با این رنگ‌ها اتاق خواب خود را بزرگ کنید!

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با رنگ آمیزی دیوارها و سقف به رنگ‌های ملایم، فضا را مینیمال کنید. استفاده از رنگ سفید و طیف‌های آبی در اتاق‌هایی که کفپوش چوبی یا لوازم چوبی دارند نتیجه بی‌نظیری دارد.
انتخاب رنگ در اتاق خواب

انتخاب رنگ در اتاق خواب برای دکوراسیون اتاق‌های کوچک عاملی تاثیرگذار است. می‌توان رنگ سفید را برای تمام دیوارها و اکثر مبلمان و وسایل بکار برد. این توصیه به مذاق دوستداران فضاهای پر از رنگ و انرژی خوش نمی‌آید. شما هم اتاق کوچکی دارید و در عین حال که دوست دارید فضا بزرگ و روشن به نظر برسد؟ از توصیه‌های زیر استفاده کنید و رنگ‌ها را به اتاق کوچک خود بیاورید. با مجله دلتا همراه باشید.

رنگ آبی فیروزه‌ای

در تصویر زیر اتاقی را مشاهده می‌کنید که یک دیوار به رنگ آبی فیروزه‌ای دارد. این رنگ فضا را روشن و پر نور نشان می‌دهد. هم با دکوراسیون سنتی و هم با چیدمان مدرن همخوانی دارد. پس با هر نوع وسایل و چیدمانی به راحتی می‌توانید از این رنگ استفاده کنید.

رنگ اتاق خواب

رنگ صورتی

برای انتخاب رنگ در اتاق خواب می‌توانید رنگ صورتی را امتحان کنید. اگر از صورتی کمرنگ مانند تصویر زیر استفاده کنید، می‌توانید تمام دیوارهای اتاق خود را به این رنگ در آورید. شاید به نظر بسیار روشن و کمرنگ بیاید، اما اتاق خواب شما را به اتاقی گرم و پر از آرامش تبدیل می‌کند. اگر می‌خواهید از تنالیته‌های پر رنگ‌تر رنگ صورتی استفاده کنید، تنها یک دیوار را به رنگ صورتی درآورید.

رنگ در دکوراسیون اتاق خواب

رنگ سبز

استفاده از رنگ‌های جسورانه و پر رنگ برای اتاق کودک، فضا را شاد و پر انرژی می‌کند. می‌توانید یکی از دیوارهای اتاق خود را به رنگ سبز در آورید. این کار نه تنها فضا را کوچک نشان نمی‌دهد، بلکه باعث می شود کودکان شما حس بهتری در اتاق خواب خود داشته باشند.

رنگ سبز

رنگ آبی لاجوردی

این روزها رنگ آبی لاجوردی را کمتر در دکوراسیون خانه‌ها می‌بینید. آبی لاجوردی با اینکه رنگی پر انرژی است فضا را روشن و پر نور نشان می‌دهد و برای فضاهای کوچک مناسب است. با انتخاب این رنگ برای اتاق خواب خود تازگی و سرزندگی را به اتاق خواب کوچک خود هدیه کنید.

رنگ آبی لاجوردی

پیشنهاد مطالعه: مطلب مبل مناسب با دکور خانه شما کدام است؟ را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ در ۵:۵۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ در ۵:۱۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…