با این ترفندها، اتاق خواب همیشه مرتب می‌ماند!

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بی‌نظمی دشمن آرامش است. وقتی یاد همه چیزهایی که در اطراف شما هستند می‌افتیم ، می‌دانیم سخت است که به خواب با کیفیت بروید.
اتاق خواب نامرتب

کمد یکی از الزامی‌ترین وسایل هر خانه‌ای محسوب می‌شود. در آپارتمان‌های کوچک امروزی به دلیل کمبود جا و مسائل دیگر این وسیله پرکاربرد برایشان تعبیه نشده است. اگر شما هم با اتاق خواب نامرتب مواجه هستید با این مطلب از مجله دلتا همراه باشید. در ادامه با ایده‌های طبقه‌بندی و نظم‌دهی لوازم و وسایل آشنا می‌شوید.

استفاده از نردبان

شاید این ایده برای دکوراسیون اتاق خواب نامرتب کمی غیر معمول به نظر برسد، اما می‌توانید به سادگی با کمک یک نردبان قدیمی و چند تخته، یک رگال برای خودتان بسازید و به لباس‌ها و وسایل خود نظم و ترتیب ببخشید.

در این صورت خود لباس‌ها، کفش‌ها و وسایل دیگر به عنوان یک عنصر دکوراتیو عمل می‌کنند. حتی چیدمان و رنگ آن‌ها نیز می‌تواند در دکوراسیون اتاق خواب نقش موثری ایفا کند.

 چیدمان اتاق خواب بدون کمد

استفاده از گوشه دیوار

شما هم می‌توانید از فضاهایی مانند گوشه دیوارها برای اتاق خواب بدون کمد خود، کمد بسازید! حتی می‌توانید برای این فضا درب قرار دهید و به سادگی یک کمد لباس برای خودتان بسازید.

استفاده از استند نردبانی

برای طبقه بندی و نظم‌دهی به کفش‌های خود از یک استند نردبانی استفاده کنید. با این کار ظاهر مرتب و چهره خاصی به دکوراسیون اتاق خود می‌دهید.

استفاده از پرده

کافی است بخشی از دکوراسیون اتاق خواب خود را رگال قرار دهید. سپس با کمد یک پرده سقفی بلند آن را پنهان کنید و یک کمد لباس منحصر به فرد داشته باشید. پرده‌های بلند باعث بلندتر دیده شدن سقف و بزرگ‌تر جلوه کردن فضای شما می‌شوند.

 اتاق خواب بدون کمد

استفاده از جا کفشی

ممکن است که شما کفش زیاد داشته باشید و اتاق خواب شما بدون کمد باشد. بهترین ایده برای شما انتخاب یک جاکفشی است. با کمک این جاکفشی به سادگی به فضای اتاق خود نظم می‌بخشید. ظاهر اتاق خواب بدون کمد خود را منحصر به فرد خواهید کرد.

درها را فراموش نکنید

آویزهای لباس را در پشت اتاق خواب و درهای کمد خود نصب کنید و از آن‌ها برای آویزان کردن حوله ، ژاکت ، کیف پول ، روسری ، کلاه و کمربند استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب با کم‌ترین هزینه خانه خود را زیباتر کنید را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ در ۶:۱۸ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۴ ق٫ظ

      از همراهی شما کاربر فرهیخته سپاسگزاریم

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ در ۹:۲۹ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ در ۶:۴۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ در ۲:۳۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…