منهتن

قدم زدن در این موزه شبیه به وارد شدن به سرزمینی رویایی و جادویی است. همه جا بستنی‌های رنگارنگ و غول پیکر وجود دارند و شما انگار وارد سرزمین بستنی‌های جادویی شده‌اید. 

داستان از کجا شروع شد؟

موزه بستنی منهتن در ابتدا بیشتر یک نمایشگاه هنری به حساب می‌آمد تا موزه. موسسان این موزه هدف از شکل‌گیری این مکان را خلق فضایی شاد، مفرح و کودکانه می‌دانستند که در آن حتی بزرگسالان و افراد مسن هم بتوانند مثل یک کودک شاد باشند و از تفریح لذت ببرند.

به اعتقاد موسسان این موزه، بستنی می تواند نقطه اشتراک خوبی بین مردم باشد.

موزه خوشمزه

تفریحات موزه خوشمزه

از جمله مشهورترین جاذبه‌های موزه بستنی می‌توان به غار شکلاتی، استخری پر از اسمارتیز و بستنی قیفی‌های غول‌پیکر اشاره کرد.
هر بازدیدکننده در سرتاسر موزه بستنی در مکان‌های مخصوصی می تواند انواع بستنی را امتحان کند و مزه‌های متنوع بستنی را بچشد.

از جمله بخش‌های جذاب دیگر موزه سالن موز است. هزاران موز به رنگ‌های مختلف از سقف آویزان شده‌اند و اسانس موز هم در فضا پراکنده شده است. قدم زدن در این بخش احساس ورود به جنگلی رنگارنگ و رویایی را به بازدیدکننده می‌دهد.

انواع بستنی

سخن آخر

در این موزه خبری از بداخلاقی و جدیت و عبوس بودن هیچ بزرگسالی نیست. هرکس با هر سنی که وارد موزه بستنی می‌شود باید شاد و سرخوش باشد. راهنماهای موزه هم لباس‌های صورتی و رنگارنگ و شادی به تن کرده‌اند و با خوش‌رویی بازدیدکنندگان را راهنمایی می‌کنند.

موزه

بطور کلی موزه بستنی برای تحریک حواس پنجگانه انسان طراحی شده است. این موز مملو از رنگ، بو و مزه است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب برای دیدن رویا در بیداری آماده‌اید را مطالعه کنید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در ۲:۱۹ ب٫ظ

    به به 😋

    پاسخ

    • سارا امیرانی

      ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ در ۴:۴۶ ب٫ظ

      سپاس از شما همراه همیشگی مجله دلتا.

      پاسخ

  2. سیمین

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۹ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • سارا امیرانی

      ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ در ۴:۵۵ ب٫ظ

      سپاس از شما همراه همیشگی مجله دلتا.

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ در ۶:۲۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…