با توجه به فرم اندام خود لباس بپوشید

۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اندام خانم‌ها بسیار متغیر است و در شکل و سایزهای متفاوتی هستند. در این مطلب، مناسب‌ترین لباس را برای اندام خود انتخاب کنید.
فرم بدن

ابتدا باید نوع دقیق اندام خود را بشناسید و سپس لباس مناسب اندام خود را پیدا کنید. زیرا فرم بدن شما هر شکلی هم که باشد اگر لباس مناسبی انتخاب نکنید می تواند استایل بدی برای شما بسازد.  با ما در مجله دلتا همراه باشید.

لباس مناسب فرم بدن شما

ابتدا باید نوع اندام خود را مشخص کنید. به انحنا‌های بدنتان و سایز دور کمر، باسن و دور سینه توجه داشته باشید. هیچ اندامی بهترین یا بدترین نیست، بلکه اندام ها متفاوتند و شما هر شکل اندامی که داشته باشید با ورزش و رژیم غذایی می توانید آن را به حالت بهترین خود تبدیل کنید.

  • فرم بدن سیب

بطور کلی این اندام جزو مدل‌هایی است که بالاتنه پرتر از پایین‌تنه است. در این افراد، دور سینه چند سانت بزرگتر از دور باسن است. وزن بیشتر بدن در اطراف قفسه سینه و بخش میانی متمرکز شده است. این افراد ممکن است دست‌ها و پا‌های باریک‌تری نسبت به کل بدن داشته باشند.

  • فرم بدن گلابی

برعکس اندام سیبی شکل، به گونه‌ای است که پایین‌تنه پرتری نسبت به بالا‌تنه دارند. در این افراد شانه‌ها باریک‌تر و کناره‌های ران پا پهن‌تر است.

فرم بدن ساعت شنی

  • فرم بدن مستطیلی

این افراد، شانه‌های مسطحی دارند و کمر و سرشانه‌ها هم‌راستا هستند. یعنی منحنی قابل توجهی در هیچ یک از نقاط بدن مشاهده نمی شود.

محاسبه فرم بدن

  • فرم بدن ساعت شنی

دور کمر به طور قابل توجه‌ای، باریک‌تر از سایر قسمت‌های بدن است. چربی معمولا به صورت مساوی در بالاتنه و پایین تنه متمرکز شده است .

فرم بدن مستطیلی

نکات لباس پوشیدن سیب ها :

شما باید لباس هایی بپوشید که تمرکز را از بخش میانی به سایر قسمت‌ها انتقال دهید. جزئیات بخش‌های بالا و پایینی بدنتان را نگه دارید.

برای شما لباس های یقه V مناسب هستند چرا که توجه را به سمت گردن شما می کشد. گردن بندهای زیبا و نسبتا بزرگ انتخاب کنید.

برای انتخاب شلوار می توانید سراغ دمپا گشاد یا شلوارهای اسکینی بروید. لباس هایی را انتخاب نکنید که در میانه  بدن کمر بسته می شود به این ترتیب بیشتر شما را سیبی می کند.

مجله دلتا

نکات لباس پوشیدن گلابی ها:

همه ترفندی که برای لباس پوشیدن نیاز دارید بزرگ‌تر نشان دادن سرشانه‌هاست. از لباس‌هایی استفاده کنید که مانند کت‌ها، سرشانه‌های برجسته‌ای داشته باشند. هم چنین از شلوار‌هایی استفاده کنید که در بخش مچ پا نیز کمی آزاد هستند و پا‌ها راسته دیده می‌شوند.

 لباس مناسب اندام گلابی شکل

نکات لباس پوشیدن مستطیل ها 

شما باید به بدن خود انحنا اضافه کنید. استفاده از کمربند، لباس‌هایی که در بخش زانو‌ها چین می‌خورند و هر چیزی که میانه‌ بدن شما را باریک‌تر نشان دهد.

 لباس مناسب اندام مستطیل شکل

نکات لباس پوشیدن ساعت شنی ها

شما اندام متناسبی در بخش‌های مختلف دارید بنابراین با پوشیدن لباس‌هایی که شما را جعبه‌ای نشان می‌‌دهند اندام خود را خراب نکنید. در لباس‌هایتان از کمربند استفاده کنید.

 لباس مناسب اندام ساعت شنی شکل

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب چند مدل شلوار پارچه‌ای زنانه را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ در ۱:۴۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…