تابستان امسال حتما یک شلوار دمپا گشاد داشته باشید

۱۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
این مدل شلوار گشاد انتخاب مناسبی برای افرادی است که راحتی و جذابیت را در کنار هم می‌خواهند. مدت‌ها است که شلوار گشاد زنانه به استایل خانم‌های باسلیقه اضافه شده است.
شلوار دمپا گشاد

در انتخاب شلوار معمولا به زیبایی و راحتی توجه می‌شود. شما گزینه‌های متفاوتی همچون دامن یا شلوارک را هم در انتخاب‌های خود دارید، اما در بیشتر مواقع از شلوار استفاده می‌کنید. پس باید شلوار مناسبی را انتخاب کنید، تا جذابیت استایل‌ شما چند برابر ‌شود. طراحان مد و لباس برای شلوارها اهمیت زیادی قائل شدند و خوشبختانه با توجه به تنوع شلوار دمپا گشاد شما دست بازی در انتخاب استایل خود دارید. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

شلوار‌های دمپا گشاد را با چه لباسی بپوشیم؟

شلوار دمپا گشاد مجلسی

تنوع در شلوار‌های دمپا گشاد به عنوان ترند سال ۲۰۲۱ به‌قدری زیاد است که انتخاب را برای شما سخت و جذاب می‌کند. متناسب با هر سلیقه‌ای مدل شلوار گشاد زنانه را می‌توانید انتخاب کنید.

نکته جذابی که در مورد استفاده از شلوار گشاد وجود دارد، ست کردنش با تاپ کوتاه زنانه و تیشرت‌های ساده است.

کمربند، یار جدا نشدنی شلوار پاچه گشاد

مدل شلوار گشاد

کمربند، اکسسوری مهم شلوار‌های گشاد است که می‌توانید با انتخاب مدل مناسب آن جلوه‌ای تازه به استایل خود ببخشید. انتخاب کمربند مناسب شلوار شما، به کامل شدن استایل شما کمک می‌کند. کمربند خود را در یک هارمونی رنگی با شلوار دمپا گشاد انتخاب کنید.

شلوار دمپا برای تمام فصول

شومیز با شلوار گشاد

اگر طرفدار پر و پا قرص شلوار دمپا گشاد هستید، در پاییز و زمستان هم، می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای باشد برای اینکه استایل خاصی داشته باشید.

شلوار دمپا برخلاف شلوارهای جذب، به بدن شما نمی‌چسبد و راحتی بیشتری را به شما می‌دهد. بنابراین شما در هوای گرم از پوشیدنش لذت خواهید برد. اما دقت کنید، با اینکه این شلوارها آزاد و گشاد هستند، باید مناسب اندام شما باشند. به این نکته دقت کنید که این شلوار مناسب افرادی است که قد متوسط یا بلندی دارند.

شلوار پاچه گشاد انتخاب خاص‌پسندان

مجله دلتا

این مدل شلوار را می‌توانید با پیراهن‌های شیک زنانه بپوشید. همچنین ست مانتو و پالتو بلند با شلوار پاچه گشاد پیشنهاد مناسبی برای افراد شاغل است. اگر نمی‌دانید که شلوار گشاد را با چه کفشی بپوشید بهتر است بدانید ترکیب این شلوار با کتانی آل‌استار و انواع کفش تخت، انتخاب خوبی هستند.

شلوار گشاد مجلسی را با کت بپوشید

شلوار دمپا گشاد پارچه‌ای

کت‌های زنانه به‌راحتی با شلوارهای پاچه گشاد، ترکیب‌های جذابی را می‌سازند. این استایل را برای استایل کاری خود می‌توانید انتخاب کنید.

شلوار جین دمپا گشاد

شلوار دمپا گشاد جین

شلوار جین دمپا گشاد در سال‌های گذشته طرفداران زیادی داشته و بخش مهمی از استایل کژوال خانم‌ها نیز بشمار می رود. این شلوارها را با تیشرت و پیراهن دخترانه می‌توانید بپوشید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب شلوار جین بگ و گشاد؛ راز‌های استفاده از آن! را بخوانید.

۱۰ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ در ۰:۱۲ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ در ۴:۲۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ در ۳:۲۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ در ۳:۲۳ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ در ۳:۲۲ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ در ۳:۱۱ ب٫ظ

  7. عرفان

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ در ۲:۴۵ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • سارا امیرانی

      ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ در ۸:۰۴ ب٫ظ

      تشکر از همراهی شما

      پاسخ

  8. ناشناس

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ در ۲:۳۸ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ در ۱:۴۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…