ایده‌هایی برای ترکیب رنگ اتاق نشیمن

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ترکيب رنگ زيبا و متناسب يکی از عواملی است که به زيبایی منزل شما می‌افزايد، در این مطلب ایده‌هایی برای ترکیب رنگ‌های مختلف، ارائه می‌شود.
ترکیب رنگ در خانه

ترکیب رنگی زیبا و متناسب، یکی از عواملی است که به زیبایی منزل شما می‌افزاید. در این مطلب از مجله دلتا ایده‌هایی برای ترکیب رنگ خانه شما ارائه می‌شود.

ترکیب رنگ آبی و سبز

آبی پررنگ و سبز دو رنگی هستند که در کنار هم فوق‌العاده هستند. جاهایی که می‌توانید این ترکیب رنگ را استفاده کنید اتاق نشیمن و آشپزخانه است. رنگ‌های آبی و سبزی که انتخاب می‌کنید باید در کنار هم زیبا به نظر برسند.

ترکیب رنگی خانه

موضوع دیگری که باید راجع به آن فکر کنید انتخاب رنگ دیگری است که می‌تواند با آبی و سبز استفاده شود. اغلب اوقات رنگ سوم، رنگ سفید است که در چارچوب در و پنجره به کار می‌رود و باعث می‌شود ویژگی‌های معماری اتاق مشخص‌تر باشد.

رنگ های خانه

آبی و سبزی را انتخاب کنید که با هم هارمونی داشته باشند و زیبا به نظر بیایند. رنگ دیوارها و مبل‌ها را تعیین کنید. می‌توانید از رنگ‌های خنثی هم استفاده کنید تا طراحی اتاق بیشتر به چشم بیاید. قبل از استفاده از این دو رنگ، آن‌ها را در کنار هم قرار دهید تا معلوم شود با هم تناسب دارند.

رنگ مناسب خانه

استفاده از رنگ‌های خنثی یا روشن مانند زرد یا بنفش، طراحی اتاق را برجسته‌تر نشان می‌دهد. همچنین می‌توانید رنگ پس زمینه را خنثی و رنگ مبل‌ها و وسایل دیگر را آبی و سبز انتخاب کنید.

ترکیب رنگ آبی و زرد

این ترکیب رنگ باطراوت و روشن است و می‌تواند در دکوراسیون آشپزخانه و اتاق نشیمن استفاده شود. این دو رنگ می‌توانند با درجات مختلف روشنایی به کار روند. ولی در هر صورت جالب و جذاب به نظر می‌رسند.

ترکیب رنگ آبی و زرد

هردوی این رنگ‌ها پرنور هستند و با سایر رنگ‌های پرنور تناسب دارند. با کم و زیاد کردن درجه روشنی و آبی و زرد،  ترکیب رنگ‌های زیبایی به وجود می‌آید. بنابراین می‌توان هردو را به صورت کمرنگ یا پررنگ استفاده کرد یا یکی را پررنگ‌تر از دیگری نشان داد.

رنگ آبی و زرد در نشیمن

خاکستری، سفید و سایر رنگ‌های خنثی می‌توانند تضاد خوبی را با آبی و زرد بوجود آورند و صورتی، سبز و نارنجی به برجسته نشان دادن طراحی اتاق کمک می‌کنند. اضافه کردن رنگ‌های بیشتر، اتاق را جذاب‌تر و پیچیده‌تر نشان می‌دهد. امتحان کنید و نتیجه را ببینید.

ترکیب رنگی نشیمن

دکوراسیون قهوه‌ای

قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای تیره و قهوه‌ای متوسط جزو بهترین رنگ‌هایی هستند که برای ترکیب رنگ در خانه استفاده می‌شوند. این رنگ‌ها در کنار کرم، قرمز، آجری یا زرد مایل به قهوه‌ای ترکیب رنگ‌های جالبی به وجود می‌آورند.

دکوراسیون قهوه‌ای

اتاق نشیمن، آشپزخانه یا اتاق کار شما می‌توانند کاغذ دیواری رنگی یا وسایل چوبی قهوه‌ای داشته باشند. رنگ‌هایی که در کنار قهوه‌ای زیبا به نظر می‌رسند شامل رنگ‌های مشکی، کرم، زرد، نارنجی، قرمز، خاکستری، سبز و آبی هستند.

رنگ قهوه ای در نشیمن

پیشنهاد مطالعه: مطلب بهترین روش ست کردن کوسن با مبلمان را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ در ۸:۳۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ در ۱:۴۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…