سفری اسرارآمیز به درون بدن انسان

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در سال‌های اخیر در سراسر دنیا نسل جدیدی از پارک‌های موضوعی ایجاد و شناخته شده که طرفداران بسیاری پیدا کرده است. هیومن پارک تهران به عنوان تنها پارک موضوعی پایتخت، شما را به سفری خاص به درون بدن انسان می برد.
هیومن پارک تهران

هیومن پارک اولین و بزرگ‌ترین پارک موضوعی خاورمیانه است و یکی از مهم‌ترین تفریحات تهران بشمار می‌آید. هیومن پارک تهران بزرگ‌ترین تم پارک بدن انسان در خاورمیانه است که در آن سفری اسرار‌آمیز به درون بدن انسان را  تجربه می‌کنید. در این مقاله از مجله دلتا قصد داریم شما را به این سفر هیجان‌انگیز ببریم.

درباره هیومن پارک

اگر برنامه کودک خانم فریزر و و سفرهای علمی‌شان را به یاد دارید و از علاقه‌مندان سفرهای علمی هستید، سفر به هیومن پارک تهران می‌تواند برای شما لذت بخش باشد.

در این پارک شما هم‌اندازه‌ یک سلول بدن انسان می‌شوید و به داخل اعضای مختلف می‌روید.

هیومن پارک

سفر به اعضای بدن انسان

در این بدن بزرگ، قلبی تپنده وجود دارد که می توانید در نمایی ۳۶۰ درجه به تماشای آن بنشینید. صداهای شبیه سازی شده بدن انسان در برخی قسمت‌ها فضا را جذاب‌تر می کند.

صداهایی مربوط به عضوی که وارد آن شده‌اید، پخش می‌شود. مثل صدای تپش قلب و یا جریان خون در رگ‌ها. گاهی رویداد‌های طبیعی بدن شبیه سازی شده است. مثلا هنگام وارد شدن به بینی انسان و نزدیک‌شدن به موهای آن مکانیزم عطسه رخ می دهد.

پارک موضوعی

دکترلند

در طبقه دوم هیومن پارک تهران، فضایی شبیه به بیمارستان با عنوان دکتر لند شبیه سازی شده که بچه ها هنگام ورود به آن لباس پرستار به تن می‌کنند و در نقش‌های مختلفی می‌توانند به بازی و سرگرمی و آموزش مشغول شوند. در دکتر لند تمامی وسایل پزشکی وجود دارد و ماکت‌هایی از انسان نیز برای نقش بیمار در آن قرار داده شده است.

تم پارک

هیومن پارک برای همه سنین قابل استفاده است و در آن اندام‌های حیاتی بدن با ابعادی بزرگ به نمایش گذاشته شده است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب کال جنی، دره ای که نباید تنها به آن سفر کنید را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ در ۱:۴۳ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…