قد بلند‌ها چه لباس‌هایی بپوشند؟

۶
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
زمانی که یک خانم قدی بلندتر از نرمال جامعه دارد، در صورت حضور در هر مکانی، به احتمال زیاد بسیاری از نگاه‌ها را به‌خود جلب می‌کند. با در نظر داشتن برخی نکات در انتخاب لباس می‌توان تا حدی از کشیده به نظر رسیدن کاست و ظاهری متناسب‌تر داشت.
قد بلند

در حال حاضر در بسیاری از جوامع داشتن قد بلند یکی از فاکتورهای زیبایی به حساب می‌آید. به‌گونه‌ای که افرادی که اندکی کوتاه‌قدتر هستند، تلاش می‌کنند بلندقد‌تر دیده شوند. اما قد بلند هم تا اندازه‌ای زیبا و جذاب بشمار می‌آید و چنان‌چه قد فردی بیش از اندازه بلند باشد، خصوصاً در صورت همراه شدن این قدبلندی با چاقی یا لاغری بیش از اندازه، دردسرهایی را برای او ایجاد می‌کند. اما به هر صورت قد یک فرد فاکتوری است که آن‌چنان قابل تغییر نیست و تنها چاره‌ای که می‌توان برای بلندی قد بیش از اندازه اندیشید، استفاده از پوشش و اکسسوری مناسب است. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

نکاتی که باید رعایت شود:

  • بهتر است از پوشیدن لباس‌های تک‌رنگ خودداری شود. لباس‌های چهارخانه و همچنین لباس‌هایی که دارای خطوط افقی هستند باعث می‌شوند تا فرد کوتاه‌قدتر به نظر برسد.
  • از پوشیدن لباس‌های ماکسی خیلی بلند و یا خیلی کوتاه خودداری کنید.
  • استفاده از لباس‌های کمربنددار انتخاب خوبی برای متناسب به نظر رسیدن افراد قدبلند است.
  • استفاده از اکسسوری‌های غیرظریف نیز تأثیر به‌سزایی در بهبود ظاهر افراد بلندقد دارد. به عنوان مثال اکثر افراد بلندقد دارای گردنی کشیده هستند. استفاده از گردن‌بندهای شلوغ و رنگارنگ می‌تواند این کشیدگی را کمتر کند. با استفاده از دست‌بندهای بزرگ و زمخت نیز می‌توان کشیده بودن دست‌ها را پوشاند. استفاده از این روش‌ها باعث پرت شدن حواس بیننده می‌شود.

چگونه قد بلند داشته باشیم؟

  • افراد بلندقد لازم است در انتخاب کفش نیز دقت کافی به خرج دهند. بهتر است که کفش انتخابی این افراد بیش از ۳ سانتی‌متر پاشنه نداشته باشد. از طرف دیگر، پاشنه‌ کفش باید در تناسب با اندازه‌ آن باشد. بهتر است از کفش‌های تخت استفاده کنند.
  • شلوار کوتاه یا پاکتی کوتاه، قد شما را بلند‌تر نشان می‌دهد. در عین حال شلوار دم پا گشاد و خیلی بلند هم باعث بلندی قد شما می‌شود.
  • بطور کلی لباس‌هایی که فیت و اندامی هستند باعث می‌شوند اندام فرد بلند‌تر و کشیده‌تر دیده شود.
  • از استایل مونوکروم یا تک‌رنگ استفاده نکنید.
  • استفاده از لباس‌های چندلایه ترفند دیگری است برای متناسب نشان دادن ظاهر افراد بلندقد. برخی از لباس‌ها، خود به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که دارای یک پوشش زیرین و یک پوشش رویی برای جذابیت بیشتر هستند. چنین لباس‌هایی برای افراد قدبلند بسیار مناسب هستند.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب خوش‌تیپ باشید حتی اگر قد کوتاهید! را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ در ۱:۵۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۱ تیر ۱۴۰۰ در ۱۲:۰۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۲ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ در ۴:۲۵ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ در ۱۲:۰۹ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ در ۱۲:۰۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…