ایده‌های چیدمان مبل در اتاق پذیرایی

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اتاق پذیرایی و نشیمن کلیدی‌ترین بخش هر خانه‌ای است. چون ساکنین خانه اکثر وقت خود را در این بخش سپری می‌کنند.
چیدمان در اتاق پذیرایی

آیا شما یک اتاق پذیرایی دارید که به نظرتان غیر ممکن است که مبلمان راحتی چندنفره را در آن قرار دهید؟ بسیاری از اتاق‌های پذیرایی طوری طراحی شده‌اند که همه‌ سمت‌های دیوار اتاق توسط ورودی، پنجره و … گرفته شده‌اند. در نتیجه نمی‌توان مبلمان را به خوبی در آن چیدمان کرد. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی حالت‌هایی از چیدمان در اتاق پذیرایی می‌پردازیم که مبلمان چند نفره در آن بکار نرفته است.

حالت اول

در این اتاق پذیرایی، ترکیب یک تخت روزانه و دو صندلی بدون دسته را می‌بینیم. صندلی‌ها در مقابل هم قرار گرفته و در میان آن‌ها یک میز قهوه‌خوری باریک قرار دارد. تخت روزانه به شما فضایی برای دراز کشیدن روی یک بازو را می‌دهد.

چیدمان پذیرایی

حالت دوم

در این چیدمان کلاسیک، چهار صندلی دسته‌دار در یک حالت مورب دور یک میز قهوه‌خوری قرار گرفته‌اند. اغلب افراد می‌ترسند که این حالت را امتحان کنند. این بطور شگفت‌انگیزی کاربردی است. شومینه، پنجره و ورودی نیز آزاد است.

دکوراسیون پذیرایی

حالت سوم

یک میز نوشیدنی مربعی در سمت مورب گوشه‌ها با چهار تا از صندلی‌های با کلاس قرار دارد. میزهای کناری نقاط خوبی برای قرار دادن لامپ‌ها برای روشنایی است.

مزیتی که این حالت از گروه کردن نسبت به یک مبل راحتی دارد این است که افراد وقتی می‌نشینند راحت‌تر صورت همدیگر را می‌توانند ببینند تا وقتی که در کنار هم روی یک مبل راحتی می‌نشینند.

دکور اتاق پذیرایی

حالت چهارم

شاید تجربه این را داشته باشید که  احساس غریبی در اتاق به شما دست بدهد وقتی که واردش می‌شوید با پشت مبل راحتی مواجه می‌شوید.

این جا دوتا تخت روزانه را می‌بینیم که جوری قرار دارند که ورودی به نظر بسته نباشد. این تخت روزانه انتخابی فوق‌العاده برای این اتاق کوچک است تا آن را باز نشان دهد.

حالت چهارم چیدمان پذیرایی

حالت پنجم

در این فضای باریک و بلند، مبل‌ها به صورت مورب در مقابل شومینه چیده شده‌اند. این نوع چیدمان برای پذیرایی مستطیلی شکل مناسب است.

حالت پنجم چیدمان پذیرایی

حالت ششم

اگر تصمیم گرفتید با چهار مبل تکی دکوراسیون را بچینید، لازم نیست همه آن‌ها با هم یک شکل باشند. عوض کردن استایل مبل و فیبر آن این گروه‌بندی را جذاب‌تر می‌کند.

حالت ششم چیدمان

پیشنهاد مطالعه: مطلب تزیین دیوارهای خانه با ایده‌هایی جذاب را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ در ۵:۰۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ در ۴:۱۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…