پارکی بی‌نظیر که همیشه بهار است!

۶
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ژاپنی‌ها اتحاد ملی و حس مشترک همگانی بسیار بالایی دارند و این در حفظ و نگهداری مناطق فضای عمومی بخصوص فضای سبز آن ها تاثیر گذاشته است. این بار به سراغ پارک گل رنگارنگ هیتاچی ژاپن می رویم. عجیب است ولی رنگ گل‌های این پارک هر فصل تغییر می کند.
پارک ساحلی هیتاچی ژاپن

با حضور فصل‌های مختلف، گل‌های رنگارنگ، تجربه متفاوتی از دنیای رنگی را به بازدید کنندگان می‌دهند. ترکیب رنگ‌های زیبا با میلیون‌ها گل و گیاه رنگارنگ را در مهیج‌ترین مکان دنیا، پارک ساحلی هیتاچی ژاپن به تماشا بنشینید. کوله بار خود را ببندید و در این مقاله از مجله دلتا با معرفی زیباترین پارک ساحلی دنیا همراه باشید.

پارک ساحلی هیتاچی ژاپن

پارک هیتاچی ژاپن یک پارک ساحلی است و در فضایی به مساحت ۱۹۰ هکتار رو به اقیانوس آرام منتظر بازدید کنندگان خود نشسته است. این پارک در شهر هیتاچیناکا در استان ایباراکی قرار گرفته است. از آن جایی که جریان هوای گرم و سرد در نزدیکی دریای کاشیما در اقیانوس آرام به هم می‌رسند، گیاهان متنوعی از شمال و جنوب ژاپن در این پارک قابلیت رویش پیدا می‌کنند.

به همین دلیل پارک هیتاچی ژاپن گل های مخصوص فصل های مختلف را در خود پرورش می‌دهد و خود را به یکی از جاذبه‌های گردشگری تبدیل کرده است.

پارک هیتاچی ژاپن

لحظاتی ناب و خاطره‌انگیز را در یک قطعه‌ گسترده از گل‌های رنگارنگ در توکیو، در پارک ساحلی هیتاچی می‌توان تجربه کرد. این محل مملو از میلیون‌ها گل و گیاه است که منظره‌ای با رنگ‌های درخشان ایجاد می‌کند.

برای رفتن به این پارک ساحلی نیازی نیست در فصل خاصی سفر کرد زیرا این منظره در تمام طول سال به طور چشمگیری جذاب است.

پارک ساحلی

مکانی فراتر از رنگین کمان

پارک ساحلی هیتاچی، بهشتی ۱۹ هکتاری از گل‌ها را شامل می‌شود. این پارک طیف وسیعی از رنگ‌های طبیعی است که هر فصل تغییر می‌کنند.

در ماه آوریل، در بخش وسیعی از این پارک حدود ۴/۵ میلیون گل آبی رنگ نورسیده پدیدار می‌شود که رنگ تپه‌ها را با آسمان بهار ترکیب می‌کند. این صحنه دراماتیک که به دلیل وجود گل‌های ممیوفیلا تشکیل می‌شود، هامفونی ممیوفیلا نامیده می‌شود، که به آن چشم‌های آبی کودک نیز گفته می‌شود.

توکیو

در تابستان، این تپه‌های دیدنی، سبز رنگ می‌شوند. اما این رنگ سبز بسیار هیجان‌انگیزتر از نگاه کردن به چمن‌های تازه است. دلیل آن گیاهی به اسم کچیا است.

کچیا در پاییز که به قرمز پررنگ تغییر رنگ می‌دهد، به شکل ماده‌ای جذاب درآمده و انسان را به خود جذب می‌کند. اگر چه این ماده در واقع آب نبات طعم‌دار نیست اما بخشی از آن خوراکی است. دانه‌هایی به نام تنبوری وجود دارد که در بعضی مناطق شمال ژاپن خورده می‌شوند و به «خاویار مزارع» معروفند.

گل های رنگارنگ

در اینجا همچنین می‌توان از مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری یا پارک تفریحی کوچک موجود استفاده کرد. همچنین دارای رستوران، زمین گلف و فضای باز آب برای بچه‌ها است. ما نمی‌گوییم شما می‌توانید تمام بیماری‌های زندگی خود را با دیدن گل‌ها درمان کنید، اما گل‌ها به معنای واقعی آرامش‌بخش هستند.

چرا این پارک را معرفی کردیم؟

پارک ساحلی هیتاچی یکی از آن مکان‌های مهیج جهان است که ما از وجود آن بی‌اطلاع هستیم. به خاطر زیبایی و سرسبز بودن همیشگی این مکان به معنای واقعی، در هر زمانی از سال می‌توان از این مکان بازدید کرد.

پارک هیتاچی

در پارک ساحلی هیتاچی زیباترین و شگفت‌انگیزترین گل‌های جهان را می توان تماشا کرد و سفری پرهیجان با لحظات شاد و خاطره‌انگیز را تجربه کرد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب دریاچه‌ای زلال با سنگ‌های رنگین‌کمانی را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ شهریور ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۶ تیر ۱۴۰۰ در ۵:۲۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ در ۳:۲۷ ب٫ظ

    خیلی خیلی زیباست

    پاسخ

    • سارا امیرانی

      ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ در ۹:۴۱ ق٫ظ

      با سلام و سپاس از همیاری مهربانانه شما کاربر گرامی.

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ در ۰:۴۰ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…