خانه کوچک را چگونه چیدمان کنیم؟

۶
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با توجه به کوچک شدن فضای خانه‌ها، همه ما به دنبال نکته هایی از دکوراسیون داخلی هستیم که با استفاده از آن‌ها بتوانیم فضای خانه را بزرگ‌تر از آنچه که هستند نشان دهیم.
چیدمان در خانه کوچک

ممکن است بسیاری از شما در یک فضای کوچک زندگی کنید. باید بتوانید بهترین استفاده را از فضای خود داشته باشید. با استفاده از مبلمان دو منظوره چیدمان بهتری را در خانه کوچک خود تجربه کنید. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی مبلمان و وسایل چند منظوره برای چیدمان در خانه کوچک می‌پردازیم.

تخت خواب در خانه کوچک

می‌توانید در زیر تخت‌خواب خود فضایی را برای ذخیره سازی وسایل ایجاد کنید. در این صورت تخت‌خواب شما دو منظوره می‌شود. همچنین اتاق خواب منظم می‌شود. همچنین وسایل شما دارای یک مکان مشخص خواهند بود.

دکوراسیون خانه کوچک

مبلمان تخت شو

مبلمان دو منظوره قابلیت تبدیل به تخت خواب را دارند. بسیاری از طراحان داخلی و دکوراسیون، این نوع وسایل دو منظوره را بسیار با ارزش می‌دانند.

این نوع مبلمان برای افرادی که به تنهایی در فضای کوچکی زندگی می‌کنند، بسیار مفید است. می‌توانید به مطلب چیدمان مبلمان کمجا در خانه کوچک نیز مراجعه کنید.

مبلمان تخت شو

میزهای آشیانه‌ای

میزهای به اصطلاح آشیانه‌ای (چند میز بزرگ تا کوچک که در زیر هم قرار می‌گیرند) انتخاب مناسبی بشمار میٰ‌روند. این میزها می‌توانند به نظم‌دهی یک اتاق کوچک کمک کنند. همچنین در صورت لزوم، سطوح مناسبی را برای کاربران فضا ایجاد می‌کنند.

میزهای آشیانه‌ای

صندوق‌های ذخیره‌سازی

هنوز هم افرادی هستند که صندوق‌های ذخیره‌ سازی را به لیست مبلمان دو منظوره خود اضافه می‌کنند. همچنین آن را به عنوان راه حل نهایی ذخیره سازی خانه خود در نظر می‌گیرند.

با این حال، این نوع مبلمان هزینه‌های غیر قابل توجیهی را به دنبال دارند. می‌توانید نمونه‌های مناسب‌تر و در ابعاد کوچک‌تر از این صندوق‌ها را انتخاب کنید. در این صورت هزینه آن نیز مقرون به صرفه‌تر خواهد شد.

چیدمان خانه کوچک

مینی بار دستی چرخدار

به طور حتم یک مینی بار اختصاصی با طراحی جذاب، زیبایی را به فضای کوچک شما اضافه می‌کند. اگر این مینی بار به شکل چرخ‌دار و دستی باشد بهتر است. چرا که در صورت نیاز به میزبانی مهمانی‌های شام، می‌توانید به راحتی آن‌ها را جابه‌جا کنید.

میزهای عثمانی

میزهای عثمانی یکی از بهترین نمونه‌های مبلمان دو منظوره برای چیدمان در خانه کوچک هستند. اگر محفظه‌های آن‌ها را بیش از حد از با وسیله پر نکنید، می‌توانید به راحتی آن‌ها را از جایی به جای دیگر جابه‌جا کنید.

میز عثمانی

قفسه نردبانی به عنوان مبلمان دو منظوره

یک قفسه نردبانی، فضای مناسبی برای ذخیره کتاب‌های مورد علاقه شماست. همچنین می‌تواند شیوه‌ای کاربردی برای نمایش وسایل کلکسیون، گیاهان و حتی ملحفه‌ها و حوله‌های شما باشد. به علاوه، در صورت نیاز به فضای اضافی، به راحتی می‌توان آن را جمع کرد و در گوشه‌ای قرار داد.

قفسه نردبانی به عنوان مبلمان دو منظوره

پیشنهاد مطالعه: مطلب با این ایده‌ها اتاق نشیمن خود را مدرن کنید! را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ در ۲:۴۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ در ۶:۱۱ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ در ۸:۲۶ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ در ۰:۲۴ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ در ۰:۱۰ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ در ۶:۵۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…