انواع تیشرت‌های نخی تابستانه

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تیشرت از آن دست لباس‌هایی است که در چهار فصل سال مورد استقبال خانم‌ها و آقایان قرار می‌گیرد.
مدل تیشرت نخی

تنوع در مدل تیشرت روز به روز بیشتر می‌شود و شما می‌توانید تیشرت‌های نخی تابستانه را به راحتی ست کنید. در این مقاله قصد داریم مدل تیشرت نخی زنانه را به شما معرفی کنیم تا بتوانید آن را با هر لباسی که دوست دارید ست کنید. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

مدل تیشرت نخی

  • تیشرت زنانه راه‌راه

مدل تیشرت زنانه نخی

یکی از مدل‌های محبوب این مدل لباس زنانه، تیشرت راه‌راه است. این تیشرت ظاهر کژوال دارد که می‌توانید آن را در مهما‌نی‌های دوستانه و حتی زیر مانتو به تن کنید. این مدل  تیشرت نخی، هرگز قدیمی و تکراری نمی‌شود و شما می‌توانید آن را با هر لباسی که دوست دارید ست کنید.

در صورتی که می‌خواهید با این استایل کژوال در مهمانی‌های دوستانه چشمگیر و جذاب شوید، می‌توانید دامن کوتاه زنانه و تیشرت راه‌راه را به همراه یک کفش اسپرت زنانه، کفش آل استار یا یک صندل تابستانه ست کنید. همچنین یک کیف دوشی زنانه مینیمال یا کوچک، استایل شما را جذاب‌تر می‌کند.

  • تیشرت زنانه سفید

تیشرت دخترانه

اگرچه تیشرت سفید زنانه ظاهری ساده دارد، اما همین سادگی بسیار جذاب است و تاثیر بسزایی در زیبایی استایل کژوال خواهد داشت.

شما می‌توانید شلوارک جین زنانه یا شلوارک کتان را در طرح و رنگ‌های متفاوت انتخاب کنید.

  • تیشرت زنانه مشکی

تیشرت نخی زنانه

این رنگ تیشرت به سادگی با هر مدل لباسی ست می‌شود و شما می‌توانید آن را در خانه، باشگاه، زیر مانتو یا مهمانی‌های غیررسمی به تن کنید.

یکی از لباس‌هایی که استایل کژوال شما را جذاب می‌کند، شلوار جین زاپ‌دار زنانه است که این روزها طرفداران بسیاری میان دختران و پسران جوان دارد.

شلوار جین زاپ‌دار زنانه و تیشرت مشکی، ظاهری اسپرت دارند، از این رو بهتر است آن را با کفش اسپرت دخترانه ست کنید.

  • تیشرت زنانه طوسی

مجله دلتا

پس از رنگ سفید و مشکی، تیشرت زنانه طوسی، طرفداران بسیاری در میان خانم‌ها دارد، چرا که این رنگ با رنگ‌های روشن، سرد یا خنثی به سادگی ست می‌شود. از این رو اگر نمی‌دانستید که رنگ آبی، صورتی یا سفید را با چه رنگی ست کنید، طوسی مناسب‌ترین انتخاب خواهد بود.

ست تیشرت طوسی و شلوار زنانه جین آبی انتخاب جذابی است، اما در صورتی که می‌خواهید استایل‌تان خاص و منحصر به‌فرد باشد، می‌توانید آن را به همراه دامن جین کوتاه به تن کنید.

  • تیشرت زنانه طرح‌دار

مدل تیشرت نخی زنانه

این روزها تنوع در رنگ و مدل تیشرت نخی طرح‌دار بیشتر از سال‌های قبل است، چرا که هر فردی می‌تواند طرح مورد علاقه خود را روی آن چاپ کند. مدل تیشرت نخی می‌تواند یک نوشته، عکس شخصیت‌های کارتونی، فیلم و سریال، یک چهره معروف، یک نقاشی معروف یا یک تصویر ضمنی باشد.

می‌توانید تیشرت طرح‌دار را به همراه شلوار جین زنانه ست کنید که در عین سادگی، بسیار جذاب است.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب با انتخاب درست در مهمانی‌ها بدرخشید را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۸ مرداد ۱۴۰۰ در ۳:۵۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ در ۶:۴۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…