ایده‌هایی برای تزیین دیوار خانه

۶
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دیزاین دیوار، یکی از روش های محبوب در دکوراسیون داخلی خانه ما ایرانی ها به حساب می آید. قطعا شما علاقه دارید که حداقل یکی از این دیوارها را بصورت خاص و ویژه دکور کنید.
تزیین دیوار خانه

دکوراسیون و تزیین دیوار خانه و نورپردازی آن به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. یک دیوار با رنگ تزیین می‌شود، دیگری با عملکردی نوین به دیوار ارزش می بخشد. شما می‌توانید با ارزیابی دیوارها و نورپردازی آن‌ها از زوایای مختلف به دکوراسیون خانه خود زیبایی ببخشید. با مجله دلتا همراه باشید.

قاب‌های رنگارنگ

می‌توانید قاب‌های رنگارنگ را در اندازه‌های مختلف کنار هم آویزان کنید. مجسمه‌ و خرده ریزهای جالب بین قاب‌ها آویزان کنید و نقاط کانونی در فضا ایجاد کنید. همچنین متناسب با سبک‌ خانه خود طرح و رنگ قاب‌های رنگی را انتخاب کنید.

تزیین دیوار در دکوراسیون

آینه‌ها

آینه‌ها یک گزینه کاربردی برای دکوراسیون خانه هستند. وقتی آن‌ها را با گروه‌بندی به اشکال مختلف روی دیوار آویزان می‌کنید، فضای گالری بر روی دیوارها ایجاد می‌شود. همچنین دکوراسیون مدرن‌تری به خانه می‌دهید. علاوه بر این به دلیل انعکاس، فضاهای مختلف را تازه و روشن می‌کنید.

نقاشی روی دیوار

می‌توانید دیوار را مانند یک بوم نقاشی در نظر بگیرید. برای این کار از شابلون‌های آماده استفاده کنید. اگر به خلاقیت و استعداد خود اعتماد دارید، با نقاشی و بصورت تصادفی آن را شکل دهید.

دکوراسیون و تزیین دیوار

نصب تابلوها

تابلو‌های شبیه به هم را در کنار یکدیگر قرار دهید!

این سبک برای افرادی که بی‌نظمی را دوست ندارند چیدمانی مناسب است. برای مثال آثار مختلف یک هنرمند مشخص را در کنار یکدیگر قرار دهید.

همچنین می‌توانید آثار هنرمندان مختلف، اما با رنگ‌ها و ابعاد شبیه به هم را نیز با توجه به شباهت‌های آن‌ها در کنار یکدیگر چیدمان کنید.این سبک برای افرادی که بی‌نظمی را دوست ندارند چیدمانی مناسب است.

تابلو در دکوراسیون

تقارن در نامتقارن بودن!

یک تابلو با ابعاد بزرگ را بر روی دیوار نصب کنید. سپس تعدادی تابلوی کوچک هم اندازه که فضایی به اندازه تابلوی بزرگ‌تر اشغال می‌کند را در بالا یا کنار تابلوی اول به صورت متقارن نصب کنید. این‌گونه چیدمانی منظم ایجاد خواهید کرد که خسته کننده نیز نخواهد بود.

پیشنهاد مطالعه: مطلب نکات ضروری برای انتخاب رنگ مبل را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۷ تیر ۱۴۰۰ در ۰:۵۶ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ در ۱:۲۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ در ۱:۱۰ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ در ۹:۵۱ ب٫ظ

    سلام مطلبی خوبی هست(مفید مختصر)

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ در ۹:۳۷ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما دوست عزیز

      پاسخ

  5. ناشناس

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ در ۶:۱۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…