جزیره‌ای که در هر متر مربع آن یک مار سمی وجود دارد!

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مقصدمان امروز جزیره‌ای است که مارها در آن فرمان روایی می‌کنند. بجز مارها و برخی پرندگان و چند گونه حیوان دیگر، موجودات دیگری در این جزیره یافت نمی‌شوند. جزیره مارها یک جزیره در خارج ساحل برزیل در اقیانوس اطلس است.
جزیره مارها

در میان تمام جاذبه‌های گردشگری برزیل، شاید بتوان برترین آن‌ها را جزیره مارها دانست. این جزیره یکی از اماکن ممنوعه برای انسان‌ها است. مجله دلتا امروز شما را به این جزیره خطرناک می‌برد.

جغرافیای این جزیره

جزیره مارها برزیل یک جزیره در خارج ساحل برزیل در اقیانوس اطلس است. نام اصلی این جزیره، بزرگ سوخته شده می‌باشد. این جزیره حدودا ۱۰۰ هزار سال پیش، با بالا آمدن سطح آب دریا از آمریکا جدا شده است. بعد از آن مارها در آن گیر افتادند. این جزیره یکی از مکان‌هایی است که گردشگران اجازه بازدید از آن را ندارند.

جزیره مارها برزیل

وسعت این جزیره حدود ۴۳۰ هزار متر مربع است. دارای آب و هوایی معتدل و پوششی سبز مشابه جنگل‌های انبوه می‌باشد. همین امر سبب شده مارها بتوانند با پنهان شدن در میان درختان و گیاهان طعمه‌های خود را غافلگیر کنند.

جزیره خطرناک

مارهای خطرناک جزیره

بر اساس تحقیقات انجام شده حدود ۲۰۰۰ مار سمی در این جزیره زندگی می‌کنند. در میان آن‌ها افعی طلایی از همه سمی‌تر و خطرناک‌تر است. حدود ۹۰ درصد مرگ و میرهای حاصل از مار گزیدگی در برزیل بخاطر نیش زهر‌آلود این مار بوده‌ است. گفتنی است که سم این افعی ۳ تا ۵ برابر کشنده‌تر از نمونه مارهای دیگر می‌باشد.

مار افعی طلایی

شما هیچ راه فراری از دست مارها در این جزیره نخواهید داشت. طول مارها گاهی به چند متر می‌رسد. منبع تغذیه اصلی مارها در این جزیره پرندگان مهاجر هستند زیرا تقریبا هیچ منبع غذایی دیگری برای آن‌ها وجود ندارد.

برزیل
بنا به گفته دانشمندان که به این جزیره سفر کرده‌اند، گویا علاوه بر گونه‌های مختلف مارهای خطرناک در این جزیره می‌توان گونه‌هایی از جانوران غول پیکر را نیز مشاهده نمود. اغلب این گونه‌ها خزندگانی مانند مارمولک و رتیل‌های غول پیکر هستند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب جنگلی ترسناک در تسخیر ارواح را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ در ۱:۱۹ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…