۵ استایل تابستانه با انواع مدل تاپ زنانه

۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تابستان این فرصت را به شما می‌دهد که هر رنگ و مدل لباس زنانه‌ای را که دوست دارید به تن کنید و استایل مورد علاقه خود را تجربه کنید. 
مدل تاپ زنانه

تاپ زنانه یکی از لباس‌های خنک و جذاب تابستانه است که بسیاری از خانم‌ها به پوشیدن آن در مهمانی‌های دوستانه و مراسم‌های رسمی علاقه دارند. مدل تاپ زنانه تاثیر بسزایی در زیبایی استایل‌ شما دارد. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

  • ست تاپ نیم‌تنه زنانه و شلوار کتان

مدل تاپ شلوارک زنانه

مدل تاپ نیم‌تنه مجلسی ساده به همراه دیگر مدل لباس‌ زنانه، جذاب و چشمگیر خواهد شد. از این رو شما می‌توانید با یک نیم‌تنه ساده زنانه، استایل متفاوتی را تجربه کنید.

در تصویر بالا رنگ‌های ملایم و پاستلی را مشاهده می‌کنید که انتخاب منحصر به‌فردی برای استایل تابستانه خواهد بود. تاپ زنانه مجلسی سفید و شلوار کتان زنانه کِرِم مناسب خانم‌هایی است که به استایل ساده با رنگ‌های روشن علاقه دارند.

اما گاهی رنگ‌های روشن باعث یکنواخت شدن استایل می‌شود. از این رو استفاده از کفش اسپرت زنانه و کیف دستی زنانه کژوال در رنگ‌های پاستلی قرمز، صورتی یا گلبهی، به سادگی و یک‌نواختی رنگ سفید و کرم، جلوه بیشتری می‌بخشد.

  • تاپ طرح‌دار و شلوار جین زنانه

مدل تاپ زنانه جدید

از مزیت‌های مدل لباس زنانه تابستانه می‌توان به تنوع رنگ‌ها اشاره کرد. یکی از لباس‌های مناسب دورهمی یا مهمانی‌های دوستانه، تاپ اسپرت زنانه است. با این حال اگر از استایل تکراری و ساده خسته شده‌اید، مدل تاپ زنانه طرح‌دار، انتخاب مناسبی خواهد بود.

تصویر بالا، نمونه جذابی برای ست تاپ زنانه طرح‌دار است. شلوار جین زنانه یکی از بهترین انتخاب‌ها در استایل زنانه است.

  • تاپ و شلوارک جین زنانه

مدل های جدید زنانه

یکی از ترکیب‌های لباس، تاپ زنانه راه‌راه و شلوارک جین زنانه است. این ترکیب لباس بسیار ساده است، اما طرفداران زیادی دارد. در واقع مزیت لباس‌های راه‌راه، ترکیب جذابشان با شلوار یا شلوارک جین آبی است.

شلوارک جین زنانه انتخاب متفاوتی برای یک دورهمی دوستانه در فصل تابستان است که با یک تاپ زنانه ساده راه‌راه، استایل شما را چشمگیر و منحصر به‌فرد می‌کند.

  • تاپ زنانه و دامن مجلسی

مجله دلتا

تاپ زنانه و دامن مجلسی، انتخاب مناسبی برای مراسم نیمه‌رسمی خواهد بود. با این حال شما باید به رنگ و مدل تاپ مجلسی زنانه دقت کنید. معمولا جنس تاپ مجلسی زنانه گیپور یا حریر است که در ست لباس تصویر بالا تاپ مجلسی حریر سفید انتخاب شده است.

رنگ پاستلی یا رنگ‌های ملایم مناسب استایل مجلسی تابستانه هستند که با رنگ‌های دیگر نیز به راحتی ترکیب می‌شوند.

  • تاپ مجلسی زنانه و دامن کوتاه

مدل تاپ زنانه جدید

این استایل نیز یکی از ایده‌های جذاب برای مهمانی‌ها است، اما انتخاب جسورانه رنگ‌ها باعث تفاوت آن با دیگر استایل‌های مجلسی زنانه شده است. چرا که معمولا در استایل‌های مجلسی از رنگ‌های مشکی، کرم و سفید استفاده می‌شود و افراد کمی سراغ رنگ‌های روشن و تابستانه می‌روند.

بنابراین توصیه می‌کنیم از رنگ‌ها نترسید و جسورانه و خلاقانه رنگ لباس‌هایتان را با یکدیگر ست کنید. این تصویر یکی دیگر از روش‌های ست کردن لباس‌ها با یکدیگر است. از بالا به پایین تاپ زنانه یاسی، دامن کوتاه لیمویی و کفش تخت زنانه یاسی با یکدیگر ست شده‌اند.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب انواع تیشرت‌های نخی تابستانه را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۸ مرداد ۱۴۰۰ در ۳:۴۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…