ساده لباس بپوشید!

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از موارد مهم در استایل مینیمال، راحتی و آسودگی شماست. بنابراین پوشیدن لباس‌هایی که بیش از حد معمول پوست‌تان را به معرض نمایش بگذارد و یا جلب توجه کند باعث می‌شود کمی احساس معذب بودن کنید.
استایل مینیمال

اگر می‌خواهید به سبک مینیمال لباس بپوشید، جزئیات در استایل‌تان اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. کیفیت پارچه و دوخت، ثبات، کیفیت و نوع رنگ‌ها، تناسب و کیفیت طرح‌های روی لباس‌ها مواردی هستند که باید به آن‌ها توجه کنید. ممکن است کمی خسته‌کننده به نظر برسد، اما در این مقاله به شما نشان می‌دهیم که توجه به این مسائل در انتخاب آیتم‌های استایل مینیمال هم می‌تواند جالب باشد و هم کمک‌تان کند تا آیتم‌ها را به خوبی انتخاب و با یکدیگر ترکیب کنید. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

رنگ

مدل لباس ساده

رنگ‌های پایه همچون آبی، قرمز و زرد به راحتی با یکدیگر ترکیب می‌شوند و با هم مطابقت دارند و می‌توانید آن‌ها را با لباس‌های مختلفی ست کنید. همچنین با استفاده از این رنگ‌ها می‌توانید نوعی هارمونی با محیط اطراف خود ایجاد کنید.

رنگ‌های خنثی نیز پایه و اساس این استایل محسوب می‌شوند؛ به ویژه مشکی و سرمه‌ای که برای هر شرایطی کاملاً مناسب هستند. علاوه بر این، سفید، کرم، طیف‌های مختلف قهوه‌ای، طوسی و سایر رنگ‌های خنثی می‌توانند ترکیب‌هایی شیک، مینیمال و مناسب برای استایل شما محسوب شوند.

 

هماهنگی لباس با فرم بدن

عکس ساده

بسیار مهم است که لباس کاملا اندازه‌ اندام‌تان باشد. اگر گشادتر و یا تنگ‌تر باشد احساس ناراحتی خواهید کرد.

آیتم‌های اساسی

لباس نامزدی ساده

آیتم‌هایی همچون تی‌شرت‌های سفید، شلوارهای جین تیره، دامن‌های طوسی و مدادی، بلوزهای دکمه‌ای، بلیزرها، ژاکت‌های جین، کت‌های مشکی، کیف‌های مشکی و برخی آیتم‌های مشکی دیگر در استایل مینیمال اهمیت خاصی دارند.

هنگامی که تصمیم می‌گیرید آیتم های رنگی بپوشید، بهتر است یکی از آیتم‌های لباس‌تان مانند کیف، کفش، رژ لب، ژاکت یا… رنگی و شاخص باشد. مابقی آیتم‌ها بهتر است به رنگ‌های خنثی باشند.

شلوار

شلوارهای جین آبی یا دودی و یا شلوار‌های پارچه‌ای مشکی که متناسب، راحت و خوش‌دوخت باشند برای استایل مینیمال بسیار مناسب هستند.

بالاپوش

کت‌های چرمی کلاسیک، بارانی‌ها و روپوش‌هایی با رنگ‌های خنثی و همچنین ژاکت‌های جین و بلیزر‌ها انتخاب‌های مناسبی برای استایل مینیمال هستند.

طرح لباس‌ها

طراحی ساده

عموما پارچه‌هایی با زمینه‌ ساده و رنگ‌های خنثی، انتخاب مناسبی برای استایل مینیمال هستند، اما اگر می‌خواهید از پارچه‌های طرح‌دار استفاده کنید، طرح‌های نواری و یا چهارخانه‌ که در آن‌ها تنها از دو رنگ استفاده شده برای سبک مینیمال مناسب هستند.

اهمیت تعادل در استایل مینیمال

می‌توانید جزئیات کوچک و زیبایی را به استایل خود اضافه کنید. این جزئیات می‌تواند یک گوشواره‌ مثلثی کوچک میخی باشد یا یک طرح کمانی روی کفش‌های تخت‌تان. این همان ترفندی است که استایل شما را از معمولی بودن در‌می‌آورد و آن را تبدیل به استایلی شیک و متمایز می‌کند.

در استایل مینیمال تعادل بسیار اهمیت دارد. اگر جزئیات خیلی زیاد باشد استایل‌تان پر زرق‌وبرق به نظر می‌رسد و دیگر مینیمال نخواهد بود. چنانچه می‌خواهید یک بخش از آیتم‌های استایل خود را با رنگی بولد انتخاب کنید، باید دقت کنید که بیش از حد جسورانه عمل نکنید تا خودتان احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب در یک چشم بهم زدن خوشتیپ‌تر شوید! را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ در ۰:۱۴ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ در ۲:۳۲ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ در ۵:۴۶ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ در ۲:۴۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…