بهشت افسانه‌ای در اتریش

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اتریش کشوری بسیار زیبا در قاره اروپا است که از طبیعت ناب، مراتع سبز، دره‌های عمیق و معماری تاریخی در کنار زندگی جذاب شهری و مدرن بهره می‌برد. در این کشور قلعه‌ها و بناهای زیادی به سبک گوتیک وجود دارد. اما جاذبه‌ای که این‌بار می‌خواهیم از این کشور بیان کنیم دهکده‌ای کوچک در کنار دریاچه‌ای زیباست.
دهکده هال اشتات اتریش

دهکده هالشتات اتریش یکی از قدیمی‌ترین دهکده‌های مسکونی اروپا است. هال اشتات یکی از شهرهای کوچک این کشور می‌باشد که در کنار دریاچه زیبایی به همین نام شکل گرفته است و می‌توان به جرات گفت این شهر بهشت روی زمین است. قدمت این شهر ۷۰۰۰ سال است و یکی از قدیمی‌ترین دهکده‌های مسکونی اروپا است . در ادامه همراه مجله دلتا باشید تا بیشتر درباره دهکده هال‌ اشتات در اتریش برایتان بگوییم.

دهکده هال‌ اشتات اتریش

دهکده هال اشتات به دلیل جاذبه‌های تاریخی که درون خود دارد به عنوان یکی از آثار تاریخی اتریش در سازمان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. به دلیل داشتن معادن متعدد نمک، امروزه افراد زیادی برای کشف نمک راهی این دهکده می‌شوند. اما این تنها جذابیت این دهکده قدیمی نیست.

دهکده هال اشتات

با گشت و گذار در این دهکده می‌توان از انواع تفریحاتی که در آن وجود دارد بهره برد و در فصل‌های گرم‌تر نیز در اطراف دریاچه هال اشتات ورزشکاران زیادی را دید که به دوچرخه سواری ، قایق‌رانی یا پیاده‌روی می‌پردازند. فصل زمستان نیز برای علاقه‌مندان به ورزشهای زمستانی نظیر اسکی مناسب است.

هال اشتات

جاذبه‌های بهشت اتریش

 کلیسای کالورینبرگ که در اصل هدیه‌ای به ساکنان این روستا بوده، در نزدیکی کوهی که چشم انداز بی‌نظیری به دهکده و دریاچه هال اشتات داشته، ساخته شده است. دیگر جاذبه‌ای که در این دهکده وجود دارد میدان بازار است. دریاچه و معدن نمک هال اشتات، کلیسای عروج و خانه چارنل از دیگر جاذبه‌های این دهکده زیبا هستند.

اتریش

 همچنین غارهای Dachstein یکی از بی‌نظیر‌ترین مجموعه‌های طبیعی در اروپا است. یکی از جالب‌ترین و دیدنی‌ترین غارهای این مجموعه، غار بزرگ یخی است که در فصل تابستان دمای زیر صفر درجه دارد.
یکی دیگر از دیدنی‌های این شهر زیبا و کوچک، غار ماموت است که بالای این غار و روی زمین سازه‌ای فلزی به نام پنج انگشت دارد. این سازه یک سکوی بازدید می‌باشد که می‌توانید به وسیله آن طبیعت زیبای اطراف و چشم انداز آلپی را مشاهده کرده و لذت ببرید.
بهشت اتریش
هتل های کمی برای اقامت گردشگران در دهکده هال اشتات  وجود دارد. اما به دلیل حجم بالای توریست در این دهکده در تابستان، تقریبا تمام خانه‌هایی که در این منطقه قرار دارند نقش هتل را بازی می کنند.
بطور کلی این شهر زیبا به آن دسته از افرادی پیشنهاد می‌شود که به طبیعت علاقه زیادی دارند.
پیشنهاد مطالعه: مطلب دریاچه‌ای عجیب با درختانی وارونه را مطالعه کنید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ در ۳:۲۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ در ۱:۳۰ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ در ۹:۴۸ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ در ۲:۵۸ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ در ۱:۵۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…