چند مدل سارافون‌‌ خنک و کاربردی

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
سارافون در ایران جایگاهی میان دسته‌بندی پیراهن‌ها و مانتو‌های زنانه به‌طور مشترک برای خود پیدا کرده است.
سارافون جلو بسته

این لباس‌های یکسره زنانه که از گردن تا زانو را می‌پوشانند، از تنوع بالایی برخوردار هستند. اما در یک دسته‌بندی کلی می‌توان آن‌ها را به دو دسته سارافون جلوباز و سارافون جلو بسته تقسیم کرد. محبوبیت بالای این لباس بدون آستین زنانه، سبب شد تا در این مطلب به سراغ انواع مدل سارافون جلوبسته برویم. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

  • مدل سارافون جلوبسته مجلسی

مدل سارافون جلو بسته

سارافون‌های مجلسی معمولاً با یک دوخت یا یک کمربند دوتکه می‌شوند تا شکل و فرم لباس حفظ شود. پرطرفدارترین مدل‌های سارافون زنانه؛ سارافون حریر، گیپور و گل‌دار است که در ترکیب با کت‌‌های بلند و کوتاه زنانه جذابیت استایل خانم‌ها را دوچندان می‌کند.

به همراه این مدل کت و سارافون جلوبسته بهتر است که از کفش پاشنه‌دار استفاده نمایید و پوشیدن جوراب‌ را فراموش کنید.

  • سارافون لی

مدل سارافون

جذابیت ترکیب لباس سارافون و پارچه جین سبب شده تا خانم‌های شیک‌پوش انواع سارافون جین جلوبسته زنانه را جایگزین مانتو کنند. سارافون جین در فصول پاییز و بهار به همراه ساپورت و شومیز‌های یقه دار جذاب، انتخاب مناسبی برای شیک‌پوشان محسوب می‌شود.

  • سارافون یقه‌گرد، یقه‌هفت انتخاب خانم‌های خوش ‌استایل!

سارافون دخترانه

تنوع انواع مدل سارافون یقه دار سبب شده بیشتر خانم‌ها ترجیح دهند در استایل روزمره خود از این مدل لباس یقه دار به همراه کت یا ژاکت استفاده کنند. این مدل سارافون را در مهمانی‌های دوستانه نیز می‌توان پوشید. تنوع بالای مدل‌های مختلف یقه این لباس، ازجمله مدل یقه‌هفت، یقه حلزونی، یقه رومی، یقه انگلیسی و… قدرت انتخاب خانم‌ها را بالا برده است.

  • سارافون یقه‌باز

مجله دلتا

این مدل سارافون به‌راحتی با زیرسارافونی‌های مختلف مانند انواع بلوز و شومیز دخترانه و زنانه و حتی زیرسارافونی‌های ساده، ست می‌شود. بیشتر خانم‌ها ترجیح می‌دهند که سارافون بلند یقه‌باز خود را با شومیزهای یقه دار ست کنند. پیشنهاد می‌کنیم اگر تصمیم به پوشیدن سارافون یقه‌باز بدون استفاده از زیرسارافونی را دارید، گردنبند و گوشواره آویز را به استایل خود اضافه کنید. همچنین اگر ترجیح می‌دهید استایل شما زیاد شلوغ نباشد، می‌توانید از زیرسارافونی ساده استفاده کنید.

  • سارافون سنتی

6 6 5 چند مدل سارافون‌‌ خنک و کاربردی

فرم جالب سارافون که سال‌های زیادی است موردتوجه خانم‌های ایرانی قرارگرفته، در ترکیب با طرح‌های بته‌جقه ایرانی و گل‌دار تبدیل به لباس زیبایی شده که خاص‌پسندان را جذب خود کرده است.

  • با مدل سارافون جلو بسته خانگی، راحتی و خنکی را تجربه کنید!

7 7 4 چند مدل سارافون‌‌ خنک و کاربردی

سارافون خانگی از آنجایی که در فصول بهار و تابستان بیشتر مورد استفاده قرارمی‌گیرد، لباسی خنک و راحت در استایل خانگی محسوب می‌شود. نکته جالب توجه درباره این سارافون‌ها، طرح و رنگ شاد آن‌ها است.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب این شومیزها، حتما به کارتان می‌آید را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ در ۶:۰۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ در ۱:۴۵ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ در ۱:۱۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…