با این ایده‌ها آشپزخانه خود را زیبا کنید!

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برای داشتن خانه‌ای گرم و صمیمی به یک آشپزخانه با دکوراسیون کاربردی و زیبا نیاز دارید. در این مطلب درباره اصول اولیه چیدمان و دکور آشپزخانه بیشتر خواهیم خواند.
دکور آشپزخانه

اگر می‌خواهید که آشپزخانه‌ای بی نقص داشته باشید، ایده‌های دکوراتیو آسان و کارآمد می‌توانند به شما کمک کنند. با توجه به نکات کلیدی که در طراحی دکور آشپزخانه وجود دارد می‌توانید به آشپزخانه‌ای دست پیدا کنید که به شما حس غرور و زیبایی بدهد. همچنین از آشپزخانه به عنوان بخشی از محیط زندگی خود برای پذیرایی از مهمان‌ها استفاده کنید. با مجله دلتا همراه باشید.

ایده‌های دکوراتیو برای آشپزخانه‌ای دلباز

آشپزخانه را به‌گونه‌ای طراحی کنید که دلباز و فرح بخش باشد.

  • برای این منظور ابتدا باید رنگ‌های روشن را انتخاب کنید.
  • رنگ سفید و تنالیته‌های متنوع آن را انتخاب کنید.

آشپزخانه‌ای که رنگ سفید در آن به عنوان رنگ غالب بکار برده شود. همچنین رنگ‌های سایر لوازم با رنگ سفید هماهنگی داشته باشد. هم مکانی دلباز و روشن خواهد بود و هم فضایی بسیار آرامش بخش ایجاد خواهد کرد.

طراحی دکور آشپزخانه

سیستم روشنایی مناسب

نورپردازی آشپزخانه نیز به اندازه رنگ آن اهمیت دارد. سیستم روشنایی و لوستری که در طراحی دکور آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد باید بتواند تمام نقاط آشپزخانه را به یک میزان روشن کند. همچنین شدت نور آن نیز باید به اندازه‌ای باشد که به سلامت چشم‌ها آسیب وارد نکند. با توجه به این نکات می‌توانید سیستم نورپردازی مناسبی را در محیط آشپزخانه ایجاد کنید. زمانی که بتوانید یک سیستم نور پردازی کافی را در آشپزخانه طراحی کنید، به مکانی بی‌نقص و زیبا دست پیدا خواهید کرد.

دکوراسیون آشپزخانه

کنتراست رنگ‌های متضاد در آشپزخانه

در دکوراسیون آشپزخانه می‌توانید از رنگ‌های متضاد استفاده کنید. فراموش نکنید که برای این که در این مکان میان رنگ‌ها کنتراست ایجاد کنید. باید از رنگ‌های متضاد به میزان متعادل استفاده کرده و از به کار بردن رنگ‌های متعدد و بیش از حد دوری کنید. مطالب بیشتر در مورد رنگ آشپزخانه را در مطلب انتخاب رنگ آشپزخانه بخوانید.

چیدمان آشپزخانه

کاشی‌های آشپزخانه

برای دیوار و فضای خالی که میان کابینت‌های بالا و پایین باقی می‌ماند از کاشی‌های رنگی، جذاب و زیبا استفاده کنید. کاشی‌ها از جمله عناصر دکوراتیو و کاربردی آشپزخانه هستند. این عناصر می‌توانند انرژی مثبت به فضا ببخشند و باعث ایجاد حس شادی در انسان شوند. با انتخاب کاشی‌هایی رنگی و طرح‌های هماهنگ با کلیت طراحی آشپزخانه، ظاهری زیبا و دلنشین به آن بدهید.

کاشی آشپزخانه

پیشنهاد مطالعه: مطلب روشنایی به همراه زیبایی در خانه شما را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ در ۵:۱۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ در ۹:۴۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ در ۲:۱۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…