به این موزه‌ها بروید و بخندید!

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کم‌تر کسی برای خندیدن و شاد بودن، راهی موزه‌ها می‌گردد! زیرا همگان موزه‌ها را برای دیدن آثار ارزشمند باستانی و یا آثار فرهنگی و هنری یک دوره خاص انتخاب می‌کنند. اما موزه‌هایی در جهان هستند که هدفشان شاد کردن شماست.
خنده‌دار ترین موزه‌های دنیا

اسم موزه که به میان می‌آید مکانی را تصور می‌کنیم که مملو از آثار باستانی و تاریخی است. محلی که بیشتر چیزهای جالب و یا قدیمی را در آن می‌توان دید. اما برخی از موزه‌ها متفاوتند. موزه‌های عجیب و نامتعارف در دنیا که باعث شده‌اند تا این موزه‌ها به خنده‌دارترین موزه‌های دنیا شهرت یابند و لحظات خاطره‌انگیزی را برای بازدیدکنندگان خود به ارمغان آورند. در ادامه این مقاله از مجله دلتا با موزه‌های خنده‌دار دنیا آشنا خواهیم شد.

موزه موز کالیفرنیا

موزه موز که در شهر کالیفرنیا قرار گرفته است، به عنوان یکی از خنده‌دارترین موزه‌های دنیا شناخته می‌شود و توسط شخصی به نام بانیستر که بعد‌ها به خاطر علاقه‌اش به میوه موز و و طرح لبخند این میوه، بناناستر لقب یافت، ابداع شده است. امروزه موزه موز دارای ۱۷ هزار اثر مربوط به موز می‌باشد و از موز طلا گرفته تا دیگر ابزار و لوازم مربوط به این میوه، در آن دیده می‌شود.

سالانه افراد زیادی با مراجعه به این مجموعه و حتی عضو شدن در باشگاه موز، به بازدید از این آثار می‌پردازند و اوقات خوش و به یادماندنی را تجربه می‌کنند.

 

موزه‌های خنده دار دنیا

موزه توالت

موزه توالت نیز از جمله موزه‌های خنده‌دار دنیا می‌باشد که در بسیاری از کشورها همچون امریکا، کره جنوبی و هند احداث شده است و به گردآوری انواع توالت‌های فرنگی و هر آنچه مربوط به یک توالت است، می‌پردازد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید سالانه افراد زیادی از این موزه‌ها دیدن می‌کنند و با دیدن این اشیا، اوقات شاد و مفرحی را تجربه می‌نمایند.

موزه های خنده دار

موزه غذاهای سوخته

یکی از موزه‌های خنده‌دار دنیا موزه مربوط به غذاهای سوخته است و شاید کم‌تر کسی تمایل داشته باشد که از مجموعه‌ای از غذاهای سوخته دیدن نماید. این موزه عجیب هر نوع غذای سوخته که فکرش را بکنید، در معرض دید افراد قرار می‌دهد و تجربه‌ای جالب را برای آنان به ارمغان می‌آورد.

موزه غذای سوخته

موزه سوسک‌ها

این موزه نه‌تنها به عنوان یکی از موزه‌های خنده‌دار دنیا که به عنوان یکی از چندش‌آورترین موزه‌های دنیا نیز شناخته می‌شود و بیش از ۱۰۰ نوع سوسک مختلف را در خود جای داده است. افراد با مراجعه به این موزه می‌توانند به تماشای سوسک‌ها از زوایای مختلف و از فاصله نزدیک بپردازند و بعضا بر ترس خود از این موجودات غلبه کنند.

این موزه اگرچه بسیار عجیب به نظر می‌رسد اما بازدیدکنندگان بسیار دارد و همواره توجه افراد زیادی را به خود جلب می‌نماید.

موزه سوسک

موزه بدترین هنرهای دنیا

موزه بدترین هنرها، یکی از موزه‌های خنده‌دار دنیا است که با مراجعه به آن می‌توانید اوقات بسیار شاد و مفرحی را تجربه کنید. در این موزه با بدترین آثار کپی شده از شاهکارهای هنری دنیا مواجه می‌شوید و با دیدن این آثار آماتور و بعضا منزجر‌کننده، که بیشتر درون مایه طنز دارند، احساس شادمانی طنزآلودی را تجربه می‌نمایید.

سالانه افراد زیادی به تماشای آثار نگه‌داری شده در این موزه می‌روند و خاطره‌ای به یادماندنی را برای خود و اطرافیانشان به ارمغان می‌آورند.

موزه بدترین هنر

پیشنهاد مطالعه: مطلب دریایی که می توانید روی آن راه بروید را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ در ۲:۴۵ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ در ۳:۲۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۸ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ در ۸:۱۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…