چه شلواری مناسب استایل شما است؟

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای اینکه استایلی مناسب اندام خود داشته باشید، در انتخاب شلوار حتما دقت کنید. اینکه چه شلواری برای چه اندامی مناسب است را در این مطلب می‌توانید مطالعه کنید.
مدل شلوار

انواع مدل شلوار را می‌توان با هر نوع سبک پوششی هماهنگ کرد. اما یک اشتباه کوچک در انتخاب شلوار، استایل شما را تماما بهم می‌زند. در گذشته وقتی صحبت از شلوار می‌شد تنها دو گزینه انتخاب پیش روی بانوان بود، شلوار‌های دم‌پا‌گشاد و شلوار‌های دم‌پا‌تنگ. اما امروزه شلوار‌ زنانه با فیت‌ها و سبک‌های بیشتری در دسترس قرار دارند. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

شلوارها از نظر مدل و برش به پنج دسته اصلی تقسیم می‌شوند:

  1.  مدل بوت کات: به شلواری که تا زانو برش تنگ دارد و از زانو به حالت مثلثی گشاد می‌شود گفته می‌شود. این شلوار یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مدل‌های شلوار جین است، چون با اندام مختلف هماهنگی دارد و فرمی مطلوب به بدن می‌دهد.

مدل شلوار مام استایل

  1.  شلوار راسته: برشی یکسان از کمر تا پاچه شلوار دارد. فقط با اضافه شدن بند کمر در این ناحیه، کمی تنگ‌تر می‌شود و درست در گودی کمر قرار می‌گیرد. شلوار راسته فرم کلاسیک شلوار است که پوشیدن آن همیشه شیک و برازنده است. کسانی که ساق پای حجیمی نسبت به سایر اندام خود دارند، بهتر است شلوار راسته را انتخاب کنند.

مدل شلوار پارچه‌ای زنانه

  1.  شلوار مخروطی، در بالا و در محل اتصال به کمر حالت مخروطی دارد. هر چه به سمت پاچه شلوار می‌رود، تنگ‌تر می‌شود اما به هیچ عنوان حالت چسبان ندارد. این شلوار را به کسانی که چاقی موضعی در ناحیه شکم دارند، توصیه نمی‌کنیم چون این بخش از بدن را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. راحتی این مدل شلوار نسبت به سایر مدل‌ها قابل توجه است.

مدل شلوار دخترانه

  1.  با شلوارهای به اصطلاح فیت کات و به قول خودمان تنگ به خوبی آشنایی دارید چون در سالهای اخیر رونق زیادی داشته‌اند. این مدل شلوار، از بالا تا پایین فرم بدن را دارد و همراه با باریک شدن پا، باریک و تنگ می‌شود. پوشیدن این مدل شلوار را به دو گروه توصیه نمی‌کنیم: کسانی که بیش از اندازه لاغر هستند و افراد چاقی که پاهای حجیم دارند.

مجله دلتا

  1.  شلوار از بالا گشاد که شلواری است که از ناحیه کمر گشاد است و هر چه به سمت پایین شلوار پیش می‌رود، این گشادی بیشتر می‌شود. پوشیدن این شلوار، بیش از همه مناسب کسانی است که اندامی لاغر دارند. افراد چاق باید از پوشیدن این مدل شلوار خودداری کنند چون آن‌ها را چاق‌تر نشان می‌دهد.

مدل شلوار گشاد

نکاتی برای انتخاب صحیح شلوار، متناسب با اندام شما

  1.  اگر بالاتنه و پایین تنه متناسبی دارید می‌توانید اکثر مدل‌های شلوار و جین را بپوشید.
  2.  اگر بالاتنه بزرگ‌تری دارید، بهتر است از شلوار‌های گشاد، پاچه نیمه‌گشاد و پاچه دامنی استفاده کنید.
  3.  اگر قالب بدنی شما بصورت گلابی شکل است (پایین تنه بزرگ‌تری نسبت به بالاتنه دارید) بهتر است شلوار و جین‌های ساده و با رنگ‌های تیره را استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب چند مدل شلوار پارچه‌ای زنانه را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ در ۲:۱۴ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ در ۲:۰۹ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ در ۶:۱۹ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • سارا امیرانی

      ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۸ ق٫ظ

      با سلام و سپاس از همیاری مهربانانه شما کاربر گرامی.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…