ناهارخوری خانه خود را زیبا کنید!

۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اتاق غذاخوری مدرن و سبک‌های دیگر هر یک به نوعی زیبایی دارند. ترکیب رنگ‌های زیبا که محرک اشتها هستند و اکسسوارهایی که تنها سلیقه‌های خاص آن‌ها را در می‌یابند.
چیدمان فضای ناهارخوری

چیدمان فضای ناهارخوری می‌تواند رسمی یا غیر رسمی باشد. هر روز از آن استفاده شود و یا تنها در مناسبت‌های خاص در آنجا غذا سرو شود. این اتاق می‌تواند تطبیق پذیر باشد. با مجله دلتا همراه باشید.

الهام از سبک ساحلی

ترکیب رنگ‌های آبی، خاکستری و سبز روشن با رنگ‌های خنثی در دکوراسیون اتاق غذاخوری زیر، باعث ایجاد یک الگوی رنگ آرام‌بخش و سبک ساحلی شده است. صندلی روکش شده با پارچه راه راه، حسی از دریانوردی و ملوانی را منتقل می‌کند و پرده‌های کتان سبز رنگ با زیبایی بی‌نظیر خود قسمتی از دکوراسیون اتاق غذاخوری را مزین کرده‌اند. در کل دکوراسیون این اتاق غذاخوری بسیار آرام و ساکت به نظر می رسد و حسی ساحلی را منتقل می‌کند.

چیدمان اتاق ناهارخوری

استفاده از طرح گل

استفاده از انواع المان‌هایی که در طراحی آن‌ها از طرح گل استفاده شده باعث ایجاد فضایی دراماتیک در طراحی فضای صرف غذا می‌شود. شاید زمانی که صحبت از استفاده از طرح گل به میان می‌آید، به فکر استفاده از این طرح در رنگ‌های پاستیلی باشید.

برای دست‌یابی به یک طراحی ویژه می‌توانید نمونه‌ای از این طرح که در آن از رنگ‌های تیره استفاده شده است را بکار ببرید. انجام این کار باعث ایجاد فضایی دراماتیک خواهد شد.

اتاق ناهارخوری

استفاده از کاغذ دیواری

استفاده از کاغذ دیواری طرح‌دار از دیگر گزینه‌هایی است که می‌توانید مورد استفاده قرار دهید. برای استفاده از این ایده بهتر است از انواع کاغذ دیواری‌هایی که از طرح و الگوهای غالب در آن استفاده شده است، بهره ببرید.

فضای ناهارخوری

استفاده از گل‌های طبیعی

استفاده از گل‌های طبیعی برای تزئین میز غذاخوری بهترین و در عین حال ساده‌ترین ایده‌ای است که می‌توانید مورد استفاده قرار دهید. استفاده از گل‌های تزئینی طبیعی می‌تواند فضایی سرزنده را برای شما به ارمغان بیاورد. بهتر است برای انجام این کار از انواع گل‌های طبیعی که رنگ آن با رنگ دکوراسیون اتاق غذاخوری شما تطابق دارد، استفاده نمایید.

ایده‌های بیشتر برای تزئین خانه خود را در مطلب دیوار پشت مبل را چگونه تزیین کنیم؟ بخوانید.

استفاده از گل‌های طبیعی

استفاده از سبک روستیک

در طراحی دکوراسیون اتاق غذاخوری می‌توانید سبک روستیک را در فضای اتاق پیاده کنید. استفاده از کفپوش، کمد و میز نهارخوری چوبی در دکوراسیون اتاق زیر، فضایی گرم و صمیمی ایجاد کرده است که فرصتی مناسب برای دور هم جمع شدن اعضای خانواده و صرف غذا در فضایی آرام را فراهم می‌کند.

استفاده از سبک روستیک در ناهارخوری

استفاده از میز گرد

میز گرد نمایی بی‌نظیر در چیدمان فضای ناهارخوری ایجاد می‌کند. در تصویر زیر استفاده از میز گرد با صندلی‌هایی که دور تا دور آن چیده شده‌اند، فضایی متفاوت و خاص برای صرف غذا به وجود می‌آورد.

استفاده از میز گرد در ناهارخوری

کاربرد رنگ‌های گرم و جذاب

همان‌گونه که تزئینات و روکش‌های طلایی به لوازم و وسایل، نمایی لوکس و جذاب می‌بخشند؛ رنگ طلایی که در رنگ‌آمیزی ظروف روی میز به کار رفته نمایی شیک و منحصر به فرد به میز نهارخوری بخشیده است. انتخاب لیوان، قاشق، چنگال و دستمال رومیزی با تن طلایی در کنار اشیاء تزئینی پشت پنجره که با رنگ‌های سرد رنگ آمیزی شده‌اند، دکوراسیون بی‌نظیری ایجاد کرده است.

کاربرد رنگ‌های گرم و جذاب

پیشنهاد مطالعه: مطلب بهترین چیدمان مبلمان برای دکوراسیون شما را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۳ تیر ۱۴۰۰ در ۶:۴۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…