۶ مدل پیراهن زنانه، که کمد لباس شما را کامل‌تر می‌کند

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تاریخچه پیراهن، به مصر باستان باز می‌گردد. یعنی همان زمانی که مصری‌ها به دلیل گرمای هوا، لباس‌های خنک کتان و نخی به تن می‌کردند.
پیراهن زنانه کوتاه

به مرور زمان پیراهن زنانه کوتاه و بلند مصری رنگارنگ‌تر شد و با بهره‌مندی از جواهرات و آرایش، جلوه دیگری پیدا کرد. زنان یونانی نیز پیراهنی به تن می‌کردند که در قسمت کمر تنگ‌تر بود و پس از آن تونیک زنانه را به تزئینات جواهرات به تن کردند. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

پیراهن ساده آستین کوتاه

مدل پیراهن زنانه

پیراهن زنانه ساده آستین کوتاه یکی از لباس‌های جذاب در مهمانی‌های تابستانی بشمار می‌آید. معمولا این مدل پیراهن، قد کوتاه تا زانو یا بالای زانو دارد و مدل ساده آن هرگز تکراری و خسته کننده نمی‌شود.

پیراهن نخی زنانه

پیراهن مجلسی زنانه

یکی از ترندهای اصلی بهار و تابستان، پیراهن نخی است که معمولا پیراهن‌ طرح‌دار مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرد.

پیراهن نخی طرح‌دار یا ساده، به همان لباس مورد علاقه شما در فصل‌های گرم تبدیل می‌شود که نه تنها احساس خنکی و خوشایندتری را تجربه خواهید کرد، بلکه زیباتر و جذاب‌تر خواهید شد.

پیراهن آستین بلند زنانه

مدل پیراهن کوتاه

سوالی که ممکن است برای بسیاری از خانم‌ها پیش بیاید این است که در مراسم خواستگاری یا بله برون چه لباسی به تن کنم؟ یکی از لبا‌س‌های زیبایی که در مراسم، ظاهری جذاب نیز خواهد داشت، پیراهن آستین بلند زنانه است.

توصیه می‌کنیم برای این گونه مهمانی یا مراسم‌ها یک پیراهن ساده زنانه انتخاب کنید که قد آن تا زانو باشد. در واقع پیراهن خیلی کوتاه مناسب این مجالس نیست و پیراهن بلند نیز باعث نامتناسب شدن ظاهرتان می‌شود.

پیراهن مجلسی زنانه

مجله دلتا

پیراهن مجلسی زنانه انواع گوناگونی دارد که در میان همه این مدل پیراهن‌ها، نمی‌توان در مراسم عروسی به عنوان لباس شب به تن کرد که نمونه آن همان پیراهن فرمالیه است. پیراهن فرمالیه زنانه معمولا آستین و قد بلندی دارد که در عکاسی عروس و داماد جلوه رویایی و جذابی خواهد داشت.

معمولا ظاهر این مدل پیراهن مجلسی زنانه ساده است و از تور، گیپور و حریر دوخته می‌شود که در عکاسی حالتی رها و آزاد پیدا کند.

پیراهن بلند تابستانه زنانه

پیراهن زنانه کوتاه جذاب

پیراهن بلند تابستانه زنانه انتخاب جذابی برای روزهای گرم بهار و تابستان خواهد بود. اگر می‌خواهید به یک مهمانی دوستانه بروید یا می‌خواهید در سفرهای تابستانه‌تان جذاب‌تر باشید، خرید پیراهن اسپرت زنانه را توصیه می‌کنیم.

در صورتی که پیراهن تابستانه شما آستین‌های بلندی دارد، می‌توانید آن را به عنوان مانتو بپوشید. پیراهن تابستانه زنانه با قد و آستین‌‌های بلند، استایل شما را منحصر‌به‌فرد می‌کند. می‌توانید این مدل پیراهن زنانه را به همراه جوراب شلواری یا لگ زنانه ست کنید.

پیراهن طرح‌دار زنانه

پیراهن زنانه کوتاه زیبا

فصل بهار و تابستان طرح بسیاری از لباس‌ها از طبیعت تابستان و گل‌های بهاری الهام گرفته می‌شود که در زیبایی پیراهن‌ها نیز نقش مهمی دارد.

پیراهن طرح‌دار به صورت گلی‌دار، راه‌راه، خال‌خالی، بته‌ چقه و طراح‌های هندی تولید می‌شود. انتخاب این مدل پیراهن‌ها به سلیقه خودتان بستگی دارد.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب مدل‌های جذاب پیراهن ساحلی برای سفرهای تابستان را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳۱ تیر ۱۴۰۰ در ۱۲:۳۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۶ ق٫ظ

    چقدر خوشگلن

    پاسخ

    • سارا امیرانی

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ در ۳:۱۶ ب٫ظ

      با سپاس از شما کاربر گرامی عزیز.

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ در ۲:۰۹ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۵ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…