با این رنگ‌ها خانه خود را دلباز کنید!

۱۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتخاب رنگ، باید با توجه به فضایی که می‌خواهید از رنگ مورد نظر در آن استفاده کنید، انجام شود. برای مثال استفاده از رنگ‌های آرام بخش در طراحی اتاق خواب نکته مهمی است که باید به آن توجه نمایید.
رنگ‌های مناسب خانه کوچک

آیا با رنگ‌های مناسب خانه کوچک آشنایی دارید؟ انتخاب رنگ مناسب در طراحی دکوراسیون داخلی بسیار مهم و تاثیرگذار است. اهمیت این موضوع به اندازه‌ای است که استفاده از رنگ یا تغییر آن می‌تواند نمای کلی خانه را بطور کامل تغییر دهد. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی رنگ‌هایی که در بزرگ‌تر نشان دادن فضای کوچک موثر است، خواهیم پرداخت.

بهترین رنگ برای ورودی کوچک

انتخاب طیف مناسبی از رنگ آبی می‌تواند پیشنهاد خوبی برای استفاده در طراحی راهرو و ورودی‌هایی که کوچک هستند، باشد. اگر خانه شما دارای قسمت ورودی جداگانه‌ای است، در انتخاب رنگ آن باید هوشمندانه عمل کنید. چرا که این قسمت اولین قسمتی از خانه است که مهمانان با آن روبه‌رو می‌شوند.

رنگ خانه کوچک

رنگ مناسب برای طراحی اتاق نشیمن کوچک

اگر فضای اتاق نشیمن یا پذیرایی خانه کوچک است پیشنهاد ما استفاده از رنگ خاکستری است. این رنگ در طراحی اتاق نشیمن باید باعث القای گرما در اتاق نشیمن می‌شود. همچنین از تطبیق پذیری بالایی نیز برخوردار است. از این رو استفاده از رنگ خاکستری می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای انتخاب باشد. برای یک چیدمان زیبا در اتاق پذیرایی مطلب ایده‌های چیدمان مبل در اتاق پذیرایی را بخوانید.

انتخاب رنگ در خانه کوچک

رنگ خاکستری نمونه‌ای از رنگ‌های شیک و مدرن شناخته می‌شود. استفاده از آن در طراحی اتاق نشیمن فضایی دنج ایجاد می‌کند. استفاده از طیف روشن این رنگ باعث می‌شود فضای اتاق روشن‌تر و بزرگ‌تر نشان داده شود.

استفاده از این رنگ در کنار طیف گرم رنگ سفید باعث ایجاد نمای زیبایی در اتاق نشیمن شده و در بزرگ‌تر و روشن‌تر نشان دادن نشیمن‌های کوچک نقش بسزایی دارد.

رنگ‌های مناسب در غذاخوری کوچک

انتخاب طیف مناسبی از رنگ نارنجی و استفاده از آن می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای فضای غذاخوری کوچک تلقی شود. استفاده از این رنگ باعث القای انرژی به فضای مورد نظر نیز می‌شود.استفاده از این رنگ تنها برای رنگ آمیزی یکی از دیوارهای اتاق غذاخوری، به عنوان رنگی غالب می‌تواند نتیجه خوبی در پی داشته باشد.

رنگ‌ در غذاخوری کوچک

رنگ‌های مناسب در آشپزخانه کوچک

استفاده از رنگ سفید یکی از بهترین گزینه‌ها در طراحی آشپزخانه‌های کوچک است. استفاده از رنگ سفید یا انواع طیف روشن رنگ‌های خنثی، می‌تواند انتخاب خوبی برای بزرگ‌تر نشان دادن فضای آشپزخانه باشد.

رنگ‌ در آشپزخانه کوچک

نکته مهم، استفاده از میز و صندلی با طیف رنگی هماهنگ در آشپزخانه است. برای جلوگیری از ایجاد یکنواختی در فضای آشپزخانه می‌توانید از انواع المان‌های رنگی استفاده کنید.

رنگ‌های مناسب در اتاق خواب کوچک

استفاده از طیف روشن رنگ‌های خنثی می‌تواند انتخاب مناسبی برای رنگ‌های مناسب خانه کوچک باشد. این رنگ‌ها باعث می‌شوند نور طبیعی به خوبی در اتاق خواب پخش شود.

رنگ‌ در اتاق خواب کوچک

استفاده از رنگ‌های عاجی و کرمی نیز می‌تواند گزینه مناسبی باشد. برای جلوگیری از ایجاد یکنواختی در اتاق خواب استفاده از تابلوهای نقاشی که در آن‌ها از رنگ‌های غالب استفاده شده است، پیشنهاد می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: مطلب اشتباهات رایج چیدمان فرش در خانه را بخوانید.

۱۰ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ در ۴:۲۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ در ۱۲:۵۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ در ۱۲:۴۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ در ۱۲:۳۹ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ در ۱۲:۳۹ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ در ۱۲:۳۹ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ در ۱۲:۳۴ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۰ ق٫ظ

  9. ناشناس

    ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۸ ق٫ظ

  10. ناشناس

    ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۵ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…