کدام مبل مناسب خانه‌های کوچک است؟

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در بهینه‌ترین حالت برای تهیه مبل مناسب خانه‌های کوچک، از مبل‌‌هایی استفاده کنید که فاقد دسته باشند.
مبلمان مناسب خانه کوچک

کدام مبلمان مناسب خانه کوچک است؟ بهترین مبلمان منزل برای شما کدام است؟ برای مبله کردن خانه‌های کوچک می‌‎توانید از مبل‌‌های ال، یا یک کاناپه تک به همراه چند صندلی، یا یک نیم ست و یا یک دست کامل یا ناقص مبلمان ظریف و جمع و جور استفاده کنید که دارای کم‌ترین حد از انحنا و دسته باشند. با مجله دلتا همراه باشید.

مبل ال، مطرح‌ترین گزینه برای خانه‌های کوچک

ما معمولا مبل‌‌های ال را به صورت مبل‌‌های راحتی نه چندان زیبا و با کیفیت می‎‌شناسیم. امروزه انواع مدل‌های مبلمان ال به قدری متنوع هستند که هر سلیقه‌‌ای را می ‌توانند راضی نگه دارند.

مبلمان خانه کوچک

امروزه حتی مبل‌‌های سلطنتی نیز به شکل مبل ال طراحی می‌‎شوند که تنها در دو انتها دارای دسته هستند. با این تفاوت که همچون چیدمان مبل‌‌ ال در کنار هم قرار می ‌گیرند و تنها در دو انتها از دسته برخوردار هستند. هیچ نوع مبلی نیست که نوع ال آن وجود نداشته باشد. مثلاً در تصویر زیر یک مدل جدید مبل کلاسیک را به صورت ال می‎‌بینید.

مبل سلطنتی خانه کوچک

کاناپه تک

یکی از مبلمان مناسب خانه کوچک کاناپه تک است. شما می‌‌توانید یک کاناپه تک از مدل مبل مورد علاقه خود را خریداری نمایید. سپس با اضافه کردن چند پاف، صندلی یا مبل تک خاص، که می‎‌تواند لزوما از مدل کاناپه هم نباشد، یک نیم ست درست کنید. مطمئن باشید که اگر این کارها را با سلیقه و دقت انجام دهید خانه شما زیبا خواهد شد.

کاناپه تک

به خانه کوچکی که در تصویر زیر می بینید دقت کنید. این خانه واقعا کوچک است با این حال نه تنها به زیبایی مبله شده است بلکه حتی این امکان در آن به وجود آمده است که میز ناهارخوری هم به آن اضافه شود.

مبل در خانه کوچک

یک نمونه دیگر از کاناپه تک به همراه نشیمن‌‌هایی ظریف و متفاوت که در اینجا صندلی‌ها حصیری هستند.

مبل نشیمن کوچک

پیشنهاد مطالعه: مطلب چگونه نشیمن مستطیلی را چیدمان کنیم؟ را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…