ساندویچ هالوپینو خانگی، محبوب و خوشمزه

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
این روزها با وجود ویروس کرونا، نمی‌توانیم از بهداشتی بودن ساندویچ‌های بیرون مطمئن باشیم. بنابراین بهترین کاری که می‌توانیم بکنیم، تهیه‌ ساندویچ‌های خانگی است.
ساندویچ

چیز زیادی درباره این ساندویچ نمی‌توان گفت. همه توضیحات در عنوان مطلب آمده است. هالوپینوی کبابی، پنیر پستو، پنیر خامه‌ای و بیکن سرخ‌ شده در کنار هم یک ساندویچ جذاب خانگی را رقم می زنند. با مجله دلتا همراه باشید تا طرز تهیه ساندویچ هالوپینو خوشمزه را به شما آموزش دهیم.

مواد لازم برای تهیه ساندویچ هالوپینو

  • فلفل هالوپینو ۲ عدد
  • نان باگت ۲ برش
  • پنیر خامه‌ای ۶۰ گرم
  • نمک به مقدار لازم
  • بیکن ۲ ورق
  • کره ۲ قاشق چایخوری
  • پنیر ورقه‌ای پستو ۲ ورق

طرز تهیه ساندویچ هالوپینو

مرحله اول

فلفل‌های هالوپینو را روی شعله مستقیم قرار دهید و بچرخانید، تا زمانی که همه طرف آن‌ها نیم‌سوز شود. بعد از این پنج دقیقه این مرحله پایان می‌پذیرد. هالوپینوهای نیم‌سوز را به یک فویل آلومینیوم منتقل کنید و بپیچید تا از هوا جدا بمانند. اجازه دهید پنج دقیقه به همین حالت باشند.

مرحله دوم

هم‌زمان، بیکن‌ها را در یک تابه بزرگ بگذارید و روی شعله کم حرارت دهید. همه طرف‌ آن‌ها را بپزید، که این کار حدود هشت دقیقه طول می‌کشد. سپس بیکن‌ها را به دستمال کاغذی منتقل کنید تا چربی‌ آن‌ها گرفته شود. هالوپینوها را باز کنید. پوسته، دانه‌ها و ساقه‌های آن‌ها را بگیرید و دور بریزید. سپس هر کدام را از طول به نصف تقسیم کنید.

مرحله سوم

تابه را تمیز کنید و به دمای متوسط برسانید. کره را در آن ذوب کنید تا حباب بزند. دو برش نان را در آن قرار دهید و برای دو دقیقه بپزید تا کاملا قهوه‌ای و برشته شوند. سپس نان‌ها را به یک تخته برش منتقل کنید. یک لایه پنیر پستو را روی یکی از نان‌ها بگذارید و بر روی آن برش‌های بیکن و هالوپینو را بچینید. روی نان دیگر، یک لایه پستوی دیگر بگذارید و سپس پنیر خامه‌ای روی آن بمالید. سپس دو نان مواد زده را روی هم بگذارید تا ساندویچ بسته شود.

مرحله چهارم

نیمی از کره را در تابه روی شعله کم حرارت دهید. وقتی که گرم شد، ساندویچ را در آن بگذارید و بپزید، تا زمانی که نان به طلایی رنگ شود. بعد از این ۵ دقیقه، ساندویچ را از تابه بردارید، مقداری دیگر کره در آن قرار دهید تا آب شود. سپس ساندویچ را از طرف دیگر در تابه قرار دهید تا روی دیگرش هم برشته شود. غذای شما آماده سرو است. نوش جان.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۴ آبان ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۵ ب٫ظ

    عالی‍😘😘🤩🤩 حتما درس میکنم

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۵ آبان ۱۴۰۰ در ۹:۰۴ ق٫ظ

      ممنون از حضور شما دوست عزیز

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ در ۱:۴۴ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ در ۱۲:۳۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در آشپزی

همچنین بخوانید

طرز تهیه لیمو عمانی خانگی + ویدئو

درست کردن بعضی از چاشنی‌ها مانند رب گوجه فرنگی یا لیمو عمانی در خانه می‌تواند برای ما بسیا…